Mentir Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 wil wel, maar : - Heb een hekel aan blood elfs - heb elke klass al wat een BE kan worden (behalve priest maar word ik zo ie zo niet) - heb weinig tijd om mee iets te gaan doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rens Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Andere suggesties zijn welkom.. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik wil best mee doen. Ik stel voor dat we dan orcs of trolls maken. Dan heb je een beetje variatie, kan alle klasses kiezen en zitten we allemaal bij elkaar. Blood Elfs zijn ook oke, want ze zijn toch mijn favoriete ras. Hun lore is gewoon vet!_O_ Een pvp server vind ik ook niet erg trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rens Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 We hebben er dus al drie, want Mentir doet ook wel mee. We gaan toch niet fulltime spelen. Rinus? Ruud? Jullie doen toch ook mee zeker? ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 weet niet welke class ik pak anders een DK die jullie dan wel help met Quest of instances Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Blood Elfs = gay. :m: Wil graag mijn Dwarf Hunter naar lvl 80 brengen en dan doe ik met jullie mee. Met een beetje achterstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rens Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Daar heb je tijd genoeg voor hiernaast joh ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Het is misschien gezelliger om met zn alle te levelen, dus zou wel tof zijn als je vanaf level 1 begint Mentir:) We kunnen trouwens wel een guild maken voor ons alleen. Dan gebruiken we een guildvault voor ons geld:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik heb opzich wel interesse, maar ik zal dan wel mijn tijd moeten verdelen tussen mijn PVP en PVE char! PVP heeft mijn voorkeur , zit namelijk al op een PVP server -> Dunemaul! mijn xfire = mrveritaz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 15.00 zouden servers offline zijn. Volgens mij verloopt het niet echt soepel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Laat maar weten welke server en side (horde/alliance) je begint. Dan join ik daar zodra ik kan. :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Oke Rens hoe jammer het ook is, veel mensen zien Blood Elfs niet zitten. Zullen we dan een ander ras nemen waar iedereen het mee kan vinden? Wat dachten jullie van Orcs/Trolls of een ander ras met veel mogelijkheden? Alliance heb ik liever, maar ik kan leven met dwarfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Mij boeit het ras niet zo, heb al een blood elf dus die liever niet. Orc lijkt me wel geinig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik wil ook wel meedoen, zeg maar welke ras en gaan we dan partylevelen zodat iedereen evenveel xp heeft of gewoon allemaal apart? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 party levelen natuurlijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik wil ook wel meedoen, zeg maar welke ras en gaan we dan partylevelen zodat iedereen evenveel xp heeft of gewoon allemaal apart? Mij lijkt partylevelen opzich wel het leukst, maar dan is het wel afhankelijk wanneer de meeste er zijn. Denk gewoon samen levelen met degene die online zijn ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 party levelen natuurlijk! wat nadelen = - minder xp - loot dat verdeeld moet worden onder elkaar Nadelen bij een groep meer dan 5 personen - kan geen Quest doen - Nog minder xp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 wat nadelen = - minder xp - loot dat verdeeld moet worden onder elkaar Nadelen bij een groep meer dan 5 personen - kan geen Quest doen - Nog minder xp Kunt toch eventueel groepen maken van max. 3 spelers ? Minder xp maakt me niet zoveel uit, gaat me dan vooral om de fun van het samen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 mijn plan is elke keer afspreken hoeveel levels we in één week doen, zodat iedereen na die week op hetzelfde level is, dus bijv. in het begin eerste week lvl 10 (niet te veel). En dan kunnen we na verloop van tijd samen instances gaan doen enzo. Gewoon steeds afspreken per 5 of 10 levels ofzo. Later minder. Zodat we toch allebei veel xp krijgen met levelen enzo en we samen instances kunnen doen. edit: we kunnen ook partylevelen maar dan moet de groep gewoon bij 5 blijven of minder, en dan gewoon bij quests héél veel mobs pullen zodat het levelen nog aardig snel gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 @ Danko9 dat kan je wel doen maar spreek even af wie welke class is want dan kan een warrior/paladin beter de mobs tanken, dan een healende class hem beetje inleven houden en met wat andere DPS de mobs neer halen zo als je in instaces doet dat is dan een goede manier om snel te levelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 ja, laten we eerst 5 mensen vinden die mee willen doen: Danko9, Mentir, Rens, Retro, Mowhie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik doe mee! Alleen is het voor de tank van onze groep wel kut levelen he.. Welk ras nemen we? Ik zeg Orc/Troll, want die zijn echt heel vet.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazovic Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 hoezo, als je in een partij zit krijg je evenveel xp allemaal, we gaan dan partylevelen he. Laten we orc/troll maar nemen dan ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Ik doe mee! Alleen is het voor de tank van onze groep wel kut levelen he.. Welk ras nemen we? Ik zeg Orc/Troll, want die zijn echt heel vet.. even 1 ding, als iemand wil tanken met een warrior laat hem dan een tauren zijn vanwegen de 5 % meer HP (weet niet alle goede dingen van de horde) en stem dat een beetje af met wat je wordt. dan kan DPS beter orc van wegen die DPS burst ect... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 15 april 2009 Share Geplaatst 15 april 2009 Als ik mee wil doen moet ik zeker de 2 nieuwste versies ook nog kopen? Burning Crusade en World of the Licheking? En kan je op een pve server wel battlegrounds doen? Ohja, en je kan nooit met zijn allen echt alsmaar gelijk blijven gaan want de ene heeft meer tijd dan de ander. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten