WiWa Geplaatst 29 januari 2009 Share Geplaatst 29 januari 2009 Ja, ik doe Seal of Wisdom en Judgement of Light, omgekeerd zoals jij doet, kan uiteraard ook. Gewoon Wisdom (geeft meer terug dan Judgement, dacht ik) gebruiken wat je het meeste nodig hebt. Zelfs bijvoorbeeld Seal & Judgement of Light als je lage hp hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 29 januari 2009 Share Geplaatst 29 januari 2009 is er een seal of wisdom dan ?? edit na even wat zoeken kreeg ik te zien dat ie pas op 38 komt, duurd nog wel even Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 29 januari 2009 Share Geplaatst 29 januari 2009 Ja. Alhoewel, op 34 heb je dat misschien nog niet. Komt pas later in de 30 denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 30 januari 2009 Share Geplaatst 30 januari 2009 Ik kwam 2 best leuke filmpjes tegen op youtube: ELRNZCZtLvs K2f0aGMAx7w Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 3 februari 2009 Share Geplaatst 3 februari 2009 Oke, ik heb het spel dus gekocht. Maar nu moet ik een account aanmaken maar dat kost dus geld:s Ik dacht dat je het spel ook gratis kon spelen. Nu is mijn vraag kan je geen gratis account maken ofzo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 3 februari 2009 Share Geplaatst 3 februari 2009 World of Warcraft kan je niet gratis spelen als je het legaal wilt spelen. Je hebt trouwens in het begin wel een activatiecode ofzo waardoor je het spel 10 dagen gratis kan doen ofzo. Maar hierna moet je toch echt gaan betalen als je het wilt blijven spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 3 februari 2009 Share Geplaatst 3 februari 2009 World of Warcraft kan je niet gratis spelen als je het legaal wilt spelen. Je hebt trouwens in het begin wel een activatiecode ofzo waardoor je het spel 10 dagen gratis kan doen ofzo. Maar hierna moet je toch echt gaan betalen als je het wilt blijven spelen. Oke, dan. Bale.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 3 februari 2009 Share Geplaatst 3 februari 2009 En in die gratis trial-periode kan je ook niet hoger dan level 20 geraken of anderen whisperen. Zoals SirKeith al zei; het is maandelijks betalen (ik geef € 23,99 voor 2m met prepaid gamecard) en legaal spelen met honderden op een server, ofwel gratis & illegaal met enkelen op een server. Daarnaast krijg je wel bij activatie van account een maand gratis, ik alleszins toch. Oke, dan. Bale.. Voor mij is dit eigelijk een goedkope én erg goede oplossing. Lees ook begin van eerdere post van me: http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=1217893&postcount=194 Als je maar van plan bent zo'n een uurtje per week WoW te spelen, dan vrees ik wel dat het een geldverspilling is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 3 februari 2009 Share Geplaatst 3 februari 2009 En in die gratis trial-periode kan je ook niet hoger dan level 20 geraken of anderen whisperen. Zoals SirKeith al zei; het is maandelijks betalen (ik geef € 23,99 voor 2m met prepaid gamecard) en legaal spelen met honderden op een server, ofwel gratis & illegaal met enkelen op een server. Daarnaast krijg je wel bij activatie van account een maand gratis, ik alleszins toch. Voor mij is dit eigelijk een goedkope én erg goede oplossing. Lees ook begin van eerdere post van me: http://forum.manutd.nl/showpost.php?p=1217893&postcount=194 Als je maar van plan bent zo'n een uurtje per week WoW te spelen, dan vrees ik wel dat het een geldverspilling is. Als ik een account wil aanmaken vraagt hij naar een manier van betalen. Hoe krijg ik die maand gratis dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 3 februari 2009 Share Geplaatst 3 februari 2009 Krijg je pas na je eerste betaling :) Is bij mij inmiddels drie jaar geleden, dus kan nu wel anders zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alyan Geplaatst 5 februari 2009 Share Geplaatst 5 februari 2009 Je kunt op de website http://www.wow-europe.com de trial downloaden of je kan iemand met een account jou een trial toe laten sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
UltrAslan38 Geplaatst 5 februari 2009 Share Geplaatst 5 februari 2009 Krijg je pas na je eerste betaling :) Is bij mij inmiddels drie jaar geleden, dus kan nu wel anders zijn. Nee hoor vorige maand had ik gewoon een maandje extra gekregen zonder te betalen.. Toen ik het spel had aangeschaft.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 5 februari 2009 Share Geplaatst 5 februari 2009 Nee hoor vorige maand had ik gewoon een maandje extra gekregen zonder te betalen.. Toen ik het spel had aangeschaft.. Maar je moet toch enige vorm van betaling opgeven, eer je account telt. Niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alyan Geplaatst 5 februari 2009 Share Geplaatst 5 februari 2009 Ik wil niet heel rot doen maar ik studeer al een jaar Gezondheid aan de Universiteit van Maastricht. En nee daar wordt je geen putjesschepper van. Ik ga volgend jaar naar america om daar een jaar te studeren. Ik weet niet ofzo maar ik heb een leven. En even over sociale vaardigheden. Ik was bij de mun en daar heb ik gewonnen met mijn groep. Als je niet weet wat mun is. Google het maar eens. Dus als jullie een echte discussie willen ga ik die graag aan. Dit kan ik dus echt niet laten.... Voor iemand die naar een universiteit gaat verwacht ik eigenlijk wel dat hij weet dat je een land zoals Amerika met een hoofdletter en een 'k' schrijft. Of je moet voor je studie naar America gaan, maar aangezien dat ook in Limburg ligt en jij in Maastricht studeert lijkt me dat geen buitengewone prestatie. Verder is het misschien een idee om het gebruik van een punt en de dubbele punt eens op te zoeken, zodat jouw zinnen ook grammaticaal kloppen. Als deze discussie echt genoeg voor je is dan vind ik het geen probleem deze voort te zetten, mits je goede argumenten hebt en je onthoud van scheldwoorden of nutteloze beledigingen. Ik hoor graag van je. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 5 februari 2009 Share Geplaatst 5 februari 2009 WoW begint te vervelen. :m: :( Even een paar dagen geen WoW. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
UltrAslan38 Geplaatst 5 februari 2009 Share Geplaatst 5 februari 2009 Maar je moet toch enige vorm van betaling opgeven, eer je account telt. Niet? Niet dat ik het weet want ik heb het ook niet opgegeven , maar kreeg een maandje gratis.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 6 februari 2009 Share Geplaatst 6 februari 2009 Ik ben nu al verslaafd en ik heb het pas een dag:cab: Alleen doe ik wel al die quest door elkaar waardoor ik op eens met mijn level 8 poppetje tegen drie level 10 poppetjes moet vechten. En tja dan verlies ik:( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 6 februari 2009 Share Geplaatst 6 februari 2009 Ik heb nu maar WoW weer in de kast gegooid.. Heb der geen plezier meer in :/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alyan Geplaatst 6 februari 2009 Share Geplaatst 6 februari 2009 Ik heb nu maar WoW weer in de kast gegooid.. Heb der geen plezier meer in :/ Ik vond WotLK ook zwaar tegen vallen, vandaar ook dat ik gestopt ben. Het bracht niets nieuws dat langer dan een week kon boeien. Ik denk dat teveel mensen nog wow spelen terwijl ze er geen plezier meer in hebben, maar het is nu eenmaal heel erg verslavend. Dus gz met het stoppen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 7 februari 2009 Share Geplaatst 7 februari 2009 Had ik op het einde ook. Ik was level 60 en dat was toen de max. Het enige wat ik eigenlijk nog deed was rondhangen in Orgrimmar, wist niet wat ik anders moest doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mentir Geplaatst 7 februari 2009 Share Geplaatst 7 februari 2009 ben vandaag lekker 75 geworden dus nog 5 te gaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WiWa Geplaatst 7 februari 2009 Share Geplaatst 7 februari 2009 ben vandaag lekker 75 geworden dus nog 5 te gaan Succes ermee :) Mijn hunter is nu 79 en half. Nog even en ik heb mijn tweede 80 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 8 februari 2009 Share Geplaatst 8 februari 2009 Ik ben nu al verslaafd en ik heb het pas een dag:cab: Alleen doe ik wel al die quest door elkaar waardoor ik op eens met mijn level 8 poppetje tegen drie level 10 poppetjes moet vechten. En tja dan verlies ik:( Ik speel geen WoW maar moet je er dan niet zon maat van je bijhalen of heb ik t? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 8 februari 2009 Share Geplaatst 8 februari 2009 Of je traint en verslaat ze daarna:p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 8 februari 2009 Share Geplaatst 8 februari 2009 Heb weer plezier in WoW. BTW een gast, in mijn guild, is pas net een dag lvl 80 en vraagt nu al: 'Zal ik een mage of een warlock beginnen' Dit laat mij sowieso zien dat WoW saai is. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten