Alessandro Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Heb ik al gedaan, maar zodra ik die battle.net pop-up krijg kan ik niet inloggen. Wel in het normale WoW inlog scherm. Dan gaat het allemaal wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Als t goed is moet je t op de site kunnen omzetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Net ff in 3 uurtjes ofzo lvl 15 geworden samen met Stefan. Maarja, je bent imba of niet he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 battle.net acc maken, en dan staat er ergens 'merge wow account' ;) IMBAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA kijk ff hoeveel t kost he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Kost me 15 euri voor alleen de normale wow, en dan 100 euro totaal als ik alles 1 voor 1 koop. 75 euro voor als ik gelijk alles koop. Ga ik natuurlijk niet doen he. Stel DAT ik weer ga spelen, gewoon op me oude account dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 15 wtf. Een dag voor Cata was het nog 5. was het 20 tot WotLK. 50 alles totaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Lol echt? Triest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Nee was een actie. Maar dat dat zoveel scheelde wist ik niet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sharpy Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 bezig met wow the downen,gaat rond 300-400kb/s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 13 december 2010 Share Geplaatst 13 december 2010 Ken je niet toevallig iemand die ook wilt spelen Ruud :mrgy:? Kan je zo je triple xp halen. Maarja je kan een paar dingen doen. - Oude account nieuwe char maken (kan je geen worgen) en geen triple xp. -> tot 80 levelen = €0 (-> met eventueel later Cataclysm = €30) + €13,50 maand speeltijd = €13,50/€45 - Oude account char overzetten -> €20 -> kan je niet meer levelen -> mis je vernieuwde Azeroth -> Cataclysm -> €30 -> €50 + €13,50 maand speeltijd -> €65 - Nieuwe account alles in één keer -> maand gratis €75-> kan je alles. Alle chars weg. Wel triple xp. Dus waar kies je voor. Als ik eerlijk ben lijkt het me gewoon het beste om je oude acc erbij te pakken, nieuwe char te beginnen (als je Worgen wild eerst Cata kopen) en gewoon zo snel mogelijk weer hoog level worden. Doordat je al BC en WotLK hebt is opnieuw kopen veel te duur. Als je zelfs nog je oude char over zou zetten ben je nog goedkoper uit dan opnieuw beginnen met triple xp. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Wat een gedoe zeg om geen bags te hebben met je char! Ik ga denk ik mijn lvl 32 maar overzetten, is toevallig ook een mage. Of er moet iemand zijn die me uit de brand kan helpen :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Ik zal vanaaf eens rondvragen voor je.. Maar pin me nergens op vast! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Ik zal vanaaf eens rondvragen voor je.. Maar pin me nergens op vast! Wacht ik dat ff af en anders doe ik ff me char overzetten ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Is er op de AH niks te vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Zal vanavond wel eens checken of mijn 50 zilver genoeg is om iets te kopen ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Moet je maar effe brullen hoeveel je nodig hebt. Misschien dat ik je zo wel een donatie doe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Weet iemand heo je met een warlock speelt? Ik krijg echt kut dps en nu lvl 40 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Mhmm.. Ik zou effe een build opzoeken als ik jou was. Sowieso moet je je minion ook flink wat skillpoints voorzien. Dat is namelijk je tank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Een 32 overzetten is dik zonde van je geld man! Nooit doen. Sjoerd, ik heb ook lv40 warlock. Was een jaar geleden dus weet niet echt meer. Volgens iemand die ik ken zijn ze laatst weer beter gemaakt dus je zou wel goede dmg moeten doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Ja dacht dat ik aardig wat dmg deed, maarja was wel laatste -.- lig tmisschien ook aan het level, dat weet ik niet. Waar kan ik builds vinden dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Ja dacht dat ik aardig wat dmg deed, maarja was wel laatste -.- lig tmisschien ook aan het level, dat weet ik niet. Waar kan ik builds vinden dan? Wat voor Lock ben je/wil je zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 14 december 2010 Share Geplaatst 14 december 2010 Ken je niet toevallig iemand die ook wilt spelen Ruud :mrgy:? Kan je zo je triple xp halen. Maarja je kan een paar dingen doen. - Oude account nieuwe char maken (kan je geen worgen) en geen triple xp. -> tot 80 levelen = €0 (-> met eventueel later Cataclysm = €30) + €13,50 maand speeltijd = €13,50/€45 - Oude account char overzetten -> €20 -> kan je niet meer levelen -> mis je vernieuwde Azeroth -> Cataclysm -> €30 -> €50 + €13,50 maand speeltijd -> €65 - Nieuwe account alles in één keer -> maand gratis €75-> kan je alles. Alle chars weg. Wel triple xp. Dus waar kies je voor. Als ik eerlijk ben lijkt het me gewoon het beste om je oude acc erbij te pakken, nieuwe char te beginnen (als je Worgen wild eerst Cata kopen) en gewoon zo snel mogelijk weer hoog level worden. Doordat je al BC en WotLK hebt is opnieuw kopen veel te duur. Als je zelfs nog je oude char over zou zetten ben je nog goedkoper uit dan opnieuw beginnen met triple xp. :mrgy: Wat ik ook nog eventueel kan doen, is mijn oude char verkopen voor 75 euro, haha :P Iemand interesse in een 80 DK of een 80 paladin (met 450 enchanting en 450 jewelcrafting en 450 cooking) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Echt, die bags kosten gewoon 19 goud per stuk! Ben nu level 16 en ik zie wel hoe lang ik er op deze manier zin in blijf houden ;) anders haal ik of mij lvl 32 of lvl 64 wel naar Twilight Hammer toe! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Gewoon door blijven gaan joh.. Professions helpen een hoop. Dungeons doen, en al het cloth oppakken en verkopen op de AH. Zo ben ik ook aan mijn goud gekomen. Je Mage moet effe hoger zijn, en je had een firemage moeten maken :m: Een vriend van me zit nu op mijn account te gamen voor me.. Hehehe.. Die is effe aan t zorgen dat als ik dalijk thuis kom in elk geval lvl 20 ben en mn Mount heb. Als ie verder gaat is dat alleen maar meer dan welkom :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 15 december 2010 Share Geplaatst 15 december 2010 Tis een demo-warlock. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten