Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Snooker

Tom

Aanbevolen berichten

Ronnie O'Sullivan stopt (voorlopig) met snooker door persoonlijke problemen

Ronnie O'Sullivan zet nu al een punt achter het snookerseizoen 2012-2013 en zal niet meer in actie komen op de World Tour. Dat liet de 36-jarige Engelsman vandaag weten aan World Snooker. O'Sullivan zal zijn wereldtitel dus niet verdedigen. Of hij definitief uit het snooker stapt, laat zijn manager Django Fung in het midden. "Laat ons hopen van niet", aldus Fung op de BBC. "Maar met Ronnie weet je nooit. Hij is een zeer emotionele speler."

"Ik heb met Ronnie gesproken en hij heeft beslist om zich uit alle tornooien waarvoor hij zich had ingeschreven, terug te trekken. Hij zal de rest van dit seizoen niet meer in actie komen", vertelde Barry Hearn, voorzitter van World Snooker. "Ronnie kampt met enkele persoonlijke problemen die hij moet oplossen. We wensen hem het beste voor de toekomst."

Kinderen

Ronnie 'The Rocket' O'Sullivan won in mei het WK door in de finale Ali Carter te verslaan. Na die nieuwe wereldtitel, zijn vierde al na 2001, 2004 en 2008, kondigde hij een pauze van zes maanden aan. Hij was het snooker naar eigen zeggen even beu en wilde meer tijd met zijn kinderen doorbrengen.

Spelerscontract

In augustus bevestigde O'Sullivan nog dat hij eind oktober zijn comeback zou maken en hij tekende een nieuw spelerscontract bij World Snooker. O'Sullivan zou zijn wederoptreden maken op het tornooi van het Chinese Chengdu vorige week, maar gaf daarvoor op het laatste moment forfait wegens medische redenen. De Engelsman kampte in het verleden met depressies en een drank- en drugsverslaving.

:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Murphy met een enorme misser, bij het virtuele matchpunt :huhu::huhu::huhu:

Edit: Shit, gemist op roos. Toch enorme wedstrijd van Luca :clap::clap::clap:

bewerkt door Vdb.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben beginnen kijken vanaf 1-4, dus in ieder geval drie frames op rij nu. Zou best kunnen.

Dit frame trouwens, geweldig. Al die breaks zijn natuurlijk schitterend, maar van een defensief gevecht als dit kan ik ook zo hard genieten. Hoog niveau van safetys hoor.

Edit- En net als ik dat typ de eerste slechte safety in een kwartier ofzo :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites