Tijn Geplaatst 18 februari 2010 Share Geplaatst 18 februari 2010 Achja, ik denk zelfs dat we misschien wel meer aan Tyler Seguin hebben als toekomstige franchise centre dan aan weer een winger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Glenn08 Geplaatst 21 februari 2010 Share Geplaatst 21 februari 2010 Vandaag voor het eerst ijshockey irl gezien, ik kijk het wel af en toe op tv, maar het irl zien is wel een leuke ervaring:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 28 februari 2010 Share Geplaatst 28 februari 2010 Na de OS toch maar weer even NHL intensief gaan volgen, zit ook weer helemaal in de mood. Thanks to the OS! Want het blijft een schitterende sport. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 De eerste wedstrijd is vandaag alweer, Detroit@Colorado. Morgen de historisch verantwoorde 'derby' Montreal@Boston Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 Welcome back, LUONGOLD _O__O__O__O__O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 Heeft iemand een site, waar samenvattingen en dergelijk op staan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 maart 2010 Share Geplaatst 1 maart 2010 Heeft iemand een site, waar samenvattingen en dergelijk op staan? http://video.nhl.com/videocenter/console?intcmpid=nhl-hp-vidchn-highlts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Blue @ngel Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 Heeft iemand een site, waar samenvattingen en dergelijk op staan? http://www.nhl.com http://www.tsn.ca/nhl/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 FINAL 1 2 3 T Detroit 2 0 1 3 Colorado 0 2 0 2 Netjes, hoelang duurt het altijd voordat de samenvatting van deze wedstrijd op de site van NHL staat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 7:00 PM MT FINAL: DET (3) - COL (2) Netjes, hoelang duurt het altijd voordat de samenvatting van deze wedstrijd op de site van NHL staat? Die staat er vrijwel meteen al op. Normaal staat in de balk met de wedstrijden na afloop een 'highlights' balkje (waar nu watch live staat), maar er staat voor deze wedstrijd niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 Die staat er vrijwel meteen al op. Normaal staat in de balk met de wedstrijden na afloop een 'highlights' balkje (waar nu watch live staat), maar er staat voor deze wedstrijd niks. Je hebt het over de NHL site? Waar nu Buy tickets etc. staat. In van die kleine blokjes? (Als je op het blokje schedule klikt en dan today). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 Hm bizar, zowel NHL als TSN hebben geen highlights van Detroit-Colorado. Gelukkig zend ESPN America hem om 17u00 volledig uit :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 maart 2010 Share Geplaatst 2 maart 2010 De eerste trade van mijn Oilers is alweer gebeurd, Giveaway Grebeshkov is gedumpt in Nashville voor een 2nd rounder, heeft Tambellini netjes gedaan. Hopelijk mogen er nog vele volgen de komende dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 3 maart 2010 Share Geplaatst 3 maart 2010 Edit: Laat maar, samenvattingen van gisteren doen het al :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 3 maart 2010 Share Geplaatst 3 maart 2010 Ik kom wel weer terug tijdens de Entry Draft, nu wordt een van de weinige spelers die dit seizoen fatsoenlijk speelt (Lubo Vishnovsky) rechtstreeks getrade voor fucking Ryan Whitney :wall: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 maart 2010 Share Geplaatst 3 maart 2010 Chelios (48 jaar) gaat weer spelen :m: Die wil zeker de oudste speler ooit worden in de NHL. http://www.hockey-reference.com/pp/psl_finder.cgi?request=1&sum=0&year_min=1918&year_max=2009&season_start=1&season_end=-1&age_min=40&age_max=99&birth_country=&franch_id=&is_active=&is_hhof=&pos=&handed=&c1stat=&c1comp=gt&c1val=&c2stat=&c2comp=gt&c2val=&c3stat=&c3comp=gt&c3val=&c4stat=&c4comp=gt&c4val=&order_by=age Edit: Wat is er nou weer mis met Whitney dan...? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 maart 2010 Share Geplaatst 3 maart 2010 Avalanche tegen de Ducks. Ploegje wat ik erg leuk vind om mee te spelen met NHL elk jaar op de PS3 hehe. Zelf heel weinig gevolgd het laatste jaar van de NHL, vroeger toen ze écht goed waren heb ik ze vaker zien spelen. Nu een beetje afgegleden naar mijn idee(of ik moet het compleet mis hebben.) In ieder geval ga ik zeker door de OS, meer NHL volgen en hopenlijk wordt er flink wat van the Duckies uitgezonden hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 3 maart 2010 Share Geplaatst 3 maart 2010 Hier, opslaan en dagelijks even checken: http://www.espnamerica.com/portal/content/index-nhl?open&action=viewschedule edit: Morgenochtend, 11:00 Thur 4 Mar 11:00 Colorado at Anaheim - NHL Paul Stanstny and the Avalanche have exceeded all expectations this year. They make the trip to Anaheim to take on Ryan Getzlaf at the Duck Pond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 3 maart 2010 Share Geplaatst 3 maart 2010 Hehe. Thanks mate! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 maart 2010 Share Geplaatst 4 maart 2010 Wij gaan niks meer winnen dit seizoen :m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 4 maart 2010 Share Geplaatst 4 maart 2010 Anaheim verloren van Colorado, op zich geen schande maar wel jammer. Ga die ploeg toch wat meer volgen, zeker nu ik er sinds een week of twee mee speel op de Xbox. Ligt het aan mij of prestert Anaheim echt bagger dit seizoen, heb het toch een hele tijd niet gevolgd dus kan er verder niet over beoordelen in vergelijking met de voorgaande twee seizoenen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 maart 2010 Share Geplaatst 4 maart 2010 Als je een playoff plaats binnen handbereik al bagger vind is het maar goed dat je geen Oilers fan bent :p Vorig jaar hebben ze ook pas op het laast de achtste plaats overgenomen en wonnen toen direct van het beste team van het reguliere seizoen, de San Jose Sharks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 4 maart 2010 Share Geplaatst 4 maart 2010 Als je een playoff plaats binnen handbereik al bagger vind is het maar goed dat je geen Oilers fan bent :p Vorig jaar hebben ze ook pas op het laast de achtste plaats overgenomen en wonnen toen direct van het beste team van het reguliere seizoen, de San Jose Sharks. Ja maar Anaheim kan wel beter volgens mij. Hoe zijn de regels op dit moment qua play-offs? Ben het spoor even helemaal beister wat betreft Ijshockey, te lang niet meer gevolgd. Wordt binnenkort maar weer eens tijd dat ik een Ijshockey wedstrijd ga bezoek in de eredivisie, altijd wel lachen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 4 maart 2010 Share Geplaatst 4 maart 2010 Ja maar Anaheim kan wel beter volgens mij. Hoe zijn de regels op dit moment qua play-offs? Ben het spoor even helemaal beister wat betreft Ijshockey, te lang niet meer gevolgd. Wordt binnenkort maar weer eens tijd dat ik een Ijshockey wedstrijd ga bezoek in de eredivisie, altijd wel lachen. Daar zit wel wat win, ze waren dit seizoen ook vrij zwak begonnen en nu dus weer met een opmars bezig. Nu dat ze Vishnovsky van ons hebben gehaald zie ik de Ducks sowieso wel de playoffs halen. De beste acht van beide conferences gaan in de play offs spelen van hun eigen conference, nummers een tegen de nummers acht enzovoort. De winnaars van die twee playoffs spelen uiteindelijk tegen elkaar voor de Lord Stanley Cup. Het team die het het beste heeft gedaan in het reguliere seizoen heeft dan ook nog eens de gehele playoffs door het thuisvoordeel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 4 maart 2010 Share Geplaatst 4 maart 2010 Daar zit wel wat win, ze waren dit seizoen ook vrij zwak begonnen en nu dus weer met een opmars bezig. Nu dat ze Vishnovsky van ons hebben gehaald zie ik de Ducks sowieso wel de playoffs halen. De beste acht van beide conferences gaan in de play offs spelen van hun eigen conference, nummers een tegen de nummers acht enzovoort. De winnaars van die twee playoffs spelen uiteindelijk tegen elkaar voor de Lord Stanley Cup. Het team die het het beste heeft gedaan in het reguliere seizoen heeft dan ook nog eens de gehele playoffs door het thuisvoordeel. Dus eigenlijk het playoff systeem dat al een aantal jaren gehanteerd wordt? In dat geval heeft Anaheim nog genoeg kansen inderdaad, met die aankoop van jullie hebben ze natuurlijk ook nog eens een prima versterking. En dan niet te vergeten dat ze ook de ervaring van Niedemayer in het team hebben en Selanne en Getzlaf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten