Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Counter Strike

Millie-ano

Aanbevolen berichten

Zit pas op 90. :D Gold Nova moet ook wel haalbaar zijn als ik met jullie blijf spelen. :D

90 pas zegt ie ;e

Ik heb maar 15 wins :(

Net even [MENTION=692]ForzaUtreg[/MENTION]; laten downranken omdat ik em kickte ;d Was weer in mijn eentje :cab: Dans ging ook zomaar weg. Had Kyrill wel kunnen gebruiken.

Thnx!! lief!! Ik ben nu bij je aan het kijken :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2dgsrv5.jpg

Nou hehe, eindelijk rank. En dat in een dramatische pot met een waardeloos team waarin we een zekere zege nog weggaven, Jordi en Kyrill weten wel hoe slecht die gasten waren :D

Daarna nog even twee potjes gedaan met Kerft (1 ook met Karel) en weer 2 wins d'r bij (d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HjLHduTNxlQ

Slechte verliezers die Fnatic ;e :r :cab:

N5uCMvi.jpg

In het begin stonden we 0-3 achter en dan zo winnen. Die Daniel vroeg in begin zelfs nog om een kick. Alleen een na laatste ronde per ongeluk een team genoot gekilled. Maar al met al erg tevreden. Zij hadden een 5 year vet maar ik heb hem ontiegelijk vaak aan diggelen geschoten ;d

Mooiste was nog dat ik aan het einde als enige over de bom plante en 4 vijanden vermoorden helaas geen 5e anders was me 1e ace ooit :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gister samen met Kiewiet de meest slechte ninja defuse ooit gedaan :r Het lukte wel maar moet je niet zien hoe :r

Hoe hebben jullie die Julio Bommendrager leren kennen? Chille gast dat :)

Iemand zo zin in Assault competitief?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

a330Dge_700b.jpg

Echt dat casual kan een enge ziekte krijgen van mij.

Waarom speel je dan niet gewoon competitief Vis?

Zelfs [MENTION=8970]Christian[/MENTION]; zit al tijdje op meer dan 10 overwinningen.....

me4Qsr6.jpg

Me meest makkelijke 1e helft ooit...

cekE2av.jpg

Was snel voorbij.

Daarna Inferno met Nef:

kLz1tB4.jpg

9gIaaAw.jpg

Q1CI6ip.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lvl1 ofzo xp gaat te traag mensen klagen er al over hoop dat valve dit fixt.

Niet zo zeiken en gaan, oefening doet je goed. Beste update sinds, tsja, ooit. Dit vinden vooral hackers en smurfjes niet leuk.

Summit verdient echt sick veel, een van de beste verdiende streamers.

Iig meer dan een ton per jaar, geruchten gaan zelfs dat het richting meerdere tonnen per jaar gaat.

Hij heeft dacht ik iets van 7500 Twitch subs ($5 per maand, $2,5 voor Twitch zelf) en met alle donaties gaat die wel lekker ja. Die Motar2k is iig echt, een of andere rijke Arabier die het wel leuk vind om met geld te strooien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij heeft dacht ik iets van 7500 Twitch subs ($5 per maand, $2,5 voor Twitch zelf) en met alle donaties gaat die wel lekker ja. Die Motar2k is iig echt, een of andere rijke Arabier die het wel leuk vind om met geld te strooien.

Hij krijgt wel meer dan 2.5 per sub, de grote streamers zoals Summit, Sodapoppin, Lirik hebben deals met Twitch, Sodapoppin kreeg geloof ik tussen 4 en 4.5 per sub.

Motar heeft trouwens nog nooit aan Summit gedoneerd. Doneert eigenlijk alleen aan de echte pro's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites