Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Was toen hij vorig jaar de NHL in kwam echt geweldig, zou goed kunnen uitpakken als Scrivens en Fasth nu elkaar naar grote hoogtes kunnen drijven. Wel pas volgend jaar natuurlijk, wil dit jaar nog wel Ekblad kunnen draften :cab:

Ben wel blij voor Luongo dat hij nu weg is uit die dramatische situatie daar in Vancouver, kan nu nog mooi een paar seizoenen in Florida spelen en dan stoppen. Hoop dat de trades van gisteren alleen nog maar een voorproefje was voor wat vandaag gaat komen, Vanek en Kesler zullen sowieso nog wel een nieuw team gaan vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

St. Louis na al die jaren bij de Lightning naar de Rangers omdat Yzerman hem in eerste instantie niet meenam naar de Spelen, heftig :cab: Hemsky na al die jaren steeds niet te worden getrade nu naar de Senators voor een 3rd en een 5th rounder, dat had ook al een jaren geleden moeten gebeuren eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer lekker derde van onderen geworden dit jaar, zul je straks zien dat we door de laatste overwinning op de Canucks niet Ekblad kunnen draften :-D Nou ja, de NHL kan ons natuurlijk altijd weer een cadeautje geven en de Draft Lottery laten winnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als we de mogelijkheid hebben zou het gewoon Ekblad worden, dat heeft MacTavish gedurende het seizoen volgens mij wel voldoende duidelijk gemaakt. Maar zie Florida sowieso voor Ekblad kiezen als de Sabres dat niet doen, dus dan moet het een van de Sams worden. Probleem is alleen dat Reinhart van het zelfde laken van 't pak is als Hall en Nugent-Hopkins, dus daar zouden de Oilers weer weinig mee opschieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blackhawks - Kings en Canadians - Rangers zijn nu de twee Conference Finals, denk dat de winnaar nu toch wel weer uit het Westen gaat komen. Dat de Rangers het zo ver hebben geschopt mag een klein wonder heten en de Canadians kunnen het fysiek niet winnen van LA dan wel Chicago.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blackhawks - Kings en Canadians - Rangers zijn nu de twee Conference Finals, denk dat de winnaar nu toch wel weer uit het Westen gaat komen. Dat de Rangers het zo ver hebben geschopt mag een klein wonder heten en de Canadians kunnen het fysiek niet winnen van LA dan wel Chicago.

Ze kunnen het fysiek ook niet winnen van Boston maar toch hebben ze hun uitgeschakeld

Al denk ik ook dat de kampioen uit het Westen de grootste kans maakt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ze kunnen het fysiek ook niet winnen van Boston maar toch hebben ze hun uitgeschakeld

Weinig teams kunnen winnen in Montreal. Boston heeft bij hun niet eens kunnen winnen. Rangers blijven toch een groot wonder, ja. :cab: verwacht gewoon dat de Blackhawks 't pakken. Of de Kings moeten weer een zieke streak hebben, net zoals tegen San José, van 0-3 achter naar 4-3.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het spel in het westen is toch over het algemeen nog wel een stuk fysieker dan in het oosten, zou Boston wat dat betreft nog een stapje lager dan de top teams uit het westen zetten. De Rangers zullen nu wel vrij eenvoudig de Stanley Cup finale halen, zonder Carey Price zie ik de Canadiens niet nog terugkomen in deze series.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het spel in het westen is toch over het algemeen nog wel een stuk fysieker dan in het oosten, zou Boston wat dat betreft nog een stapje lager dan de top teams uit het westen zetten. De Rangers zullen nu wel vrij eenvoudig de Stanley Cup finale halen, zonder Carey Price zie ik de Canadiens niet nog terugkomen in deze series.

Hop, meteen een zege in NY.

Hup Kings.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was uiteindelijk wel closer dan ik had verwacht met al die overtime wedstrijden, maar uiteindelijk toch wel weer de terechte winnaar. Nu op naar die 'bold moves' die MacTavish bij zijn aanstelling heeft beloofd, ben er wel klaar mee dat de Draft nu al acht jaar het hoogtepunt van ons jaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites