iJefferd Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Iemand die zin heeft om op Zenedar te komen levellen nu? Ik heb daar een lvl 4 warlock :p Kom gewoon naar Twillight Hammer man.. Leuke grote volle server. Is heel veel horde.. Dus als Alliance ken je lekker op Horde Jacht als je wat hoger bent :D Het maakt mij niet zo heel veel uit op welke ik een char maak! Denk dat het de server word die jeff aangaf Nice :D Echt, dit is de laatste keer dat ik WOW reinstall....pleuris updates :cab: Ik moet gewoon 9gb aan crap dllen en dat gaat met 150 kb/s ;e Haha.. Tis idd een drama! Ik zal je zodra ik kan effe toevoegen aan mn msn. Gewoon gezellig questen met z'n allen. Ventrilo server zoeken ofzo desnoods.. Altijd lachen.. Beetje slap ouwehoeren tijdens t mollen :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Hij ging hier 1,2 mb/s ghehe. Ik adviseer niet dat je al gaat spelen als die bij dat rode is. Pas als dat gele klaar is gaan spelen. Anders moet hij in-game heel veel laden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Hij ging hier 1,2 mb/s ghehe. Ik adviseer niet dat je al gaat spelen als die bij dat rode is. Pas als dat gele klaar is gaan spelen. Anders moet hij in-game heel veel laden. Als dit zo doorgaat kan ik morgen het downloaden pas afmaken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Oh :D Trouwens, ben lv61 en had 400g dus had genoeg voor dit: [spoiler=hoi] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Iemand die op Bladefist speelt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Rinus is weer eens zwaar verslaafd aan WoW. ^^ Naja, raiden werd saai, dus meer een verplichting dan een verslaving. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Kijk eens aan! Dat downloaden van al die crap gaat op de vroege ochtend een stukje sneller :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Ik moet zeggen dat het hier ook weer begint te kriebelen :cab: Maar sowieso voor januari begin ik er NIET aan. En daarna denk ik ook niet eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Ach ik vermaak me wel! Vind de nieuwe opzet met quests erg goed aanslaan! Alle quests sluiten goed op elkaar aan en dat bevalt me wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Idd, das me ook al opgevallen.. Erg aangenaam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Wat voor nieuwe opzet is er dan precies? En geld dat alleen voor de nieuwe quests (dus van 80-85) of ook van de oude (1-80)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 En wat voor opzet is het dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Alles is gewoon beter Ruud :p Er zijn zoveel nieuwe q's, alles is veel mooier en het is veel gebruiksvriendelijker. Nieuwe guild leveling systeem is ook nice. Klein minpuntje vind ik dat gebieden 60-80 niet veranderd zijn, maar misschien komt dat nog in de toekomst. In een dungeon heb je de quests nu al op het begin, zodat je die niet meer in gebieden daar omheen hoeft te halen. Ook heb je bij quests waar je zeg maar steeds van punt A naar B moet, dan weer naar A en naar C, dan weer naar A en weer na D kan je nu: A-B-C-D. Quests inleveren terwijl je niet bij de questsontvanger staat. Dit komt overigens niet super vaak voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Guild levelling system? Ik ben er al weer een tijdje uit hoor. "Vroegâh" was er alleen een guild bank en een guildchat, voor de rest niets meer. Wat is er nu allemaal dan? En wat houdt het in? EDIT: Ben nu een 10 daagse trial aan het downloaden :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 haha je mag mijn guest pass wel hebben hoor? ik heb zon 10 dagen voor free bij het spel dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Moet ik daarvoor een nieuwe account aanmaken of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 geeeeen idee:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Stuur maar op dan :D Dankjewel :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Volgens mij bedoel je Requit a Friend? Dan moet je nieuwe acc aanmaken (dus weer alle wow's kopen). Als je inlogt op battle.net staat er ergens 'download game client'. Dat moet je doen. Ook staat er ergens 'Claim 7 free days', dan kan je ff 7 dagen gratis proberen. Ik voel me alweer schuldig dat ik je heb achtergelaten op Stormrage :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Nee ik bedoel een guest pass. Staat op invite a friend to play with this free guest pass key. dus weet niet of dat nieuwe account is? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Ik heb nu 3 x exp superchill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Hoe krijg je dat? Want ik vind dat lvlen nog steeds sloom gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Ikheb wow voor het eerst gekocht en dan via refer a friend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 december 2010 Share Geplaatst 11 december 2010 Want ik vind dat lvlen nog steeds sloom gaat Dan ben jij echt niks gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten