Izsco Geplaatst 8 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 8 juli 2009 Hier komt mijn Eredivisie Kitpack! FC Groningen Thuis en Uit: RKC Waalwijk Thuis en Uit: Heracles Almelo Thuis en Uit en Third: ADO Den Haag Thuis en Uit: Sparta Rotterdam Thuis en Uit: Roda JC Thuis en Uit: VVV Venlo Thuis: FC Utrecht Thuis en Uit: Template by Feyenoord Willem II Thuis en Uit: PSV Thuis en Uit: Ajax Thuis en Uit: AZ Alkmaar Thuis en Uit en Third en Europees: Sc Heerenveen Thuis en Uit en Third: Vitesse Arnhem Thuis en Uit: Feyenoord Thuis en Uit: NAC Breda Thuis en Uit: FC Twente Thuis en Uit en Third en Supportersshirt NEC Nijmegen Thuis en Uit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 9 juli 2009 Share Geplaatst 9 juli 2009 Bedankt man! Beetje laat, Sorry daarvoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 9 juli 2009 Share Geplaatst 9 juli 2009 Wat staat er eigenlijk bij VVV op de mouw??:o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitch Geplaatst 9 juli 2009 Share Geplaatst 9 juli 2009 Seacon logostics volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2009 Personato Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 10 juli 2009 Share Geplaatst 10 juli 2009 Je hebt dit logo voor mij gemaakt zou je nu ook de kits voor je rekening willen nemen? Zou je het in precies deze stijl kunnen doen? Alleen in andere kleuren. En in het balkje hoe raar het ook klinkt Michael Jackson kunnen zetten? Thuis: Rood en balkje Zwart Uit: Zwart en balkje Rood Third: Wit en balkje Rood Natuurlijk zou je het ook anders mogen aanpakken als je denkt dat iets anders mooier zou zijn:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angelomilano Geplaatst 10 juli 2009 Share Geplaatst 10 juli 2009 Hey izsc, Zou je zo een barcelona-shirt kunnen maken, met de nummer 9 en naam BENDAHMAN. Alvast bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angelomilano Geplaatst 10 juli 2009 Share Geplaatst 10 juli 2009 Izsco Naam: BENDAHMAN Nummer: 9 Club: Barcelona Stijl: SS09 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2009 Je hebt dit logo voor mij gemaakt zou je nu ook de kits voor je rekening willen nemen? Zou je het in precies deze stijl kunnen doen? Alleen in andere kleuren. En in het balkje hoe raar het ook klinkt Michael Jackson kunnen zetten? Thuis: Rood en balkje Zwart Uit: Zwart en balkje Rood Third: Wit en balkje Rood Natuurlijk zou je het ook anders mogen aanpakken als je denkt dat iets anders mooier zou zijn:mrgy: SS'08 ook of ga je voor SS'09? Izsco Naam: BENDAHMAN Nummer: 9 Club: Barcelona Stijl: SS09 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Angelomilano Geplaatst 10 juli 2009 Share Geplaatst 10 juli 2009 TOP IZSCO, bedankt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 10 juli 2009 Share Geplaatst 10 juli 2009 SS'08 ook of ga je voor SS'09? SS'08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2009 TOP IZSCO, bedankt! Ook leuk... Zo'n kit in de (zoals ik hem noem) Marco style! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 10 juli 2009 Share Geplaatst 10 juli 2009 Mooi gemaakt! Het blijft wel de FMPt10 style he :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 10 juli 2009 SS'08 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RFA Geplaatst 10 juli 2009 Share Geplaatst 10 juli 2009 Erg bedankt ze zijn erg mooi geworden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jonasvdv Geplaatst 11 juli 2009 Share Geplaatst 11 juli 2009 Zou je voor mij de nieuwe kits van KAA Gent kunnen maken ? :) Liefst in de grote versie. Aangezien ik toch verwacht dat je weer een kitpack van de jupiler pro league zal uitbrengen :) (+templates als het kan ;) ) BVD! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 11 juli 2009 Share Geplaatst 11 juli 2009 Die door sponsors verklote shirts van Genk zijn zo echt nog de mooiste van België ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanKnul Geplaatst 11 juli 2009 Share Geplaatst 11 juli 2009 Ook leuk... Zo'n kit in de (zoals ik hem noem) Marco style! Izsco, zou je voor mij in precies dezelfde grootte van het plaatje (500x500) voor mij zoiets kunnen maken met Barcelona en eentje van Ajax. Met de text: Draicon met nummer 11. Het ziet er echt gruwelijk uit namelijk deze nieuwe soort kits. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 12 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2009 Zou je voor mij de nieuwe kits van KAA Gent kunnen maken ? :) Liefst in de grote versie. Aangezien ik toch verwacht dat je weer een kitpack van de jupiler pro league zal uitbrengen :) (+templates als het kan ;) ) BVD! http://www.sendspace.com/file/xxeio8 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseNL Geplaatst 12 juli 2009 Share Geplaatst 12 juli 2009 Kan je voor mij ook een Shirt Maken? Logo: Wensen [spoiler=Shirt Bears Thuis] Dit als thuis shirt, Zonder de knopen en dat dingetje rechtsonderaan. Wel met Logo en Adidas als sponsor [spoiler=Shirt Bears Uit] Zonder de knopen en dat dingetje rechtsonderaan, En deze ook met logo en Adidas als sponsor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Massei Geplaatst 12 juli 2009 Share Geplaatst 12 juli 2009 hoe kan adidas een sponsor zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcolinhoo Geplaatst 12 juli 2009 Share Geplaatst 12 juli 2009 Door een ploeg te sponsoren :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 14 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 14 juli 2009 Izsco, zou je voor mij in precies dezelfde grootte van het plaatje (500x500) voor mij zoiets kunnen maken met Barcelona en eentje van Ajax. Met de text: Draicon met nummer 11. Het ziet er echt gruwelijk uit namelijk deze nieuwe soort kits. _O_ Kan je voor mij ook een Shirt Maken? Logo: Wensen [spoiler=Shirt Bears Thuis] Dit als thuis shirt, Zonder de knopen en dat dingetje rechtsonderaan. Wel met Logo en Adidas als sponsor [spoiler=Shirt Bears Uit] Zonder de knopen en dat dingetje rechtsonderaan, En deze ook met logo en Adidas als sponsor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 15 juli 2009 Share Geplaatst 15 juli 2009 Izsco, aangezien je toch bezig bent met de shirts van volgend seizoen, zou je dan ook Bochum mee kunnen pakken (_O_) [spoiler=shirts] Het hoeft niet meteen, kan ook bij een megapack voor next year shirts (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 15 juli 2009 Auteur Share Geplaatst 15 juli 2009 Izsco, aangezien je toch bezig bent met de shirts van volgend seizoen, zou je dan ook Bochum mee kunnen pakken (_O_) [spoiler=shirts] Het hoeft niet meteen, kan ook bij een megapack voor next year shirts (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten