Rinus Geplaatst 17 januari 2012 Share Geplaatst 17 januari 2012 50 000 gold and rising. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 29 januari 2012 Share Geplaatst 29 januari 2012 Hunter 67 nu, heb er ff genoeg van, ben een Enhan Shammy begonnen, vet nice, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 10 februari 2012 Share Geplaatst 10 februari 2012 Ik ben overigens weer begonnen met WoW. Wel grappig om na een flinke tijd weer terug te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 28 februari 2012 Share Geplaatst 28 februari 2012 Wie speelt er nog? Kunnen opzich elkaars battlenet wel even toevoegen voor fun Net Cataclysm besteld overigens, heb hem donderdag binnen. Moet namelijk ff, want ik heb net 80 gehit op mn shammy :D Ga binnenkort even een heirloom Rogue beginnen en dan even honor farmen met one-shots :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Yes, ich spiele immer noch! Gister eventjes Destroyer's End op m'n Death Knight gehaald, prima te doen moet ik zeggen. Gold maken gaat ook wel aardig, stukje bij beetje kruip ik richting de 20k. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 29 februari 2012 Share Geplaatst 29 februari 2012 Nice nice. Ik zat op den duur op 11k, maar had toen artisan flying gekocht met een 280 mount. Maargoed zit nu alweer op 10k, ik denk op 70-80 dat je aan quests iets van 3k gold pakt. Bovendien heb ik Mining/Herbalism en licht ik heel mijn server op met mijn prijzen :mrgy: stacks Cobalt Ore verkoop ik voor 250g. Pm je battlenet anders ff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 maart 2012 Share Geplaatst 20 maart 2012 (bewerkt) Al die nieuwe info over MoP:< Garrosh (warchief horde) is de eindbaas van Mists of Pandaria, elfde character slot en meer info over de features die we al kennen. Zijn er mensen die het nog spelen? Zoja, PM ff je battlenet. 20 maart 2012 bewerkt door Alessandro Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Baggio#7 Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Niemand die dit nog speelt? Heb net 2 maanden erbij gekocht, maar de betaling doet een beetje raar. Tot die tijd maar even op een private server (Molten WoW 10k spelers atm) aankloten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Ik speel het nog. Alleen at the moment erg weinig tijd. Speel vooral de MoP beta als ik speel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Ik wou et weer oppakken als ik weer wat meer tijd heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Ik speel ook nog gewoon, net ff m'n Priest getransferred + faction change. Almunia als je een scroll wilt om te spelen moet je 't zeggen, weet niet hoelang je al niet gespeeld hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Captain Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Sinds maart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Als je mazzel hebt, kan je dan met een scroll of ress een level 80 char aanmaken. Gewoon gratis. Daniël krijgt dan een glimmende pony. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Als je mazzel hebt, kan je dan met een scroll of ress een level 80 char aanmaken. Gewoon gratis. Daniël krijgt dan een glimmende pony. Wow, zo klinkt het echt net of we Hello Kitty spelen ;c Maar goed, PM me maar als je een scroll wilt, heb alleen je email nodig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 30 mei 2012 Share Geplaatst 30 mei 2012 Hehe:mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 allesandro, hoe heb jij toegang gekregen tot de beta van MoP? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 juni 2012 Share Geplaatst 5 juni 2012 Ik gok de Annual Pass. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 6 juni 2012 Share Geplaatst 6 juni 2012 Ik gok de Annual Pass. Dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 12 juni 2012 Share Geplaatst 12 juni 2012 Hoe dat dan? Want die annual pass heb ik ook gedaan, zodat ik ook D3 kreeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 12 juni 2012 Share Geplaatst 12 juni 2012 Annual Pass houders krijgen op ten duur ook een uitnodiging voor de Beta. Ik heb hem al vrij vlot gekregen. Als ik jou was, zou ik even een melding maken bij Blizzard. Voor jou duurt het namelijk wel erg lang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 Hoe kom je eigenlijk aan die Annual Pass? Na een jaar geen wow meer te hebben aangeraakt, ga ik het nog eens doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 Gewoon via de website! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 Ik boycot Blizz. :D Diablo 3 was echt een dikke faal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 Diablo III is een beta die nog lang niet af is maar toch 50e kost. En de Annual Pass is niet meer beschikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 juni 2012 Share Geplaatst 30 juni 2012 En op welke server zijn hier de meeste actief? Aangezien ik zolang weg ben geweest heb ik wel zin in een nieuw poppetje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten