kayvdl Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny88 Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Ik heb die van Engeland maar genomineerd voor Kit of the week omdat die zo mooi is;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Die van Engeland zijn echt geweldig, net zoals de andere hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ravi Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 3e shirt is wel genius. Damn, erg mooi hoor! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spijkertje198 Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 Club: FC Liverpool Style: SS. Merk: Adidas Sponsor: Lamborghini (graag met die stier erbij) Thuis tenue: Traditioneel rood-wit Uit tenue: maak er maar iets moois van 3e Tenue: zelfde als uit. alvast bedankt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2011 Club: FC Liverpool Style: SS. Merk: Adidas Sponsor: Lamborghini (graag met die stier erbij) Thuis tenue: Traditioneel rood-wit Uit tenue: maak er maar iets moois van 3e Tenue: zelfde als uit. alvast bedankt.. Daar heb je al een request voor geplaatst in het openbare request topic. Toen hebben twee mensen deze gemaakt. Ik hoop dat je er blij mee bent, want ik maak hem niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Spijkertje198 Geplaatst 6 juli 2011 Share Geplaatst 6 juli 2011 ben al 3seizoenen verder hoor, en ja ik kan rouleren maar had ik geen zin in, maar toch jammer dat je niet wil doen. alleen niet gelijk oordeel vellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Vakantie? Omdat je zo veel kits maakt;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 7 juli 2011 Heerlijk die vakantie hoor, en dat nog 5 weken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Danny88 Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Jammer van die handen in je thuis shirt ik vind je uitshirt daarintegen weer helemaal top Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Vanwaar die handen op het thuisshirt? :oops: Al je kits zijn heldig _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Die handen zijn echt _O_ _O_ _O_ _O_ _O_! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Superior Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Michelangelo's dakschilderij in het Vaticaan. Weet niet wat de connectie is met voetbal maarja :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Kroatië uit is niet zo met die blokjes in eens er tussen, net als die twee handjes. Voor de rest lekkere kits!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robvandam420 Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Ik ben zelf inspiratieloos, dus daarom een request. Club: Ajax Style: SS Merk: Vrije keuze, alleen het liefst geen Adidas Sponsor: Vrije keuze, liefst een Nederlands bedrijf, geen Aegon. Thuis tenue: Klassiek wit met rode baan, het liefst een iets smallere baan dan op het huidige shirt. Graag ook weinig tot geen accenten/strepen op de mouwen. Uit tenue: Eigen keuze. Liefst een van de volgende kleuren: Zwart, blauw (donker of licht maakt niet uit), wit of rood. Of een combinatie daarvan. Gele accenten mogen ook, maar niet als hoofdkleur. Bijzonderheden: Graag het oude Ajax-logo gebruiken met 4 sterren er boven. http://www.brandsoftheworld.com/logo/ajax-5 Alvast bedankt, en leef je uit zou ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bully Geplaatst 7 juli 2011 Share Geplaatst 7 juli 2011 Heldige kits _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 8 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2011 Ik ben zelf inspiratieloos, dus daarom een request. Club: Ajax Style: SS Merk: Vrije keuze, alleen het liefst geen Adidas Sponsor: Vrije keuze, liefst een Nederlands bedrijf, geen Aegon. Thuis tenue: Klassiek wit met rode baan, het liefst een iets smallere baan dan op het huidige shirt. Graag ook weinig tot geen accenten/strepen op de mouwen. Uit tenue: Eigen keuze. Liefst een van de volgende kleuren: Zwart, blauw (donker of licht maakt niet uit), wit of rood. Of een combinatie daarvan. Gele accenten mogen ook, maar niet als hoofdkleur. Bijzonderheden: Graag het oude Ajax-logo gebruiken met 4 sterren er boven. http://www.brandsoftheworld.com/logo/ajax-5 Alvast bedankt, en leef je uit zou ik zeggen. Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
robvandam420 Geplaatst 8 juli 2011 Share Geplaatst 8 juli 2011 Nice, bedankt :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 juli 2011 Auteur Share Geplaatst 9 juli 2011 Heb geduld als je een request plaatst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
OlinhoO Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 die van Rusland_O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hixxo Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 Zeer nette kits, nice. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rubenajax Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 Echt schitterend Izsco :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 9 juli 2011 Share Geplaatst 9 juli 2011 Kits zijn zoals gewoonlijk weer super, maar deze logo heb je niet goed geknipt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ian. Geplaatst 10 juli 2011 Share Geplaatst 10 juli 2011 Club: SV Lelystad'67 Style: SS11 Merk: Adidas Sponsor: Apple Thuis tenue: Rood Wit Uit tenue: Zwart met licht-blauwe accenten 3e Tenue: Eigen creatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten