Elsjorro1990 Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Hehe ik ben gezwicht:P Ik heb zojuist cata opgehaald! Dus nu installeren! Ik heb ook nieuwe windows maar een par dagen geleden alles er weer opgezete inclusief patches. Dus als het goed is kan ik gelijk spelen! We houden wel ffies contact jeff! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Toppie man! :D Welke server zit je? Ik Twillight Hammer, heb daar nu een lvl 25 Dwarf Hunter. PM me effe je e-mail adres. Dan voeg ik je effe toe op msn. Dat lult wat makkelijker! :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Ik ben voor.. Server Twillight Hammer zitten er wel wat van MU als t goed is. Samen questen ect.. Dan hou ik t wel vol haha! wordt er gespeeld als ally of horde ? want zoek een servertje om altje op te plaatsen ondertussen rustig me main naar 83 geleveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Alliance voor nu.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 laat dan maar, heb genoeg ally om mee te spelen sorry Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Level 55 nu met Shadow Priest. Begin nu echt flinke dmg te doen, met instances altijd bovenaan of tweede qua dps. Heb ook eergisteren even een Worgen Hunter gemaakt, nu level 10. Begin gebied daar is erg tof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Kan ook op Horde beginnen hoor.. Geen probleem.. Stefan, welke server? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 9 december 2010 Share Geplaatst 9 december 2010 Ik zit nu Trollbane (PVP) Alliance. Ben alweer level 57 haha. Laatste level ging in 1h 07m zag ik via /played. Gaat écht snel. Name: Nesto. Wilde mezelf opzoeken op Armory maar doet het nu ff niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Die 57, is dat die Hunter? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Nee nog die priest :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Nog 1 lvl en je kan naar die nieuwe wereld Stefan. Gaat het nóg sneller :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Ik ben ook opnieuw begonnen, als tank op Zenedar. Als het goed is kan ik gelijk in een van de betere guilds daar dus dat is mooi :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Ipv dat je dan op Twillight Hammer begonnen was :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Hier zitten een goede vriend van me, een een klasgenoot. Makkelijke keuze ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Haha het levelen van 1-60 gaat nu ziekelijk snel. Heb me mage van 25-29 gebracht in ongeveer 35 minuten! niet normaal! Palladin is inmiddels 82. Ik stuur je me mail jeff, en zal eens kijken of ik de tijd kan vinden voor een nieuwe alt! zowiezo dat het een worgen of een goblin gaat worden! Eigenlijk heb ik haat aan alliance maar goed:P hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Ipv dat je dan op Twillight Hammer begonnen was :m: Als ik mijn cd's gevonden krijg en alles geinstalleerd krijg dan begin ik denk ik komende zondag wel op Twilight Hammer. Zit je Alliance of Horde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Haha het levelen van 1-60 gaat nu ziekelijk snel. Heb me mage van 25-29 gebracht in ongeveer 35 minuten! niet normaal! Palladin is inmiddels 82. Ik stuur je me mail jeff, en zal eens kijken of ik de tijd kan vinden voor een nieuwe alt! zowiezo dat het een worgen of een goblin gaat worden! Eigenlijk heb ik haat aan alliance maar goed:P hehe van 25 naar 29 in half uur? Hoe dan? Ik wil ook een Worgen beginnen, of Goblin idd. Ik voeg je vanaaf wel effe toe! Heb je PM ontvangen! Als ik mijn cd's gevonden krijg en alles geinstalleerd krijg dan begin ik denk ik komende zondag wel op Twilight Hammer. Zit je Alliance of Horde? Cd's? Je kan tegenwoordig gewoon een installer downloaden hoor :mrgy: Ik zit (Nu nog) Alliance, lvl 25 Dwarf Hunter.. Maar ben best bereid wat nieuws te maken! Haha! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 van 25 naar 29 in half uur? Hoe dan? Ik wil ook een Worgen beginnen, of Goblin idd. Ik voeg je vanaaf wel effe toe! Heb je PM ontvangen! Cd's? Je kan tegenwoordig gewoon een installer downloaden hoor :mrgy: Ik zit (Nu nog) Alliance, lvl 25 Dwarf Hunter.. Maar ben best bereid wat nieuws te maken! Haha! Nou ik heb op alle alts die ik heb boa gear. Maar blizzard heeft nu dus alles versneld low level met 30 procent. Je krijgt 30 procent meer xp en quest rewards etc. Er zijn allemaal nieuwe quests. dus dat gaat rete snel! Ja moet maar ffies kijken! vandaag verjaardag van me pa en morgen ben ik bij de meid, dus denk dat ik zondag op zijn vroegst weer speel. Trouwens wat zijn mensen toch gek ik heb gewoon net 2.4k gemaakt door een beetje herbs te verkopen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Zondag ben ik er ook pas denk ik hoor! Hahah! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Als ik mijn cd's gevonden krijg en alles geinstalleerd krijg dan begin ik denk ik komende zondag wel op Twilight Hammer. Zit je Alliance of Horde? Bij battle.net staat 'download game client'. Dan download je isntalleren > binnen 20 minuutjes ben je bij 4.0. Dan laatste patch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Bij battle.net staat 'download game client'. Dan download je isntalleren > binnen 20 minuutjes ben je bij 4.0. Dan laatste patch. Thanks man! Welke addons zijn handig om te installen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Iemand die zin heeft om op Zenedar te komen levellen nu? Ik heb daar een lvl 4 warlock :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Het maakt mij niet zo heel veel uit op welke ik een char maak! Denk dat het de server word die jeff aangaf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Thanks man! Welke addons zijn handig om te installen? Vroeger was Quest Helper altijd heel handig, maar dat systeem zit nu automatisch al in WoW. Zelf gebruik ik er nu geen, maar je kan altijd ff op curse.com kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 10 december 2010 Share Geplaatst 10 december 2010 Vroeger was Quest Helper altijd heel handig, maar dat systeem zit nu automatisch al in WoW. Zelf gebruik ik er nu geen, maar je kan altijd ff op curse.com kijken. Echt, dit is de laatste keer dat ik WOW reinstall....pleuris updates :cab: Ik moet gewoon 9gb aan crap dllen en dat gaat met 150 kb/s ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten