Zokipfc Geplaatst 6 januari 2009 Share Geplaatst 6 januari 2009 Wat is dat voor gryphon? XD Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 januari 2009 Share Geplaatst 6 januari 2009 De taxi-gryphon in het begin gebied van DK;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 6 januari 2009 Share Geplaatst 6 januari 2009 Het is ook de DK-only flying mount voor als je level 70+ bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 8 januari 2009 Share Geplaatst 8 januari 2009 Dankzij school heb ik eindelijk weer plezier in WoW. Hoe Ironisch dan ook. Oké, oké. Ik post hier over WoW. Krijg ik meteen een reclamebanner van Randyrun. (Een goldseller). MU moet zich schamen. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 8 januari 2009 Share Geplaatst 8 januari 2009 Ik heb mijn Mage en Death Knight eventjes helemaal gehad. Dus ik ben een Hunterd begonnen, op het moment pas lvl 3, maarja, ik ga deze dus misschien doorlvlen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 8 januari 2009 Share Geplaatst 8 januari 2009 Ben nu een mage twink aan het maken, level 12 en alles verloopt volgens plan:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 10 januari 2009 Share Geplaatst 10 januari 2009 blijft een goed spel, heb gewoon een periode gehad dat ik niks anders kon doen dan spelen. heb van alles gedaan/geprobeerd. in de 4jaar dat ik al bezig ben :-D mij verzameling aan poppetjes Turalyon - alliance Slayser....70 Hunter....dwarf,.....eerste poppetje Non-actief Reas.......69 rogue......Nightelf...vandaag 69 geworden, en hard opweg naar 80 [spoiler=Reas]http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Turalyon&n=Reas en veel alts rond de 30-40 Sylvanes - horde Mentir....70 druid...tauren met deze heb ik dus een no-life periode beleeft met een gezellige groep Nederlanders en zou zeggen kom eens langs op turalyon Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 11 januari 2009 Share Geplaatst 11 januari 2009 In april is het einde van mijn 3de jaar Warcraft Met als "prestaties": WoW Vanilla: 60 Dwarf Hunter (gestopt en later gedelete) TBC: 70 Tauren Shaman, 70 Troll Hunter en dag voor release van WoLK 70 Blood Elf Paladin WoLK: 80 Blood Elf Paladin (in totaal van 10d 6h played) De rest is 76 Troll hunter, 70 Tauren Shaman, 70 Troll Warrior, 68 Tauren Druid, 68 Orc Rogue, 61 Troll Mage en 43 Blood Elf Priest. Alles dus behalve een Warlock (hou niet van de DoTs) en DK (heb ik wel maar niet vernoemd omdat ze amper 58 is). Allemaal op Frostmane. Ik ben geen no-lifer, ik maak gewoon handig gebruikt van "Rested" om te levelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sajiyo Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Ik speel ook al sinds de eerste beta ;). Ik ben begonnen als Nelf hunter(Sajiyo) op Aggamaggan -> gemigrate naar Kor'gall TBC een shaman begonnen..naar 70 geleveld.. dat werd mijn main (Zehn) een tijd mee geraid.. tot ik ongeveer de best gegearde elemental shaman op onze realm was. Toen speelde ik weinig.. en heb ik mijn account voor 375 euro weten te verpatsen aan een gekke fransman. Even later kwam ik er achter dat hij nooit meer speelde.. en heb ik alleen mijn shaman terug gekocht van die account.. voor 90 euro.. de rest hoefde ik niet terug. Nu heb ik een lvl 70 Draenei Priest(heet nu Sajiyo) nogsteeds de lvl 70 Draenei shaman.. en ik ben nog langzaam aan mijn DK aan het levelen.. deze is nu 72 ofzo.. (Doomseye) Ik speel heel zelden.. het idee van een Manutd. Guild vind ik zeker cool.. daar zou ik best aan mee willen doen om toch wat meer mensen te leren kennen binnen MU:)! Sander Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sajiyo Geplaatst 15 januari 2009 Share Geplaatst 15 januari 2009 Dus ik ben een Hunterd begonnen, op het moment pas lvl 3, maarja, ik ga deze dus misschien doorlvlen. Dat ken ik.. :-D Veel succes.. ik hoop dat je de motivatie kunt opbrengen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 19 januari 2009 Share Geplaatst 19 januari 2009 ik ga bekort beginnen met duel boxen, dat word ook een nieuwe ervaring Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 19 januari 2009 Share Geplaatst 19 januari 2009 wat bedoel je met duel boxen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 22 januari 2009 Share Geplaatst 22 januari 2009 Ik wist het! Iemand postte deze screenshot. http://img444.imageshack.us/img444/9665/utennavnvr1.png Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 22 januari 2009 Share Geplaatst 22 januari 2009 Ik hoorde dat de gratis servers ruk waren, iemand ervaring? Want ik heb het een tijdje gespeelt, maar het geld had ik er niet meer voor over, terwijl ik het wel kolere gruwelijk vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 januari 2009 Share Geplaatst 22 januari 2009 Al die gratis servers bieden niet eens 50% van het spelplezier, en ja ervaring. Ik speel het nu ff niet meer, met me twink niet meer omdat er een level 1 2h sword die 3.70 slaat met 0.8 dps gebugged ofzo is, hij hit ongeveer 350-400(soms zelfs hoger) en ook nog een tering goede rend van rond de 150 elke 3 sec... Speel niet meer op me death knight omdat ik wacht op een full exp balk vol met dubbel exp:), gewoon een lange tijd niet spelen=2x zo snel levelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 januari 2009 Share Geplaatst 22 januari 2009 Ik hoorde dat de gratis servers ruk waren, iemand ervaring? Want ik heb het een tijdje gespeelt, maar het geld had ik er niet meer voor over, terwijl ik het wel kolere gruwelijk vind. Ik vind dit dus echt geen game voor jou he Ezra :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 23 januari 2009 Share Geplaatst 23 januari 2009 wat bedoel je met duel boxen? Twee accounts, twee PCs (of een heel sterke) en dan tegelijk spelen om zo je eigen te helpen bij het levelen of boosten door instances. Sommige dualboxers spelen met vijf tegelijk :) Ik heb op mijn gewone PC nog een screen liggen denk ik, ik zal em posten zodra ik kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 23 januari 2009 Share Geplaatst 23 januari 2009 Ik vind dit dus echt geen game voor jou he Ezra :m: Weet ik man, echt totaal niet. Maar ik heb het 2 maandjes gespeeld, en het is echt supervet. Ik houd sowieso van het hele toverbos, elfen, tovenaars, fabel achtige sfeertje. Daarom heb ik ook al wel 5x Fable The Lost Chapters uitgespeeld, dat sfeertje vind ik gewoon tof. Ik ben dan ook altijd zo veel mogelijk op zoek naar games in dat sfeertje/genre. Vooral RPG dus. De vooroordelen over WoW moet je je niks van aantrekken, met het zogenaamde no-life gehalte. Ik speelde het een uurtje soms 2 per dag, nou dan ligt de gemiddelde FM-er toch wat hoger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rens Geplaatst 23 januari 2009 Share Geplaatst 23 januari 2009 Inderdaad, niet elke WoW-speler voldoet aan het no-life imago ;) Ik vind het ook een geweldig spel overigens. Fable heb ik nooit gespeeld, maar dat ga ik in de toekomt zeker doen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 23 januari 2009 Share Geplaatst 23 januari 2009 Fable (II) nooit gespeeld? Schaam je:O.. Overigens kan je heel makkelijk 10 dagen gratis trail uitproberen als je dat wilt, om gewoon te proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 23 januari 2009 Share Geplaatst 23 januari 2009 Weet ik man, echt totaal niet. Maar ik heb het 2 maandjes gespeeld, en het is echt supervet. Ik houd sowieso van het hele toverbos, elfen, tovenaars, fabel achtige sfeertje. Daarom heb ik ook al wel 5x Fable The Lost Chapters uitgespeeld, dat sfeertje vind ik gewoon tof. Ik ben dan ook altijd zo veel mogelijk op zoek naar games in dat sfeertje/genre. Vooral RPG dus. De vooroordelen over WoW moet je je niks van aantrekken, met het zogenaamde no-life gehalte. Ik speelde het een uurtje soms 2 per dag, nou dan ligt de gemiddelde FM-er toch wat hoger. Tja ach in mijn team vinden ze al dat ik veel achter de computer zit als ik 2 a 3 uur per dag zeg. :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alyan Geplaatst 25 januari 2009 Share Geplaatst 25 januari 2009 Ik ben na 4 jaar spelen samen met mn vrouw gestopt vorige week en het voelt heerlijk!! :D (had 1 80, 1 72, 2 70's, 1 60 en een aantal lowbies) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bono Geplaatst 25 januari 2009 Share Geplaatst 25 januari 2009 Dat klinkt echt als stoppen met roken. Is dat spel echt zo verslavend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 25 januari 2009 Share Geplaatst 25 januari 2009 Ik zou zeggen probeer het, ik vind het wel verslavend maar het ligt helemaal aan jezelf, ik ken bijv. ook iemand die speelt het 2 uurtjes per dag ongeveer, daar is toch niks mis mee? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 25 januari 2009 Share Geplaatst 25 januari 2009 Dat klinkt echt als stoppen met roken. Is dat spel echt zo verslavend? Net even verslavend als elk ander game kan zijn. :) Indien je echt iets wil bereiken, zal je wel meer dan af en toe twee uurtjes moeten spelen. Maar ja, dat heb je met andere genres, zoals shooters, ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten