Reidar Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Club: Alfreton Town Merk: Adidas Sponsor: Pepsi Deldin Thuis: Rood als hoofdkleur en wit als bijkleur. Het liefst iets met een witte baan door het rode shirt. Uit: Geel met wit, mag eventueel ook nog wel lichtblauw bij. Third: Hierbij geen sponsor, graag een lichtblauw met wit shirt. Style: Catalogue Als het kan weer een configbestandje, ID is 5100015. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Super bedankt! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 13 december 2010 Auteur Share Geplaatst 13 december 2010 Hey, die gozer op die bovenste foto ken ik :-D Bart Koffeman Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stijn. Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Club: Siracusa Merk: Adidas, Nike of Diadora Sponsor: Hm, geen idee.. Hoeft niet per se, tenzij jij wat weet. Thuis: (Donker)Blauw als hoofdkleur en wit als bijkleur Uit: Wit als hoofdkleur en Blauw als bijkleur Third: Als je wat weet.. Style: Catalogue Sorry ik ben niet echt zo een creatieveling. ID : 1394655748 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 13 december 2010 Auteur Share Geplaatst 13 december 2010 Hey Izsco, [spoiler=request] Club: HBS Merk: Hummel Sponsor: Buren Van Velzen Guelen Thuis: Uit: Derde tenue: ( maar dan met buren van velzen guelen als sponsor) Bedankt! Heb geduld als je een request plaatst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Bart Koffeman Precieselijk, vroeger mee samen gespeeld :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 16 december 2010 Share Geplaatst 16 december 2010 Heey Izsco, ik heb nog een request! Club: FC Kobenhavn Merk: Adidas Sponsor: Bwin Thuis: Wit als hoofdkleur en Blauw als bijkleur Uit: Blauw als hoofdkleur en Zwart als bijkleur Third: Maak er maar wat van met roze als hoofdkleur . Style: Catalogue Alvst bedankt ;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 16 december 2010 Auteur Share Geplaatst 16 december 2010 Club: Alfreton Town Merk: Adidas Sponsor: Pepsi Deldin Thuis: Rood als hoofdkleur en wit als bijkleur. Het liefst iets met een witte baan door het rode shirt. Uit: Geel met wit, mag eventueel ook nog wel lichtblauw bij. Third: Hierbij geen sponsor, graag een lichtblauw met wit shirt. Style: Catalogue Als het kan weer een configbestandje, ID is 5100015. Alvast bedankt! Heb geduld als je een request plaatst! Club: Siracusa Merk: Adidas, Nike of Diadora Sponsor: Hm, geen idee.. Hoeft niet per se, tenzij jij wat weet. Thuis: (Donker)Blauw als hoofdkleur en wit als bijkleur Uit: Wit als hoofdkleur en Blauw als bijkleur Third: Als je wat weet.. Style: Catalogue Sorry ik ben niet echt zo een creatieveling. ID : 1394655748 Als het goed is, plaats ik een download linkje! Heey Izsco, ik heb nog een request! Club: FC Kobenhavn Merk: Adidas Sponsor: Bwin Thuis: Wit als hoofdkleur en Blauw als bijkleur Uit: Blauw als hoofdkleur en Zwart als bijkleur Third: Maak er maar wat van met roze als hoofdkleur . Style: Catalogue Alvst bedankt ;). Heb geduld als je een request plaatst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 17 december 2010 Share Geplaatst 17 december 2010 Wat een Masterkits, SUPER ERG BEDANKT! _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 17 december 2010 Auteur Share Geplaatst 17 december 2010 Burrda, de nieuwe kledingsponsor van FC Twente! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrisbor Geplaatst 17 december 2010 Share Geplaatst 17 december 2010 Burrda, de nieuwe kledingsponsor van FC Twente! Ik had precies het zelfde idee:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 17 december 2010 Share Geplaatst 17 december 2010 Heb je ook nog zo'n config bestandje voor me? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stijn. Geplaatst 18 december 2010 Share Geplaatst 18 december 2010 Heb geduld als je een request plaatst! Als het goed is, plaats ik een download linkje! Heb geduld als je een request plaatst! Geweldig! Echt waar. zou je linkje kunnen plaatsen ? (Siracusa) Als je eens tijd moest hebben zou ik ook een request willen doen voor mijn Rosenborg game.. Zelfde stijl en merk als je zou willen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 18 december 2010 Auteur Share Geplaatst 18 december 2010 Klik op het logo voor desbetreffende config-file! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 december 2010 Auteur Share Geplaatst 19 december 2010 Rosenborg Ballklub en Reebok, ik vond hem goed gevonden: RBK en RbK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stijn. Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Rosenborg Ballklub en Reebok, ik vond hem goed gevonden: RBK en RbK Heel erg bedankt. Ik meot zeggen je bent erg origineeel, ze zien er geweldig uit. Heb je hier ook zo een configje van ? Nogmaals bedankt man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 december 2010 Auteur Share Geplaatst 19 december 2010 Klik op het logo voor desbetreffende config-file! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Rosenborg Ballklub en Reebok, ik vond hem goed gevonden: RBK en RbK Je kunt niet meer zeggen dat je talent hebt, je bent gewoon al tijden een topper.(y) Goed research man, leuk wat eruit komt.:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Björn Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Is er ook iemand die van deze meesterlijke kits een verzameling maakt? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stijn. Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Klik op het logo voor desbetreffende config-file! Dank je wel. Nu heb ik de megapack van deze style gedownload, dus waar moet ik deze dan opslaan ? En als ie vraagt voor config file te overschrijven moet ik dat dan doen of ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 19 december 2010 Auteur Share Geplaatst 19 december 2010 Ik zou de oude backuppen en dan deze er over heen zetten. Misschien vind je ze over een tijdje niet meer leuk en wil je ze weer vervangen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Job Geplaatst 19 december 2010 Share Geplaatst 19 december 2010 Hee Izsco! Ook ik kom weer bij de meester in kits voor een requestje! Club: Sutton United Merk: Errea Sponsor: Aplant Style: SS'10/'11 En heb je ook een configfiletje voor me? Alvast heel erg bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 20 december 2010 Auteur Share Geplaatst 20 december 2010 Hee Izsco! Ook ik kom weer bij de meester in kits voor een requestje! Club: Sutton United [spoiler=request] Merk: Errea Sponsor: Aplant Style: SS'10/'11 En heb je ook een configfiletje voor me? Alvast heel erg bedankt! Klik op het logo voor het gehele pakket inclusief config-file. Heb geduld als je een request plaatst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JR-Style Geplaatst 20 december 2010 Share Geplaatst 20 december 2010 Club: FC Groningen Merk: Burrda Sponsor: T-Mobile Thuis: Wit met groen (nieuwe variatie graag) Uit: Jouw keuze Third: Jouw keuze Style: Catalogue Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Job Geplaatst 20 december 2010 Share Geplaatst 20 december 2010 Klik op het logo voor het gehele pakket inclusief config-file. Heb geduld als je een request plaatst! Dat uitshirt :love: Fantastisch Izsco, zeer veel dank! :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten