BarçaBoy Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Liverpool _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
I ♥ it Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 Beste Izsco, zou je Kits kunnen maken voor mijn VVK '68 Club Logo: http://www.voetbalrotterdam.nl/phpmysport/upload/logo3/VVK68.gif Thuis Shirt: Rood het uit en 3e shirt mag je je fantasy gebruiken :) Sponsor: Sima Sport Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 december 2011 Auteur Share Geplaatst 8 december 2011 Team: Las Palmas UD Sponsor: Islas Canarias Sponsor: AirEuropa Thuis: Geel met blauwe accenten (hoop dat je er wat moois van kan maken) Uit: Geen voorkeur Third: Geen voorkeur Extra: Mocht je de sponsoren apart op een shirt zetten dan gelieve de eerste sponsor op het uitshirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 Sterke kits Izsco :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 december 2011 Auteur Share Geplaatst 8 december 2011 Heey, zou je na de request van ww94 ook naar mijn request kunnen kijken? :) Club: St Albans City Logo: [spoiler=logo] Thuisshirt: Hoofdkleur geel met zwarte accenten Uitshirt: Zwart met rode accenten Derde shirt: Eigen keuze Sponsor: Nike of Adidas Shirtsponsor: [spoiler=Shirtsponsor] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 Lekker zeg! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 Izsco, kan het zijn dat je in vorm bent vandaag :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ww94 Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 Super, bedankt! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 8 december 2011 Share Geplaatst 8 december 2011 Wow, heerlijke shirts. Mijn dank is groot. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Paul Boskamp Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Vooral die 2de is weer heerlijk!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
annovos Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Hee, ik hoop dat je ook tijd hebt voor mijn request. Club: HHC Hardenberg Logo: http://www.destentor.nl/multimedia/archive/00745/hhc_745522a.jpg Thuisshirt: Hoofdkleur; Oranje Accenten; Zwart Uitshirt: Hoofdkleur; Zwart Accent; Oranje Derde shirt: Hoofdkleur; Wit Accent; Zwart en Oranje (Als dit niet staat mag 1 van de 2 weg) Merk: Nike Hoofdsponsor: Shell of Avia Tankservice (Wat het beste staat) Rugsponsor: O&O Sports Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 9 december 2011 Share Geplaatst 9 december 2011 Zelf ben ik aan het werk voor sc Heerenveen nu, en maak een game voor ze.. Nu is 1 van de dingen die in de game zit verschillende Heerenveen shirts.. Daarom vraag ik eigenlijk iedere kitmaker een shirt te maken omdat input van buitenaf altijd handig is. En ook leuk voor de kitmakers hier denk ik, je eigen shirt in een game. SC Heerenveen thuis: Sponsor: GEEN (wel mogelijkheid tot sponsor) Je hoeft je dus niet aan de huidige basis te houden! In de spioler een voorbeeld van de stijl van de game... Het is dus de bedoeling dat de kinderen hun eigen shirt kunnen kiezen, (bij hoofden/haarstijlen/logo's etc kan je al een beetje het idee zien) alles in de stijl van Heerenveen maaaar ze kunnen wel hun club hun eigen naam geven dus mogelijkheid tot een ander soort shirt is leuk. De shirts pm'en kan wel handig zijn want ik wil dit bij een aantal kitmakers die actief zijn gaan posten, wel hou ik natuurlijk de topics in de gaten! (heb ik je niet gevraagd maar lees je dit mag je natuurlijk altijd shirtjes pm'en!) Dit is nog puur conceptueel dus de stijl staat nog niet helemaal vast, wel blijft het cartoony omdat het voor kinderen is. Tips & input je kan altijd pm'en! Ook ben ik benieuwd of je mee wil helpen om extra shirtjes te krijgen! & mochten we de pitch winnen, dan zie jij je shirt terug in een game. [spoiler=Screenshot!] Ik zou het echt heel vet vinden als jullie mee willen werken! (en in Grafische Creaties zal ik af en toe wat posten!) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 december 2011 Auteur Share Geplaatst 10 december 2011 Wessel, voor mij 10 anderen... (Hoop ik voor je) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Izsco, een requestje; Thuis: Klik Uit: Klik Club: Monterrey Logo: Klik Sponsor: Klik en Klik Shirts zo ongeveer maken als op het plaatje. Bij voorbaat dank. :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 december 2011 Auteur Share Geplaatst 10 december 2011 Hee, ik hoop dat je ook tijd hebt voor mijn request. Club: HHC Hardenberg Logo: http://www.destentor.nl/multimedia/archive/00745/hhc_745522a.jpg Thuisshirt: Hoofdkleur; Oranje Accenten; Zwart Uitshirt: Hoofdkleur; Zwart Accent; Oranje Derde shirt: Hoofdkleur; Wit Accent; Zwart en Oranje (Als dit niet staat mag 1 van de 2 weg) Merk: Nike Hoofdsponsor: Shell of Avia Tankservice (Wat het beste staat) Rugsponsor: O&O Sports Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Heerlijke kits, het enigste minder aan de 2e template is die uberlelijke cuffs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 december 2011 Auteur Share Geplaatst 10 december 2011 Izsco, een requestje; Thuis: Klik Uit: Klik Club: Monterrey Logo: Klik Sponsor: Klik en Klik Shirts zo ongeveer maken als op het plaatje. Bij voorbaat dank. :thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Als je dat ziet zitten ook eventjes een verzoek voor jou voor de nations league: Team: Ierland Sponsor: Umbro Sponsor: Accenture Traditionele kleuren en driemaal zelfde collar graag :) Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 10 december 2011 Share Geplaatst 10 december 2011 Wessel, voor mij 10 anderen... (Hoop ik voor je) Doesn't matter, ik deed 't voor jullie niet voor mezelf;sm; Jullie doen zoveel moeite voor die kits voor eigenlijk niks. Dacht dat dit juist 'leuk' was.. Maarja doesn't matter keep up the good work;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Wow, shirts zien er echt schitterend uit. Bedankt man. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Zien er natuurlijk perfect uit Izsco. Vind de shirts zelf afschuwelijk, maar dat is natuurlijk niet jouw schuld in dit geval. Perfecte remake! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 11 december 2011 Auteur Share Geplaatst 11 december 2011 Als je dat ziet zitten ook eventjes een verzoek voor jou voor de nations league: Team: Ierland Sponsor: Umbro Sponsor: Accenture Traditionele kleuren en driemaal zelfde collar graag :) Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BarçaBoy Geplaatst 11 december 2011 Share Geplaatst 11 december 2011 Alweer zo heldig zeg! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tourie Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Heeeeerlijk werk :) Jij krijgt het laatste team uit de 2de divisie: Team: Noorwegen Sponsor: Umbro Sponsor: Statoil Traditionele kleuren en driemaal zelfde collar aub! Hartelijk bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 12 december 2011 Share Geplaatst 12 december 2011 Doe je ook aan logo's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten