Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

blijft een goed spel, heb gewoon een periode gehad dat ik niks anders kon doen dan spelen.

heb van alles gedaan/geprobeerd. in de 4jaar dat ik al bezig ben :-D

mij verzameling aan poppetjes

Turalyon - alliance

Slayser....70 Hunter....dwarf,.....eerste poppetje Non-actief

Reas.......69 rogue......Nightelf...vandaag 69 geworden, en hard opweg naar 80

[spoiler=Reas]http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Reas

en veel alts rond de 30-40

Sylvanes - horde

Mentir....70 druid...tauren

met deze heb ik dus een no-life periode beleeft met een gezellige groep Nederlanders

en zou zeggen kom eens langs op turalyon

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In april is het einde van mijn 3de jaar Warcraft

Met als "prestaties":

WoW Vanilla: 60 Dwarf Hunter (gestopt en later gedelete)

TBC: 70 Tauren Shaman, 70 Troll Hunter en dag voor release van WoLK 70 Blood Elf Paladin

WoLK: 80 Blood Elf Paladin (in totaal van 10d 6h played)

De rest is 76 Troll hunter, 70 Tauren Shaman, 70 Troll Warrior, 68 Tauren Druid, 68 Orc Rogue, 61 Troll Mage en 43 Blood Elf Priest. Alles dus behalve een Warlock (hou niet van de DoTs) en DK (heb ik wel maar niet vernoemd omdat ze amper 58 is). Allemaal op Frostmane.

Ik ben geen no-lifer, ik maak gewoon handig gebruikt van "Rested" om te levelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel ook al sinds de eerste beta ;).

Ik ben begonnen als Nelf hunter(Sajiyo) op Aggamaggan -> gemigrate naar Kor'gall

TBC een shaman begonnen..naar 70 geleveld.. dat werd mijn main (Zehn) een tijd mee geraid.. tot ik ongeveer de best gegearde elemental shaman op onze realm was.

Toen speelde ik weinig.. en heb ik mijn account voor 375 euro weten te verpatsen aan een gekke fransman.

Even later kwam ik er achter dat hij nooit meer speelde.. en heb ik alleen mijn shaman terug gekocht van die account.. voor 90 euro.. de rest hoefde ik niet terug.

Nu heb ik een lvl 70 Draenei Priest(heet nu Sajiyo) nogsteeds de lvl 70 Draenei shaman.. en ik ben nog langzaam aan mijn DK aan het levelen.. deze is nu 72 ofzo.. (Doomseye)

Ik speel heel zelden.. het idee van een Manutd. Guild vind ik zeker cool.. daar zou ik best aan mee willen doen om toch wat meer mensen te leren kennen binnen MU:)!

Sander

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al die gratis servers bieden niet eens 50% van het spelplezier, en ja ervaring. Ik speel het nu ff niet meer, met me twink niet meer omdat er een level 1 2h sword die 3.70 slaat met 0.8 dps gebugged ofzo is, hij hit ongeveer 350-400(soms zelfs hoger) en ook nog een tering goede rend van rond de 150 elke 3 sec... Speel niet meer op me death knight omdat ik wacht op een full exp balk vol met dubbel exp:), gewoon een lange tijd niet spelen=2x zo snel levelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wat bedoel je met duel boxen?

Twee accounts, twee PCs (of een heel sterke) en dan tegelijk spelen om zo je eigen te helpen bij het levelen of boosten door instances.

Sommige dualboxers spelen met vijf tegelijk :) Ik heb op mijn gewone PC nog een screen liggen denk ik, ik zal em posten zodra ik kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind dit dus echt geen game voor jou he Ezra :m:

Weet ik man, echt totaal niet. Maar ik heb het 2 maandjes gespeeld, en het is echt supervet. Ik houd sowieso van het hele toverbos, elfen, tovenaars, fabel achtige sfeertje. Daarom heb ik ook al wel 5x Fable The Lost Chapters uitgespeeld, dat sfeertje vind ik gewoon tof. Ik ben dan ook altijd zo veel mogelijk op zoek naar games in dat sfeertje/genre. Vooral RPG dus.

De vooroordelen over WoW moet je je niks van aantrekken, met het zogenaamde no-life gehalte. Ik speelde het een uurtje soms 2 per dag, nou dan ligt de gemiddelde FM-er toch wat hoger.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weet ik man, echt totaal niet. Maar ik heb het 2 maandjes gespeeld, en het is echt supervet. Ik houd sowieso van het hele toverbos, elfen, tovenaars, fabel achtige sfeertje. Daarom heb ik ook al wel 5x Fable The Lost Chapters uitgespeeld, dat sfeertje vind ik gewoon tof. Ik ben dan ook altijd zo veel mogelijk op zoek naar games in dat sfeertje/genre. Vooral RPG dus.

De vooroordelen over WoW moet je je niks van aantrekken, met het zogenaamde no-life gehalte. Ik speelde het een uurtje soms 2 per dag, nou dan ligt de gemiddelde FM-er toch wat hoger.

Tja ach in mijn team vinden ze al dat ik veel achter de computer zit als ik 2 a 3 uur per dag zeg. :m:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat klinkt echt als stoppen met roken. Is dat spel echt zo verslavend?

Net even verslavend als elk ander game kan zijn. :)

Indien je echt iets wil bereiken, zal je wel meer dan af en toe twee uurtjes moeten spelen. Maar ja, dat heb je met andere genres, zoals shooters, ook.

Link naar opmerking
Deel via andere websites