Stefan Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Hopelijk geld dat ook voor mij.. Nog ff voetbal kijken en dan slapen! Trouwens, als we samen een beetje instance'es gaan doen, is Skype dan niet handig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 heb me bedacht, sorry heb geen zin in nog een Reroll avonteur. ik kan er wel een DK maken en wat geld geven aan jullie me doel is eerst me paladin naar 80 te leven en als ik tijd over hou me horde druid, op de server waar me ander vrienden zitten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Waar is die verdomde lijst met al die namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Danko9 - Healor - Troll - Priest Mohwie - Crax - Orc - Warrior Rinus - Ruysdael - Troll - Shaman WiWa - Yluna - Orc - Warlock Retro - Jumangi - Troll - Hunter Hier, hierbij komen Stefan, Rens en ik nog bij dan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rens Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Wanneer beginnen we? Ik moet nog dokken enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Nou, die vijf van dat lijstje zijn vanavond al begonnen en ik begin morgen. Jij? Dokken kan gewoon via iDeal, heb ik ook gedaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Voeg ons maar gewoon toe in jullie vriendenlijst, dan zien we jullie vanzelf verschijnen;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sjoerd H. Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Danko9 - Healor - Troll - Priest Mohwie - Crax - Orc - Warrior Rinus - Ruysdael - Troll - Shaman WiWa - Yluna - Orc - Warlock Retro - Jumangi - Troll - Hunter Sjoerd H. - Yokoi - Tauren - Druid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yaspa Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 ik wil ook wel meedoen :$... moet ik me naam dan in dat lijstje doen? [spoiler=..]Danko9 - Healor - Troll - Priest Mohwie - Crax - Orc - Warrior Rinus - Ruysdael - Troll - Shaman WiWa - Yluna - Orc - Warlock Retro - Jumangi - Troll - Hunter Sjoerd H. - Yokoi - Tauren - Druid Yaspa- Yaspa- Troll - Mage ik heb de hele discussie niet echt gevolgd, welke server moet ik men char. aanmaken? [oja heb geen WoLK, kan ik dan wel meedoen?] mvg Yaspaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Op Vek'nilash. En ja, je kan meedoen zonder WoLK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Leuk dat er zoveel mensen meedoen, laten we nu eerst afspreken dan dat we even niet verdergaan als lvl 10 totdat iedereen ongeveer 7+ is ofzo. Omdat sommige ook nog hun pre-paid moeten verlengen. binnenkort dan die guildchat is wel handig, en skype-ventrilo-teamspeak kan wel, maar niet iedereen heeft denk ik een headset? mijne is iig kapot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Pfft, ik ben nu nog even aan het kloten met mijn grafische instellingen enzo. Want zoals het op het moment is (me beeld flikkert als ik speel), is het echt niet te doen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Facking vies, Yaspa neemt mijn 2e keus in, eerst neemt iemand priest in en nu dit:( Ik word wel Rogue dan, nog nooit geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Facking vies, Yaspa neemt mijn 2e keus in, eerst neemt iemand priest in en nu dit:( Ik word wel Rogue dan, nog nooit geweest. Dan zou ik trouwens een troll of een undead nemen. Geen orc, want die zien er lelijk uit als rogue:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Vanavond weer ff levelen :D heb er nu al zin in! Straks eerst ff wat shoarma fixen en dan wat WoW! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Ik ga ook vanaaf ff levelen. Ik wil vanavond wel al een pet hebben:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Wat lul ik, rogue is pas vies.. Yaspa zou je willen ruilen? Ik heb namelijk liever dat ieder een andere class is, is wat handiger weet je wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 We hoeven toch niet allemaal een andere class te hebben?? Twee priest vind ik ook best hoor:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 HIJ DOET HET :D Danko9 - Healor - Troll - Priest Mohwie - Crax - Orc - Warrior Rinus - Ruysdael - Troll - Shaman WiWa - Yluna - Orc - Warlock Retro - Jumangi - Troll - Hunter Sjoerd H. - Yokoi - Tauren - Druid Yaspa- Yaspa- Troll - Mage sirkeith - Pandera - Blood Elf - Paladin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Dan zou ik trouwens een troll of een undead nemen. Geen orc, want die zien er lelijk uit als rogue:m: Ik heb een lvl 71 orc Rogue. Check mij in T2 gear (Bloodfang hood) en je ziet pas hoe cool ze zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Wat lul ik, rogue is pas vies.. Yaspa zou je willen ruilen? Ik heb namelijk liever dat ieder een andere class is, is wat handiger weet je wel Een rogue vies ;e ... Rogue is juist 1 van de vetste classes die er is, maar goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Ik ga online jongens, zie jullie zo:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Ik bedoel dat dat gewoon niks voor mij is.. EDIT: JA JA JA HET MAG:D IK KON ZO ONLINEE!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 Danko9 - Healor - Troll - Priest Mohwie - Crax - Orc - Warrior Rinus - Ruysdael - Troll - Shaman WiWa - Yluna - Orc - Warlock Retro - Jumangi - Troll - Hunter Sjoerd H. - Yokoi - Tauren - Druid Yaspa- Yaspa- Troll - Mage sirkeith - Pandera - Blood Elf - Paladin Stefan. - Fazio - Undead - Mage Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 16 april 2009 Share Geplaatst 16 april 2009 leuk groep je nu :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten