bas huijsmans Geplaatst Woensdag at 19:34 Auteur Share Geplaatst Woensdag at 19:34 8 uur geleden zei Nom de Guerre: Ik heb helaas veel tijd voor FM gehad de afgelopen nachten. <3<3<3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 19:35 Share Geplaatst Woensdag at 19:35 Zojuist zei bas huijsmans: <3<3<3 Doe je zelf ook mee aan deze challonge? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Woensdag at 19:37 Auteur Share Geplaatst Woensdag at 19:37 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Doe je zelf ook mee aan deze challonge? Heb hem aan het begin van FM wel gedaan, maar verloor het plezier een beetje na een paar seizoenen. Vermaak me ook nog steeds enorm in Portugal dus blijf daar nog maar even hangen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst Woensdag at 19:47 Auteur Share Geplaatst Woensdag at 19:47 9 minuten geleden zei bas huijsmans: Vermaak me ook nog steeds enorm in Portugal dus blijf daar nog maar even hangen Alhoewel dit niet echt mee helpt @ReneLeBlanc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Woensdag at 19:58 Share Geplaatst Woensdag at 19:58 10 minuten geleden zei bas huijsmans: Alhoewel dit niet echt mee helpt @ReneLeBlanc Och man breek me de bek niet open. M'n favorietje ligt er tot januari uit. Doei eerste seizoenshelft want gebeurde in de tweede competitie wedstrijd. Gescheurde kuitspier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst Donderdag at 11:37 Share Geplaatst Donderdag at 11:37 Verder met grinden. De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: 13x Premier League 7/13 10x Community Shield 8/10 5x FA Cup 4x League Cup 2x UEFA Champions League 2x FIFA Club World Cup 1/2 1x UEFA Europa League (niet gewonnen, maar wel extra Champions Leagues gepakt) 1x UEFA Super Cup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst gisteren om 15:14 Share Geplaatst gisteren om 15:14 De uitdaging: De uitdaging is om met de club die op 6 november 2023 voorlaatste staat in de Premier League de prijzenkast van Sir Alex Ferguson te evenaren en dit wel voor het einde van het seizoen 2049/50. Dat houdt in dat je de minimaal de volgende prijzen moet pakken: – 13x Premier League – 10x Community Shield – 5x FA Cup - Me 1 – 4x League Cup – 2x UEFA Champions League – 2x FIFA Club World Cup – 1x UEFA Europa League – 1x UEFA Super Cup Dat is nog niet alles, want er zijn ook nog bepaalde checkpoints met betrekking tot wanneer je jouw eerste successen moet behalen. Dit zijn 4 checkpoints en deze zijn natuurlijk ook gebaseerd op de prestaties van de Schotse manager. Deze checkpoints zijn de volgende: Win binnen vier seizoenen je FA Cup Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten