Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Iemand die zin heeft om op Zenedar te komen levellen nu? Ik heb daar een lvl 4 warlock :p

Kom gewoon naar Twillight Hammer man.. Leuke grote volle server. Is heel veel horde.. Dus als Alliance ken je lekker op Horde Jacht als je wat hoger bent :D

Het maakt mij niet zo heel veel uit op welke ik een char maak! Denk dat het de server word die jeff aangaf

Nice :D

Echt, dit is de laatste keer dat ik WOW reinstall....pleuris updates :cab: Ik moet gewoon 9gb aan crap dllen en dat gaat met 150 kb/s ;e

Haha.. Tis idd een drama! Ik zal je zodra ik kan effe toevoegen aan mn msn.

Gewoon gezellig questen met z'n allen. Ventrilo server zoeken ofzo desnoods.. Altijd lachen.. Beetje slap ouwehoeren tijdens t mollen :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alles is gewoon beter Ruud :p Er zijn zoveel nieuwe q's, alles is veel mooier en het is veel gebruiksvriendelijker. Nieuwe guild leveling systeem is ook nice. Klein minpuntje vind ik dat gebieden 60-80 niet veranderd zijn, maar misschien komt dat nog in de toekomst.

In een dungeon heb je de quests nu al op het begin, zodat je die niet meer in gebieden daar omheen hoeft te halen. Ook heb je bij quests waar je zeg maar steeds van punt A naar B moet, dan weer naar A en naar C, dan weer naar A en weer na D kan je nu: A-B-C-D. Quests inleveren terwijl je niet bij de questsontvanger staat. Dit komt overigens niet super vaak voor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij bedoel je Requit a Friend? Dan moet je nieuwe acc aanmaken (dus weer alle wow's kopen).

Als je inlogt op battle.net staat er ergens 'download game client'. Dat moet je doen. Ook staat er ergens 'Claim 7 free days', dan kan je ff 7 dagen gratis proberen.

Ik voel me alweer schuldig dat ik je heb achtergelaten op Stormrage :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites