Reidar Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Hartelijk dank_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matuzalém Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 hmm die van Palermo zijn strak! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ahmet Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Uit van Ajax en Palermo zijn _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jezzedw Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Stijl: SS'10/'11 Club: SV Ried Merk: Nike Sponsor: Full Tilt Poker Thuis: Groen met Zwarte Accenten Uit: Wit met Zwarte Accenten Third: Zwart met Witte Accenten Alvast Bedankt Rune!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Stijl: Catalogue Clubnaam en -logo: Ajax - Logo: [spoiler=1] Sponsornaam en -logo: Sponsor is Playstation 3, ik hoop dat je dat logo zelf kan vinden (gewoon het standaard logo ;)) Merk shirt: Adidas Kleuren home: Wit-Rood-Wit (Stijl zoals het nu is, IRL) Kleuren away: Deze stijl: [spoiler=3] en dan moet het blauwe Wit zijn, en wat rood is en wat wit is moet allebei paars zijn. Kleuren third: Deze stijl: [spoiler=4] Wat nu lichtgeel is moet blauw zijn, en wat donkergeel/oranje is moet Zwart zijn. Extra wensen: Zou je dit logo: [spoiler=5] in het klein rechtsonderin het shirt willen zetten, en dit logotje [spoiler=6] in het klein linksonderin willen zetten. Ook wil ik graag 3 sterren boven het logo. Het Adidas logo moet links van het shirt staan, en het Ajax logo rechts op het shirt. Ik hoop dat je het allemaal snapt, anders PM me maar. Alleen zou ik bij het laatste shirt ook het logo van Adidas linksboven hebben, en het logo van Ajax rechtsboven. Ook de sponsor moet daar op dezelfde plek als bij alle andere shirts. Alvast bedankt(!), Tommy Rebens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matuzalém Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Heel Verhaal.. Geduld heb je niet echt he.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 jawel , ik heb hem ook doorgestuurd omdat ik ook geen cataloque stijl heb en daarom nog niks voor hem kan betekenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
J.Beekwilder Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Wat een kits weer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Geduld heb je niet echt he.. Kijk naar reactie van BaZZTeRD, hij gaf me toestemming, aangezien hij de Catalogue stijl nog niet had. Dus niet meer voor je beurt praten he ;) Voortaan :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matuzalém Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Kijk naar reactie van BaZZTeRD, hij gaf me toestemming, aangezien hij de Catalogue stijl nog niet had. Dus niet meer voor je beurt praten he ;) Voortaan :shhh: Ken toch niet ruiken wat jullie onderling versturen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Waarom maak je dan zo'n kutopmerking als je niet weet wat er speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Matuzalém Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Waarom maak je dan zo'n kutopmerking als je niet weet wat er speelt .... Zucht, :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Doe eens even allemaal gewoon weer normaal, het probleem is opgelost en laat Iszco gewoon bepalen of hij ze maakt. Style: Catalogue Team: Hércules Merk: Vandadel Sponsor: iPhone Thuis: Blauw/Wit Uit: Zwart/Grijs Derde: Fluorescerend geel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 december 2010 Auteur Share Geplaatst 9 december 2010 Is er een moderator die alle bovenstaande onzin kan verwijderen? Club: PSG Merk: Nike Sponsor: Holtgrefe Thuis tenue: Donkerblauw/Bordeauxrood Uit tenue: Wit met donkerblauwe accenten 3e Tenue: Bruin met witte accenten Alvast bedankt :) Heb geduld als je een request plaatst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 :< weer nette kits! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Echt geweldige shirts _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lars10 Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Erg mooie kits! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vinci3nto Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Heb geduld als je een request plaatst! Aight, deze zijn echt gruwelijk! Bedankt man :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 december 2010 Auteur Share Geplaatst 9 december 2010 Stijl: SS'10/'11 Club: SV Ried Merk: Nike Sponsor: Full Tilt Poker Thuis: Groen met Zwarte Accenten Uit: Wit met Zwarte Accenten Third: Zwart met Witte Accenten Alvast Bedankt Rune!! Heb geduld als je een request plaatst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Echt weer geweldige shirts _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 december 2010 Auteur Share Geplaatst 9 december 2010 [spoiler=request]Stijl: Catalogue Clubnaam en -logo: Ajax - Logo: [spoiler=1] Sponsornaam en -logo: Sponsor is Playstation 3, ik hoop dat je dat logo zelf kan vinden (gewoon het standaard logo ;)) Merk shirt: Adidas Kleuren home: Wit-Rood-Wit (Stijl zoals het nu is, IRL) Kleuren away: Deze stijl: [spoiler=3] en dan moet het blauwe Wit zijn, en wat rood is en wat wit is moet allebei paars zijn. Kleuren third: Deze stijl: [spoiler=4] Wat nu lichtgeel is moet blauw zijn, en wat donkergeel/oranje is moet Zwart zijn. Extra wensen: Zou je dit logo: [spoiler=5] in het klein rechtsonderin het shirt willen zetten, en dit logotje [spoiler=6] in het klein linksonderin willen zetten. Ook wil ik graag 3 sterren boven het logo. Het Adidas logo moet links van het shirt staan, en het Ajax logo rechts op het shirt. Ik hoop dat je het allemaal snapt, anders PM me maar. Alleen zou ik bij het laatste shirt ook het logo van Adidas linksboven hebben, en het logo van Ajax rechtsboven. Ook de sponsor moet daar op dezelfde plek als bij alle andere shirts. Alvast bedankt(!), Tommy Rebens Voor alle andere requests: Heb geduld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reidar Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Weer mooie kits Rune! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Voor alle andere requests: Heb geduld! Ik vind ze echt schitterend man!!!! Hartstikke bedankt!!! PS: Kan ik nog een aanvraag doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 december 2010 Auteur Share Geplaatst 9 december 2010 Doe eens even allemaal gewoon weer normaal, het probleem is opgelost en laat Iszco gewoon bepalen of hij ze maakt. Style: Catalogue Team: Hércules Merk: Vandadel Sponsor: iPhone Thuis: Blauw/Wit Uit: Zwart/Grijs Derde: Fluorescerend geel Heb geduld als je een request plaatst! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Club: Shakthar Donetsk Merk: Nike Sponsor: Coca-Cola Thuis tenue: Oranje met zwart, deze stijl: [spoiler=1] = Wat nu zwart is, moet Oranje zijn, en wat nu wit is, moet Zwart zijn. Uit tenue: Wit met geel en blauw, deze stijl: [spoiler=2] = Wat nu rood is, moet geel zijn. Wat blauw is, moet lichtblauw worden (zoals in de kleur van Oekraïne). Het witte moet wit blijven. 3e Tenue: Rood met wit, deze stijl: [spoiler=3] Wat rood is, moet wit zijn, en wat geel/oranje is moet rood zijn. Extra's: Zou je 1 sterretje boven het logo kunnen plaatsen? En pas de kleur van de sponsor maar aan aan de shirts (wat er het mooiste bij staat). Als je een bepaalde template (of soort) niet hebt, zoals de laatste, dan maak er maar je eigen creatie van, als het maar dezelfde kleuren zijn ;) Alvast bedankt (!), Tommy Rebens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten