Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

World of Warcraft

Björn

Aanbevolen berichten

Ga je cataclysm ook halen Stefan? Eigenlijk de jongens waar ik het meest mee speelde over ventrilo enzo zijn gestopt en ik ook. Speelde het ook niet vaak genoeg om het leuk te houden aan het einde denk ik.

Ja ga Cataclysm zeker halen. Al deze jongens zitten niet super vaak op Ventrilo, alleen met raids zeggen ze. De guild (9x members volgens mij) is een klein beetje dood. Iedereen wacht op Cataclysm.

Net in 3 uurtjes van 34 naar 40. /played is nu 21 uur, iets meer dan ik dacht dus hehe. Mount op 100% alweer, en heb een paar goede spells erbij gekregen. Shadow Priest is erg leuk :) Wilde graag minimaal level 60 worden voor dinsdag, maar ga dat denk ik niet halen dankzij school. Als Cataclysm uitkomt en mijn 'link partner' is 85 met zijn main en wilt ook Worgen beginnen gaan we dat doen. Ik Worgen Hunter en hij Mage.

Duel spec is nu trouwens al op level 30, voor maar 10g. Ook gaat je eerste mount automatisch met je mee, die ging dus van 60% naar 100%. Je hoeft alleen nog maar de riding skill te kopen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha nou ik zal er eens zwaar over nadenken of ik hem ga kopen. Ik heb hem wel op mijn Kerst lijstje gezet, dus miss dat ik hem daar voor krijg. Eigenlijk ben ik altijd net voor een uitbreiding nog gestopt. Ik vond het niks om me voor 3 avonden in de week te verbinden aan het "raiden". Inmiddels heb ik wel 4 level 80's. Sja je moet wat doen:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou het nog niet weten. Heb de hele zooi op nieuw geinstalleerd op computer, dus moet wow ook opnieuw installeren. Van mijn oom ( ja zelfs mijn oom van 55 speelt het:P) hoorde ik dat het een beetje tegenviel. Ik moet eerst achterkomen of iemand mij het spel koopt met Kerst. Ik was zo slim het voor kerst te vragen, maar nooit aan gedacht dat ik dan zo fucking lang moet wachten:P Dus als ik zeker weet dat iemand het niet voor kerst heeft gekocht, haal ik hem op:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je het lang niet hebt gespeeld kan je 7 dagen gratis Jeffrey (y)

Ik heb ook al wat 85'ers gespot.

Een vriend van me is nu al iets van 86. Die heeft serieus vrij genomen van zn werk om vanaf dat ie spelen kon te spelen. Hji gaat door tot en met t weekend.. :cab:

Ja.. Heb cataclysm wel gehaald.. Maar moet alles nog installeren. En zoiezo een timecard zien te scoren ergens :cab:

Ja ik kan me niet voorstellen dat mensen zo no-life alles er door heen knallen. Is de lol er voor mij af. Ik las dit topic beetje door. Miss idd wel leuk om eens een man utd guild te maken met ons als officers en dan kijken of we er NL mensen voor kunnen krijgen. Maakt de game toch stuk gezelliger

Man Utd Guild is op zich wel grappig :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vriend van me is nu al iets van 86. Die heeft serieus vrij genomen van zn werk om vanaf dat ie spelen kon te spelen. Hji gaat door tot en met t weekend.. :cab:

Ja.. Heb cataclysm wel gehaald.. Maar moet alles nog installeren. En zoiezo een timecard zien te scoren ergens :cab:

Man Utd Guild is op zich wel grappig :)

Ja toch? Bedoel het hoeft niet super druk te zijn, maar dan is het ook beetje gezellig. Bedoel mijn 80'ers zal ik gewoon op khadgar houden, maar kan altijd een nieuw poppetje beginnen. Binnenkort moet ik geopereerd worden dus dan zit ik wel ffies thuis. dan heb ik zo een poppetje op 80

Edit: 85 natuurlijk:P Haha ik zit nog steeds te twijfelen of ik kan wachten tot kerst. Ik ben morgen hele dag vrij, dus ik denk niet dat ik kan wachten:P Raar is dat ik heb een half jaar niet gespeeld maar bij zo'n uitbreiding gaat het dan wel kriebelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

86.. Knappe jongen, 85 is het hoogste :P.

85 dan :P

Ja toch? Bedoel het hoeft niet super druk te zijn, maar dan is het ook beetje gezellig. Bedoel mijn 80'ers zal ik gewoon op khadgar houden, maar kan altijd een nieuw poppetje beginnen. Binnenkort moet ik geopereerd worden dus dan zit ik wel ffies thuis. dan heb ik zo een poppetje op 80

Edit: 85 natuurlijk:P Haha ik zit nog steeds te twijfelen of ik kan wachten tot kerst. Ik ben morgen hele dag vrij, dus ik denk niet dat ik kan wachten:P Raar is dat ik heb een half jaar niet gespeeld maar bij zo'n uitbreiding gaat het dan wel kriebelen

Ik ben voor.. Server Twillight Hammer zitten er wel wat van MU als t goed is.

Samen questen ect.. Dan hou ik t wel vol haha!

Net Cata gehaald en 2 timecards.. Dan kan ik voorlopig wel weer aan de bak :mrgy:

Ben nu aan t installeren.. Altijd fijn.. Zo'n nieuwe Windows..

Link naar opmerking
Deel via andere websites