Stefan Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Ga je cataclysm ook halen Stefan? Eigenlijk de jongens waar ik het meest mee speelde over ventrilo enzo zijn gestopt en ik ook. Speelde het ook niet vaak genoeg om het leuk te houden aan het einde denk ik. Ja ga Cataclysm zeker halen. Al deze jongens zitten niet super vaak op Ventrilo, alleen met raids zeggen ze. De guild (9x members volgens mij) is een klein beetje dood. Iedereen wacht op Cataclysm. Net in 3 uurtjes van 34 naar 40. /played is nu 21 uur, iets meer dan ik dacht dus hehe. Mount op 100% alweer, en heb een paar goede spells erbij gekregen. Shadow Priest is erg leuk :) Wilde graag minimaal level 60 worden voor dinsdag, maar ga dat denk ik niet halen dankzij school. Als Cataclysm uitkomt en mijn 'link partner' is 85 met zijn main en wilt ook Worgen beginnen gaan we dat doen. Ik Worgen Hunter en hij Mage. Duel spec is nu trouwens al op level 30, voor maar 10g. Ook gaat je eerste mount automatisch met je mee, die ging dus van 60% naar 100%. Je hoeft alleen nog maar de riding skill te kopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Dinsdag vanaf 12 uur (als ik heb afgereden) sluit ik me 3 dagen op in m'n kamer, hehe :checkit: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Haha nou ik zal er eens zwaar over nadenken of ik hem ga kopen. Ik heb hem wel op mijn Kerst lijstje gezet, dus miss dat ik hem daar voor krijg. Eigenlijk ben ik altijd net voor een uitbreiding nog gestopt. Ik vond het niks om me voor 3 avonden in de week te verbinden aan het "raiden". Inmiddels heb ik wel 4 level 80's. Sja je moet wat doen:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MrGizMo Geplaatst 5 december 2010 Share Geplaatst 5 december 2010 Ik ga vanaf dinsdag ook weer beginnen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Lol wat een hoop mensen net hehe. Allemaal in SW AoE's doen. Om 0:00 iedereen hele tijd reloggen. 0:07 eerste flying mount gespot. Bij veel mensen deed die het niet. Ben nu bijna lv50. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 6 december 2010 Share Geplaatst 6 december 2010 Kan niet eens inloggen... :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Ik ga vanaf vanmiddag ook weer aan de bak :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sharpy Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 ik ga strx is kijke voor een nieuwe pc een gaming desktop ofzoiets,diene dat ik nu heb kan cataclysm niet aan jammer genoeg :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Hoe bevalt het nieuwe deel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Ik zou het nog niet weten. Heb de hele zooi op nieuw geinstalleerd op computer, dus moet wow ook opnieuw installeren. Van mijn oom ( ja zelfs mijn oom van 55 speelt het:P) hoorde ik dat het een beetje tegenviel. Ik moet eerst achterkomen of iemand mij het spel koopt met Kerst. Ik was zo slim het voor kerst te vragen, maar nooit aan gedacht dat ik dan zo fucking lang moet wachten:P Dus als ik zeker weet dat iemand het niet voor kerst heeft gekocht, haal ik hem op:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Is wel leuk, alleen mij iets te druk.. Ik wacht nog even voor ik verder ga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
psvunited Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Wat bedoel je met druk? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 100 nerds op 1 quest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Ja dat was wel te verwachten. Eerste 85'er viel al te melden na welgeteld 5 uur. Dan denk ik niet dat je erg geniet van het feit dat er nieuwe content is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Timecards uitverkocht :cab: (In de Saturn.. Kan niet internetbankieren...) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Als je het lang niet hebt gespeeld kan je 7 dagen gratis Jeffrey (y) Ik heb ook al wat 85'ers gespot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Ja ik kan me niet voorstellen dat mensen zo no-life alles er door heen knallen. Is de lol er voor mij af. Ik las dit topic beetje door. Miss idd wel leuk om eens een man utd guild te maken met ons als officers en dan kijken of we er NL mensen voor kunnen krijgen. Maakt de game toch stuk gezelliger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Jup dat is toen geprobeerd, alleen het probleem was dat Ruud en ik volgens mij toen veel te snel gingen etc. Echt samen spelen is alleen mogelijk als je beide no-life speelt :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 ja naja echt samen spelen zou dan niet eens hoeven, maar het sociale eraan vind ik dan mooier:P. Je kunt er altijd een guild van proberen te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 7 december 2010 Share Geplaatst 7 december 2010 Damn.. Ik wacht wel tot het wat rustiger wordt.. Volgens mij heb ik een drukte-fobie ofzo.. :P Digitaal nogwel.. In real life weeti k dat wel zeker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Als je het lang niet hebt gespeeld kan je 7 dagen gratis Jeffrey (y) Ik heb ook al wat 85'ers gespot. Een vriend van me is nu al iets van 86. Die heeft serieus vrij genomen van zn werk om vanaf dat ie spelen kon te spelen. Hji gaat door tot en met t weekend.. :cab: Ja.. Heb cataclysm wel gehaald.. Maar moet alles nog installeren. En zoiezo een timecard zien te scoren ergens :cab: Ja ik kan me niet voorstellen dat mensen zo no-life alles er door heen knallen. Is de lol er voor mij af. Ik las dit topic beetje door. Miss idd wel leuk om eens een man utd guild te maken met ons als officers en dan kijken of we er NL mensen voor kunnen krijgen. Maakt de game toch stuk gezelliger Man Utd Guild is op zich wel grappig :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vegas Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 86.. Knappe jongen, 85 is het hoogste :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Jup dat is toen geprobeerd, alleen het probleem was dat Ruud en ik volgens mij toen veel te snel gingen etc. Echt samen spelen is alleen mogelijk als je beide no-life speelt :D Haha inderdaad. Maar wij waren dan ook gewoon beest! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 Een vriend van me is nu al iets van 86. Die heeft serieus vrij genomen van zn werk om vanaf dat ie spelen kon te spelen. Hji gaat door tot en met t weekend.. :cab: Ja.. Heb cataclysm wel gehaald.. Maar moet alles nog installeren. En zoiezo een timecard zien te scoren ergens :cab: Man Utd Guild is op zich wel grappig :) Ja toch? Bedoel het hoeft niet super druk te zijn, maar dan is het ook beetje gezellig. Bedoel mijn 80'ers zal ik gewoon op khadgar houden, maar kan altijd een nieuw poppetje beginnen. Binnenkort moet ik geopereerd worden dus dan zit ik wel ffies thuis. dan heb ik zo een poppetje op 80 Edit: 85 natuurlijk:P Haha ik zit nog steeds te twijfelen of ik kan wachten tot kerst. Ik ben morgen hele dag vrij, dus ik denk niet dat ik kan wachten:P Raar is dat ik heb een half jaar niet gespeeld maar bij zo'n uitbreiding gaat het dan wel kriebelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 8 december 2010 Share Geplaatst 8 december 2010 86.. Knappe jongen, 85 is het hoogste :P. 85 dan :P Ja toch? Bedoel het hoeft niet super druk te zijn, maar dan is het ook beetje gezellig. Bedoel mijn 80'ers zal ik gewoon op khadgar houden, maar kan altijd een nieuw poppetje beginnen. Binnenkort moet ik geopereerd worden dus dan zit ik wel ffies thuis. dan heb ik zo een poppetje op 80 Edit: 85 natuurlijk:P Haha ik zit nog steeds te twijfelen of ik kan wachten tot kerst. Ik ben morgen hele dag vrij, dus ik denk niet dat ik kan wachten:P Raar is dat ik heb een half jaar niet gespeeld maar bij zo'n uitbreiding gaat het dan wel kriebelen Ik ben voor.. Server Twillight Hammer zitten er wel wat van MU als t goed is. Samen questen ect.. Dan hou ik t wel vol haha! Net Cata gehaald en 2 timecards.. Dan kan ik voorlopig wel weer aan de bak :mrgy: Ben nu aan t installeren.. Altijd fijn.. Zo'n nieuwe Windows.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten