Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Internetspelletjes

Denny

Aanbevolen berichten

Ik nu bij West Ham, waar ik nu twintig goals uit twaalf wedstrijden heb gescoord, en nog verlies ik alles met bijvoorbeeld 5-4, wat nu al drie keer is voorgekomen. Zo verloor ik bijvoorbeeld 5-1 van Stoke, maar won ik 0-4 van Tottenham, 6-2 van Liverpool, 1-3 bij Man United en 3-0 van Arsenal, maar zodra ik tegen Hull, Stoke moet gaat het helemaal fout ;e.

Nu 5-2 van Everton gewonnen, terwijl die eerste staan en Hull en Stoke 18e en 20e. Pjeuj 5-0 verloren tegen Wolves, en niet één kans gehad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 852
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Heeft hier al eerder gestaan, hier versie 2 :

http://www.mousebreaker.com/games/jumpersforgoalposts2/playgame

Wat een ongelooflijk schijtspel is dit he. Na 8 seizoenen zat ik nog in de 3de divisie;e. Net overnieuw begonnen, kwam terecht in de 3de divisie. Ik schiet ze naar het kampioenschap dus ik zou naar de 2de divisie gaan, krijg ik een bericht van mijn agent: Ze kunnen je niet langer houden, je moet terug naar de 4de divisie. Gelijk gestopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites