Teklehaymanot Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Ik nu bij West Ham, waar ik nu twintig goals uit twaalf wedstrijden heb gescoord, en nog verlies ik alles met bijvoorbeeld 5-4, wat nu al drie keer is voorgekomen. Zo verloor ik bijvoorbeeld 5-1 van Stoke, maar won ik 0-4 van Tottenham, 6-2 van Liverpool, 1-3 bij Man United en 3-0 van Arsenal, maar zodra ik tegen Hull, Stoke moet gaat het helemaal fout ;e. Nu 5-2 van Everton gewonnen, terwijl die eerste staan en Hull en Stoke 18e en 20e. Pjeuj 5-0 verloren tegen Wolves, en niet één kans gehad Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 http://www.mousebreaker.com/games/overheadkickchampion/playgame Nog moeilijker dan die volleys enzo :) Dit lukt me absoluuuuuut niet. Vind je dat :o Ik vind hem net makkelijker. Zonet 33k+ punten in Standard - Genk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Iedereen die het over volleyen enzo heeft. Doe eens een linkje :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanderr Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Vraagje: hoe heet ook alweer dat spelletje waarbij je de wereldbevolking moet uitroeien mbv een virus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vejar Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Iedereen die het over volleyen enzo heeft. Doe eens een linkje :) http://www.mousebreaker.com/games/jumpersforgoalposts http://www.mousebreaker.com/games/jumpersforgoalposts2 http://www.mousebreaker.com/games/premiershipweeklyvolley en zo staan er nog wel een paar spelletjes van die aard op die site. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanderr Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 http://minijuegos.com/juegos/html/index.php?id=5974 Argh, die plaatsen in Indonesie nekten me uiteindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wouter. Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Lekker poolen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Al eerder gepost, maar lachen spel dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Larsjee10 Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Snap er niet veel van :cab: al 2 potjes verloren, hoe verander je je skilss :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Gewoon in de arena vechten tegen zo zwak mogelijke mannetjes, zodat je de meeste kans op winnen hebt. Dan krijg je vanzelf skills. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Argh, die plaatsen in Indonesie nekten me uiteindelijk. Inmiddels wel een paar keer level 12 gehaald, maar dan krijg je onbekende Russische plaatsen en veel eilandjes, niet te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Vind je dat :o Ik vind hem net makkelijker. Zonet 33k+ punten in Standard - Genk. Ff update van punten: Fenerbahce - Genclerbirligi afgerond met 41k punten :dance:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Ik heb nu 3x level 11 ofzo gehaald, maar dan krijg je die Easter Island enzo ;e ik klink dan de hele tijd daar zo links van Australie :| Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanderr Geplaatst 17 april 2009 Share Geplaatst 17 april 2009 Ik had net op 5 punten na de twaalfde ronde verloren ;e Vooral al die vage plaatsen in Australie zijn een probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Hunter Geplaatst 17 april 2009 Share Geplaatst 17 april 2009 Meer mensen die dit spelen Klik!, geinig spel al heb je er zelf vrij weinig invloed op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 Heeft hier al eerder gestaan, hier versie 2 : http://www.mousebreaker.com/games/jumpersforgoalposts2/playgame Wat een ongelooflijk schijtspel is dit he. Na 8 seizoenen zat ik nog in de 3de divisie;e. Net overnieuw begonnen, kwam terecht in de 3de divisie. Ik schiet ze naar het kampioenschap dus ik zou naar de 2de divisie gaan, krijg ik een bericht van mijn agent: Ze kunnen je niet langer houden, je moet terug naar de 4de divisie. Gelijk gestopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 18 april 2009 Share Geplaatst 18 april 2009 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
michael16 Geplaatst 19 april 2009 Share Geplaatst 19 april 2009 Zo moet het dus;) [spoiler=oproep] [spoiler=uitslag] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Ehh vriend, dat is altijd aan het eind van het spel. Heb ik zelf ook al zo vaak gehad.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Niet altijd, maar dan moet je 't aardig verknallen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowie Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Ik had het inderdaad het laatste seizoen ook niet. Speelde bij Arsenal en in het laatste seizoen bakte ik er totaal niets meer van, ook gedegradeerd met Arsenal in dat laatste seizoen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Ik ben ook echt geen een keer bij de bovenste 3 gekomen, 1x moest ik 1 punt halen voor de 3e plaats, kom ik 1-0 voor, laatste 10 minuten 1-2 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentos Geplaatst 20 april 2009 Share Geplaatst 20 april 2009 Best een verslavend spelletje.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
StanleyW Geplaatst 22 april 2009 Share Geplaatst 22 april 2009 Ff update van punten: Fenerbahce - Genclerbirligi afgerond met 41k punten :dance:. Eerste game Ajax - Feyenoord: 16k+ gehaald, tweede game Nico - Monaco 14k+ gehaald... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mattim Geplaatst 23 april 2009 Share Geplaatst 23 april 2009 Hoezo terugkomen :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten