Mathi Geplaatst 21 april 2012 Share Geplaatst 21 april 2012 Hendry gelijk een 147 _O_ Wat een held blijft het toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 22 april 2012 Share Geplaatst 22 april 2012 Brecel 6-3 achter, het had 5-4 moeten zijn, dat 6e frame mocht nooit naar Maguire gaan, wat een pech had Brecel daar zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Brecel er dus uit, laatste frame nog gezien. Geen schande natuurlijk, al had er stiekem wel meer ingezeten, kreeg veel kansjes die hij niet gegrepen heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Inderdaad, mits meer ervaring had hij gewoon gewonnen van Maguire. Ronnie btw 7-2 voor _O_ Hij gaat dit WK winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Die Ebdon is echt een absolute lul zeg, bah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 23 april 2012 Share Geplaatst 23 april 2012 Hoezo? Ik heb 't niet kunnen zien aangezien ik op school zat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Een half uur nodig om een shot te maken :cab: En dan wint Ronnie zo goed al het frame (Ebdon had 4 snookers nodig), maar ja hoor, hij gaat gewoon door :-D Die gezichtsuitdrukkingen daarop van Ronnie zijn ook heerlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 april 2012 Share Geplaatst 24 april 2012 Even het laatste frame meepikken, die Ebdon heeft inderdaad een hoop tijd nodig voor een shot, hatelijk irritant. Dat snelle tempo van The Rocket daarentegen. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 25 april 2012 Share Geplaatst 25 april 2012 Wat een comeback bij Ding-Day daarnet, machtige wedstrijd eigenlijk. Zeer pijnlijke misser wel van Ding in het laatste frame Nu Trump kijken, baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 26 april 2012 Share Geplaatst 26 april 2012 Nummer 1 van de wereld, Mark Selby is uitgeschakeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tobcoach Geplaatst 26 april 2012 Share Geplaatst 26 april 2012 Al de helft van de geplaatste spelers uitgeschakeld, bizar. Trump kan - nu Selby er al uit ligt - trouwens nog de nr. 1 van de wereld worden, maar dan moet hij wel het toernooi winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 april 2012 Share Geplaatst 26 april 2012 Nummer 1 van de wereld, Mark Selby is uitgeschakeld. :S mijn favo-speler. Ga vanmiddag denk ik nog even kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 26 april 2012 Share Geplaatst 26 april 2012 Wat een niveau zeg, Robertson-Gilbert _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Ebdon en Ronnie hebben natuurlijk ook een verleden. In 2005 speelde Ebdon zó traag dat Ronnie zich ging ergeren en we weten wat er dan gebeurd in de bovenkamer van Ronnie :whistle: http://www.youtube.com/watch?v=RLAPJXgPtDQ Samenvatting van het tijdrekken, inclusief een break van 12 (!!!) waar hij 6 minuten over doet. Ebdon stond 10-6 achter, maar won met 11-13. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Aan die Ebdon heb ik ook gewoon een hekel. Hendry trouwens 5-3 voor tegen Higgins, ik hoop zo hard dat hij die Higgins eruit kegelt hè. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Wat heb je tegen Higgins? Maguire trouwens :-D Op een gegeven moment miste hij een bal, en daar was hij gefrustreerd over. Daarna zat hij in dat hele frame alles een beetje af te raffelen :-D Keiharde ballen waar het heel zachtjes moest enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Ik mag Higgins gewoon om de één of andere reden niet. Daarbovenop komt dat Hendry een legende is. 3-7 btw. Welk frame was dat trouwens? Want ik zat ook even Perry - Maguire te kijken, maar dat zag ik toch niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Higgins is toch die cheater (frames verkocht)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Welk frame was dat trouwens? Want ik zat ook even Perry - Maguire te kijken, maar dat zag ik toch niet. Pfieuw, dat weet ik zo niet. Volgens mij stond het iets van 7-3 voor Maguire ofzo? Was iig vanmiddag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Kan ja, zal wel eens zoeken. ;c Hendry trouwens 4-12 voor tegen Higgins. _O_ Die partij is dus gelopen, nice. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 27 april 2012 Share Geplaatst 27 april 2012 Ja, niet verwacht van Hendry, is toch een van de oudere spelers. Chapeau. Wel irritant dat dat tennis zo lang uitliep op Eurosport :X Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 28 april 2012 Share Geplaatst 28 april 2012 Héérlijke pot van O'Sullivan zeg _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 april 2012 Share Geplaatst 30 april 2012 The Rocket was lekker bezig tegen Williams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 30 april 2012 Share Geplaatst 30 april 2012 Trump :( Bijna 147, als hij de rode iets voller geraakt had zat het erin. Wel 11-8 voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Platina32 Geplaatst 30 april 2012 Share Geplaatst 30 april 2012 Trump :( Bijna 147, als hij de rode iets voller geraakt had zat het erin. Wel 11-8 voor Had ik gezien inderdaad. Hawkins tegen Stevens 10-10. Echt ziekspannende wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten