Jeroen. Geplaatst 4 maart 2009 Share Geplaatst 4 maart 2009 Logo: Style: Replica Sponsor:Red Dog Merk: Big Dog Thuis: Zwart met eventuele andere kleuren accenten Uit: Goud met zwarte accenten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 4 maart 2009 Share Geplaatst 4 maart 2009 Haha, leuk gedaan: Moet je misschien heel doorzichtig als watermerk op alle shirts doen... Of je eigen shirt merk maken:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 4 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 4 maart 2009 Logo: Style: Replica Sponsor:Red Dog Merk: Big Dog Thuis: Zwart met eventuele andere kleuren accenten Uit: Goud met zwarte accenten ______________________________ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cornetto. Geplaatst 4 maart 2009 Share Geplaatst 4 maart 2009 Hee izco Hier is mijn Kitrequest Club: Fc Puebla(logo heb je) Type: Replica Merk: Adidas Sponsor:Crown paints Thuis: het mag heel veel weg hebben van het teneu van Estrela Amadora alleen dan moderner. Uit: het mag een beetje vlak maar moet nog steeds een beetje zuid-amerikaans lijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst 5 maart 2009 Share Geplaatst 5 maart 2009 ik weet niet of het kan maar zou je de achterkant van dit shirt willen maken? maar dan met de naam Melchiorinho en rugnummer 7. Alvast bedankt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 5 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 5 maart 2009 ik weet niet of het kan maar zou je de achterkant van dit shirt willen maken? maar dan met de naam Melchiorinho en rugnummer 7. Alvast bedankt. Avatar: ______________________________ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Melchior Geplaatst 5 maart 2009 Share Geplaatst 5 maart 2009 bedankt ziet er top uit:thumb: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Murvv123 Geplaatst 5 maart 2009 Share Geplaatst 5 maart 2009 Had niet echt inspiratie. Heb nu dit gemaakt, vind hem goed passen bij het logo... ______________________________ Eey Izsco, zou je misschien ook third kits willen maken voor VFC Neptunus. Stijl: dezelfe als thuis en uit Kleuren: Wit en Zwart Sponsor: Apple Merk: Adidas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 5 maart 2009 Share Geplaatst 5 maart 2009 Heb een leuke request: [spoiler=Chelsea] Maak dit shirtje maar na, met zo goed mogelijk de kleuren. dit is nog niet alles :p Als je dat shirtje klaar hebt kun je voor me de kitback maken: graag met HOOGVELDER 1 erop. Als extraatje had ik graag aan beide kanten de Premier League badge: [spoiler=epl badge] moet lukken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2009 Eey Izsco, zou je misschien ook third kits willen maken voor VFC Neptunus. Stijl: dezelfe als thuis en uit Kleuren: Wit en Zwart Sponsor: Apple Merk: Adidas ___________________________________ ___________ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 6 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 6 maart 2009 Hee izco Hier is mijn Kitrequest Club: Fc Puebla(logo heb je) Type: Replica Merk: Adidas Sponsor:Crown paints Thuis: het mag heel veel weg hebben van het teneu van Estrela Amadora alleen dan moderner. Uit: het mag een beetje vlak maar moet nog steeds een beetje zuid-amerikaans lijken. ___________________________________ ___________ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Murvv123 Geplaatst 6 maart 2009 Share Geplaatst 6 maart 2009 ___________________________________ ___________ thx man _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 7 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 7 maart 2009 Heb een leuke request: [spoiler=Chelsea] Maak dit shirtje maar na, met zo goed mogelijk de kleuren. dit is nog niet alles :p Als je dat shirtje klaar hebt kun je voor me de kitback maken: graag met HOOGVELDER 1 erop. Als extraatje had ik graag aan beide kanten de Premier League badge: [spoiler=epl badge] moet lukken... Avatar: Avatar: ___________________________________ ___________ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 7 maart 2009 Share Geplaatst 7 maart 2009 Avatar: Avatar: ___________________________________ ___________ hoe nice_O_! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 7 maart 2009 Share Geplaatst 7 maart 2009 ______________________________ Dank voor de kits zien er goed uit. Zal ze gaan gebruiken in mijn novelle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BS Geplaatst 8 maart 2009 Share Geplaatst 8 maart 2009 hallo Izsco ;) zou je aub home + away kits willen/kunnen maken voor mijn Antalyaspor ? het mogen 100% fantasykits zijn kleuren van Antalya zijn rood + wit alvast bedankt ;) logo "][/url] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2009 hallo Izsco ;) zou je aub home + away kits willen/kunnen maken voor mijn Antalyaspor ? het mogen 100% fantasykits zijn kleuren van Antalya zijn rood + wit alvast bedankt ;) logo "][/url] Hopelijk maakt iemand anders hem voor je, ik heb geen zin om aan een kits challenge mee te doen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BS Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 ok toch bednakt voor je reactie ;) mijn bedoeling was niet echt om er een challenge van te maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2009 ok toch bednakt voor je reactie ;) mijn bedoeling was niet echt om er een challenge van te maken Nee, dat zal allicht niet, maar je vraagt de request bij verschillende mensen aan... Dat vind ik dan weer zonde van de tijd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2009 Managers United: ______________________________ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Beste Iszco, Ik heb een opmerkelijke request voor je. Een vriend van mij gaat HBS Den Haag in de Jupiler League zetten ipv Fortuna. Maar daar hoort uiteraard een kit bij:). Zou jij die willen maken? Club: HBS Den Haag Merk: Nike Sponsor: Buren van Velzen Guelen (zie spoiler) Thuis tenue: zwart zoals op de foto Uit Shirt: wat zwart is is wit, en de witte streep op het thuistenue is daar zwart. Logo: (zie spoiler) Bij sponsor staat: Buren van Velzen Guelen advocaten belastingsadviseurs notarissen Als je dit allemaal zou willen invoegen zou ik het zeer op prijs stellen;) Zie spoiler voor bijgevoegd materiaal [spoiler=plaatjes] Foto van thuisshirt Logo Of dit logo gedaan met Photoshop;). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 9 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 9 maart 2009 Beste Iszco, Ik heb een opmerkelijke request voor je. Een vriend van mij gaat HBS Den Haag in de Jupiler League zetten ipv Fortuna. Maar daar hoort uiteraard een kit bij:). Zou jij die willen maken? Club: HBS Den Haag Merk: Nike Sponsor: Buren van Velzen Guelen (zie spoiler) Thuis tenue: zwart zoals op de foto Uit Shirt: wat zwart is is wit, en de witte streep op het thuistenue is daar zwart. Logo: (zie spoiler) Bij sponsor staat: Buren van Velzen Guelen advocaten belastingsadviseurs notarissen Als je dit allemaal zou willen invoegen zou ik het zeer op prijs stellen;) Zie spoiler voor bijgevoegd materiaal [spoiler=plaatjes] Foto van thuisshirt Logo Of dit logo gedaan met Photoshop;). ______________________________ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 9 maart 2009 Share Geplaatst 9 maart 2009 Sensationeel Izsco, echt ongelofelijk baas_O_ Alleen nog ff in dat andere topic. Weet je dat? Kan je overigens niet genoeg bedanken:clap:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RoelandPSV Geplaatst 10 maart 2009 Share Geplaatst 10 maart 2009 Request: Club: Real Madrid Naam: de Blanco Sponsor: Bwin Stijl: orgineel. Ik wil graag zo'n achterkant net als jouw avatar;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Izsco Geplaatst 10 maart 2009 Auteur Share Geplaatst 10 maart 2009 Request: Club: Real Madrid Naam: de Blanco Sponsor: Bwin <- Dit hoeft bij een kitback niet ;) Stijl: orgineel. Ik wil graag zo'n achterkant net als jouw avatar;) Dat is heel goed mogelijk, maar wat voor nummer wil je dan? Even wat duidelijker zijn in je request... Dat scheelt de helft ;) Avatar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten