Adriaan Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Steroiden werken ook goed, moet je injecteren in je oren heb ik vernomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 7 juni 2011 Share Geplaatst 7 juni 2011 Breder willen worden, dat klinkt zo wannabe soms.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 8 juni 2011 Share Geplaatst 8 juni 2011 Dag 1 Borst Incline dumbell press 8-12 3x Bench press 8-12 3x Decline small bench press 8-12 3x Incline flyes 8-12 3x Pull-over dumbell 8-12 3x Triceps Touw 8-12 3x One arm dumbbell extansion 8-12 3x Dag 2 Rug: Bend over row 8-12 3x Close grip pulldown 8-12 3x Behind neck pulldown 8-12 3x Pull over machine 8-12 3x Shrugs 20 3x (Minimaal) Biceps: Barbell curl (stang) 8-12 3x Dumbell curl one arm (bank) 8-12 3x Dag 3 Benen: Supersets Squad + stiff legged deadlift 12-12 3x Leg extansion + leg curl 12-12 3x Kuiten (apparaat) 20 3x Schouders: Neck press (stang) 8-12 3x Bent over raise 8-12 3x Side raise 8-12 3x Arnold press 8-12 3x Schema waar ik morgen mee ga beginnen, door al dat hardlopen is er echt te veel spier afgegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 8 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 8 juni 2011 Teveel oefeningen per spiergroep als je het mij vraagt. Max 3 borstoefeningen ipv 5, zelfde geldt voor rug. Schouders heb je ook aan 2-3 oefeningen genoeg en benen zou ik de leg ext en leg curl weglaten als je de squat goed doet! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 8 juni 2011 Share Geplaatst 8 juni 2011 Ik ga altijd door totdat mijn armen geen kracht meer hebben :cab: Is dat goed of kun je beter een maximaal aantal oefeningen per spiergroep aanhouden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 9 juni 2011 Share Geplaatst 9 juni 2011 Vriend van me heeft die vanuit zijn sportschool gefixt. Vandaag heb ik dag 1 gedaan, meteen naar iemand in de sportschool gestapt met de vraag of dat hij even kon helpen zodat ik alle oefeningen goed uitvoerde. Van hem een aantal goede tips gekregen, de Decline small bench press heb ik verwisseld voor een andere borst oefening omdat ik (en hij) die niet praktisch genoeg vond. Merk in elk geval direct dat ik weer eens gesport heb, voelt lekker. Nu minimaal anderhalve maand vol houden en het is weer een beetje in vorm :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 18 juni 2011 Share Geplaatst 18 juni 2011 Iemand interesse in 2 dumbbelstangen met beide 18 kg gewicht + een ez curl stang? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 19 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2011 Hoeveel wil je er voor hebben en waar woon je? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 19 juni 2011 Share Geplaatst 19 juni 2011 Woon in Nieuw Heeten, 30 euro ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oldskool Geplaatst 19 juni 2011 Auteur Share Geplaatst 19 juni 2011 Hm das opzich niet eens zover weg! Ik woon zelf in Epe. Ik ben alleen deze week nog aan het werk en ga zaterdag op vakantie voor 3 weken! Als je ze daarna nog steeds hebt wil ik ze dan wel komen halen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 20 juni 2011 Share Geplaatst 20 juni 2011 Oh dit is de enige plek waar ik ze te koop heb gezet, dus tegen die tijd zijn ze er nog wel hoor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Vandaag voor ongeveer zes weken begonnen aan het stronglift 5x5 schema, gaat volgens mij wel zwaar worden na een tijdje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Adriaan Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Dat wordt kapotgaan kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 22 augustus 2011 Share Geplaatst 22 augustus 2011 Ja heb er het nodige over gehoord. Heb al gemerkt dat het korte sessies zijn, zo'n 45 min tegenover ruim 1,5 uur met m'n splitschema. Ze zijn echter wel intensief, alleen maar compounds en steeds zwaarder gaan iedere training. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axdratic Geplaatst 24 augustus 2011 Share Geplaatst 24 augustus 2011 Ik ben iets te diep gegaan en nu is mijn triceps bij mijn rechterarm flink overbelast. Zal wel even duren voordat ik er geen last meer van heb, maar enige tips ivm 'behandeling'? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 24 augustus 2011 Share Geplaatst 24 augustus 2011 Gewoon veel rusten lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 10 september 2011 Share Geplaatst 10 september 2011 Heerlijk schema dat Stronglift 5x5, ben zwaar vooruit gegaan. Volgende week starten aan de 4e week, begin nu toch wel af te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 12 september 2011 Share Geplaatst 12 september 2011 Ik heb even een vraagje voor de heren experts hier. Ik wil de komende tijd mijn borst- en rugspieren wat meer trainen, maar als ik de apparaten hier in de sportschool (Chest Press, Pulldown etc.) gebruik, merk ik dat mijn armen ontzettend verzuren en ik de doelgroepen nauwelijks train. Zou dit kunnen liggen aan de manier waarop ik die apparaten gebruik of kan ik beter andere oefeningen doen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kah Geplaatst 12 september 2011 Share Geplaatst 12 september 2011 Heb ik ook weleens wat jij zegt, dat naar mijn idee meer mijn armen soms train dan echt mijn borstspieren zeg. Merk desondanks wel dat ze na al die tijd vooruit zijn gegaan dus of het alleen gevoelsmatig is weet ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 12 september 2011 Share Geplaatst 12 september 2011 Probeer het eens met dumbbels e.d. zou ik zeggen. Of lekker los bankdrukken. Daarbij goed zorgen dat je je schouderbladen naar binnen trekt, dan gebruik je meer je borst. Anders ga je automatisch veel je armen gebruiken. Verder is de muscle-mind connection natuurlijk belangrijk. Eigenlijk zou ik niet weten hoe het zit met die apparaten, die gebruik ik echt nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shefkee Geplaatst 13 september 2011 Share Geplaatst 13 september 2011 Stats, stats, stats, stats..? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 13 september 2011 Share Geplaatst 13 september 2011 Pff .. ff kijken. (is allemaal niet geweldig hoog hoor!) Squat: 60 kg (Smith, bij gebrek aan squatrek) DL 70 kg (met stang 82) Incline BP op 42,5 (met stang 62,5) BOR 42,5 (met stang ongeveer 55) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordy Geplaatst 13 september 2011 Share Geplaatst 13 september 2011 Ik heb even een vraagje voor de heren experts hier. Ik wil de komende tijd mijn borst- en rugspieren wat meer trainen, maar als ik de apparaten hier in de sportschool (Chest Press, Pulldown etc.) gebruik, merk ik dat mijn armen ontzettend verzuren en ik de doelgroepen nauwelijks train. Zou dit kunnen liggen aan de manier waarop ik die apparaten gebruik of kan ik beter andere oefeningen doen? Ik zou met losse gewichten gaan trainen, had hetzelfde als jou met apparaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Stang wel of niet meegerekend in die stats? Wel groot verschil trouwens tussen je BP en DL en Squat. Hoe doe jij je BOR, Barteh? Ik vanaf de grond steeds, vanuit een soort starthouding als bij de deadlift. Maar voel m'n rug nu wat steken bij 42,5 kg ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r_AW Geplaatst 14 september 2011 Share Geplaatst 14 september 2011 Oké, dan zitten we dus ongeveer gelijk qua stats. Ja die BOR is erg zwaar vanaf de grond, maar vandaag voelde ik m'n rug echt heel goed. Heb jij je rug parallel aan de grond of zak je meer door je benen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten