Geplaatst 2 juli 200817 jr. nou suc6 dan maar :thumb: Je support heeft blijkbaar geholpen :banana: Seizoen 14/15 is het seizoen vd prijzen geworden, nadat we eerst de Primera Division gewonnen hebben met 10 punten los vd nr 2 Barcelona hebben we nu ook de CL gepakt :checkit: Tijd om mn prijzenkastje weer eens te updaten :)
Geplaatst 2 juli 200817 jr. Ik dacht dat het record 140-0 ofzo was! Ik weet niet meer welke landen dat waren, maar dat was omdat de coach het met een beslissing niet eens was! Toen gaf hij zijn spelers de opdracht om elke bal die ze kregen in eigen goel te schieten. :cab: Dat was in Colombia, 151-0 volgens mij, die spelers hadden 150 eige doelpunten gemaakt:p :Ik donineerde de hele tijd:( maar tog scoren ze 4 x:wall:
Geplaatst 2 juli 200817 jr. Je support heeft blijkbaar geholpen :banana: Seizoen 14/15 is het seizoen vd prijzen geworden, nadat we eerst de Primera Division gewonnen hebben met 10 punten los vd nr 2 Barcelona hebben we nu ook de CL gepakt :checkit: Tijd om mn prijzenkastje weer eens te updaten :) Hij is er weer bij en dat is pri-ima, VIVA GOODFE-ELLA!!! WAT EEN SUCCES, GEFELICIFLAPPERDEPAPPERDEPAPSTAART!(als dit woord in de dikke komt is et waarschijnlijk de langste:p)
Geplaatst 2 juli 200817 jr. Hij is er weer bij en dat is pri-ima, VIVA GOODFE-ELLA!!! WAT EEN SUCCES, GEFELICIFLAPPERDEPAPPERDEPAPSTAART!(als dit woord in de dikke komt is et waarschijnlijk de langste:p) Volgens mij heb ik een fan hiero :D Lol thnx walnood en succes met je Leeds game :thumb:
Geplaatst 2 juli 200817 jr. Volgens mij heb ik een fan hiero :D Lol thnx walnood en succes met je Leeds game :thumb: CKER ben ik een fan, een hooligan zelfs, van jou!!! En met leeds gaat et goed! Ik speel nu tegen Swindon, 3-4 gewonnen, 2x fout van mijn keeper:wall:
Geplaatst 2 juli 200817 jr. Marrero :) In welk seizoen is dat? En hoe heet Marrero voluit? hij is echt held, of niet?
Geplaatst 2 juli 200817 jr. CKER ben ik een fan, een hooligan zelfs, van jou!!! En met leeds gaat et goed! Yeah, ik heb mn eigen hooligan :D @ ho0det: netjes! Die Marrero is een regen neem ik aan want ik ken m helemaal niet?
Geplaatst 2 juli 200817 jr. Yeah, ik heb mn eigen hooligan :D @ ho0det: netjes! Die Marrero is een regen neem ik aan want ik ken m helemaal niet? jup, dat is een regen. Hier staat een screen van hem http://img155.imageshack.us/img155/1628/marreroti7.png (Inmiddels is hij al 23) Dit seizoen is hij bezig aan zijn beste seizoen ooit: tot nu toe 39 wedsrtijden 81 doelpunten _O_
Geplaatst 2 juli 200817 jr. Jeetje Hoodet, kan je nog minder pwnen ofzo ;e. Screentje tussenstand? [spoiler=tussenstand seizoen 15/16] aub dan :)
Geplaatst 2 juli 200817 jr. 3 goals tegen, slecht hoor.. tijd voor n nieuwe keeper :D Die screenie van Marrero klopt trouwens niet ho0det.
Geplaatst 2 juli 200817 jr. 3 tegengoals ;e Ik sta nog altijd op 2 en ben net kampioen geworden (H) alweer...
Geplaatst 2 juli 200817 jr. Deze is speciaal voor Goodfella :p NAC heeft om precies te zijn 0 kansen gehad :)
Geplaatst 2 juli 200817 jr. Ik own jullie nog altijd, dat je het even weet. Het enige kutte aan deze game is dat ik nog steeds in Het Fenix Stadion speel, wat überhaupt al bullshit is want het zou Cristal Arena moeten zijn ;e Ik heb fokking 750 miljoen op de bank en de hele club is 1.63 miljard waard, en nog bouwen ze geen nieuw stadion, de krabbers ;e
Geplaatst 2 juli 200817 jr. Deze is speciaal voor Goodfella :p NAC heeft om precies te zijn 0 kansen gehad :) Ja en bedankt he :mrgy: In mijn game met Real Union is NAC trouwens net gedegradeerd :moop: Hoop ze ooit als satelliet club te krijgen, heb wel al n NL club maar dan Feyenoord ;e Het enige kutte aan deze game is dat ik nog steeds in Het Fenix Stadion speel, wat überhaupt al bullshit is want het zou Cristal Arena moeten zijn ;e Ik heb fokking 750 miljoen op de bank en de hele club is 1.63 miljard waard, en nog bouwen ze geen nieuw stadion, de krabbers ;e De Gijsen Arena ownt _O_ Met Real Union wordt t een lastiger verhaal denk ik :checkit:
Geplaatst 2 juli 200817 jr. Hoeveel is je saldo, Goodfella? Jammer dat je bod op Piqué is afgeweze .. Hoeveel bedroeg het bod ? :p
Geplaatst 2 juli 200817 jr. Hoeveel is je saldo, Goodfella? Jammer dat je bod op Piqué is afgeweze .. Hoeveel bedroeg het bod ? :p Ik heb 124M transfergeld over.. goed gezien v Pique trouwens ;) Was een bod van 38M, heb nu 42.5M geboden en ga net zolang door tot ik m heb :checkit:
Geplaatst 2 juli 200817 jr. Toch eenl astige uitwedstrijd normaal;) Maar ging nu wel heel makkelijk.:p
Geplaatst 2 juli 200817 jr. EK 2008 (Groepsfase 1e wedstrijd) Nederland - Engeland 0-1 Gerrard 1-1 van Persie 2-1 Afellay 3-1 van Persie 3-2 Owen 3-3 Wright-Phillips een 3-1 voorsprong weggegeven :'(