BarçaBoy Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Wat een kits van Man.United zeg, niet normaal meer. Uit van Haarlem is ook lekker Rune. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 HELD!!! Ben je erg dankbaar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2013 Club: Olimpia Balti (Moldavie) Merk: Een goedkoop merk, dus geen adidas/nike etc. Sponsor: Acerbis Home: Rood , met witte tinten. Away: Wit, met zwart/rode accenten erin verwerkt! En als het kan, het logo in het shirt verwerken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Ben benieuwd naar de creatie van Martijn Zou jij de kits van BvB nogmaals kunnen uploaden? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pascal... Geplaatst 9 maart 2013 Share Geplaatst 9 maart 2013 Super goed gedaan hoor, En bedankt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2013 Rune, Club: Paris Saint-Germain F.C. Merk: Nike Sponsor: QNB Home: zoals bijlage:bijlage Uit: Hetzelfde alleen dan een wit shirt, maar wel dezelfde accenten. Derde: uitshirt van dit seizoen alleen dan met QNB als Sponsor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 maart 2013 Share Geplaatst 10 maart 2013 Club: MK Dons Merk: Nike Sponsor: Klik Thuis: Wit met zwart. (Egaal wit, zwart bij uiteinde mouwen en kraag) Uit: Dit. Kleuren mogen hetzelfde blijven. Derde: Dit, maar dan het oranje vervangen door rood. Bij voorbaat dank. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2013 http://i1213.photobucket.com/albums/cc466/izsco/Izsco/Logocopy-2_zps0a28e7f5.png Club: FC Harderwijk Merk: Adidas Sponsor: Dolfinarium Home: Geel en Blauw. Liefst met het logo erop Away: Wit shirt met Blauwe broek. Ook met logo. Zou jij de kits van BvB nogmaals kunnen uploaden? :D http://forum.manutd.nl/showthread.php?19401-Izsco-Kits&p=4180376&viewfull=1#post4180376 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 11 maart 2013 Share Geplaatst 11 maart 2013 http://forum.manutd.nl/showthread.php?19401-Izsco-Kits&p=4180376&viewfull=1#post4180376 Wow! Super! Thanks!:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 12 maart 2013 Club (met logo): Against Modern Football FC (AMF FC) (http://i1213.photobucket.com/albums/cc466/izsco/Izsco/Logocopy-2_zpsd26d2463.png) Merk: Nike Sponsor: Unicef Thuis: Rood en Wit of Rood met witte accenten Uit: Wit en Zwart of Wit met zwarte accenten Derde: Eigen keuze! Alvast bedankt, het logo dat jij ook maakte was helemaal fantastisch, ben benieuwd of je hier ook wat mee kan! Komt vast helemaal goed! Ik kijk er al enorm naar uit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matthijs. Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Wauw! Prachtig! Heel erg bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 13 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 13 maart 2013 Club: MK Dons Merk: Nike Sponsor: Klik Thuis: Wit met zwart. (Egaal wit, zwart bij uiteinde mouwen en kraag) Uit: Dit. Kleuren mogen hetzelfde blijven. Derde: Dit, maar dan het oranje vervangen door rood. Bij voorbaat dank. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Als ik jou was zou ik gewoon geld vragen man, wauw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 13 maart 2013 Share Geplaatst 13 maart 2013 Super weer. Vooral thuis is heerlijk. Uit en derde uiteraard ook. :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
roeliho Geplaatst 15 maart 2013 Share Geplaatst 15 maart 2013 Club: Liverpool FC Merk: Puma Sponsor: standard chartered Home: Orginele kleur rood Away: Wit met rode acccenten Thirt: Leef je uit heeft geen speciale voorwaarde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gooner Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 Club: Arsenal Merk: Nike Sponsor: O2 Ik wil je de complete vrijheid geven voor het maken van deze kits! De enige kleuren die ik in het thuis shirt wil hebben zijn rood en wit ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woetje Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 geen fan van deze club, maar uit en third, jezus man.. doe ff normaal..schitterend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jazou Geplaatst 18 maart 2013 Share Geplaatst 18 maart 2013 (bewerkt) Club: Chabab Merk: Nike Sponsor: geen Home: klik Away: Blauw wit 19 maart 2013 bewerkt door Izsco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 19 maart 2013 Club: Liverpool FC Merk: Puma Sponsor: standard chartered Home: Orginele kleur rood Away: Wit met rode acccenten Thirt: Leef je uit heeft geen speciale voorwaarde Club: Arsenal Merk: Nike Sponsor: O2 Ik wil je de complete vrijheid geven voor het maken van deze kits! De enige kleuren die ik in het thuis shirt wil hebben zijn rood en wit ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
martin1807 Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Club : Barcelona Merk: jouw keus Sponsor:jouw keus toevoeging: Zit nu in 2027 met Barca en zijn wel toe aan nieuwe outfit dus vandaar dat merk en sponsor niks uit maakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woetje Geplaatst 20 maart 2013 Share Geplaatst 20 maart 2013 Hallo, Ik wil graag shirtjes van Manchester United. Ik snap niks van templates en dergelijke, dus maak me gek Thuis: Gewoon traditionele thuisshirt van man U uit & Third; Verras me! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 21 maart 2013 Share Geplaatst 21 maart 2013 http://forum.manutd.nl/showthread.php?19401-Izsco-Kits&p=4180376&viewfull=1#post4180376 Bedankt man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 23 maart 2013 Auteur Share Geplaatst 23 maart 2013 Club: Chabab Merk: Nike Sponsor: geen Home: klik Away: Blauw wit Club : Barcelona Merk: jouw keus Sponsor:jouw keus toevoeging: Zit nu in 2027 met Barca en zijn wel toe aan nieuwe outfit dus vandaar dat merk en sponsor niks uit maakt Hallo, Ik wil graag shirtjes van Manchester United. Ik snap niks van templates en dergelijke, dus maak me gek Thuis: Gewoon traditionele thuisshirt van man U uit & Third; Verras me! http://forum.manutd.nl/showthread.php?19401-Izsco-Kits&p=4179956&viewfull=1#post4179956 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
woetje Geplaatst 24 maart 2013 Share Geplaatst 24 maart 2013 http://forum.manutd.nl/showthread.php?19401-Izsco-Kits&p=4179956&viewfull=1#post4179956 Jezus wat geweldig!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 26 maart 2013 Share Geplaatst 26 maart 2013 Overgestapt van MK Dons naar 1860 München, dus daarbij wil ik graag bijpassende kits; Club: 1860 München Merk: Maakt niet uit. Sponsor: Aston Martin Thuis: Als thuisshirt wil ik graag het linkershirt. Uit:: Wil ik graag deze template, maar dan in deze kleuren. Third: Je bent een grote baas als je dit kan maken of toevallig ergens hebt liggen. Als het je lukt, zonder sponsor s.v.p. Als het je niet lukt, ben je ook een baas, hoor. ;) ;c Als het niet lukt, maak dan a.u.b. iets wat erop lijkt of verzin zelf iets leuks. Mooi wordt het toch wel. ;c Ik dank u, meester. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten