Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[Divisie 1] Discussie- en afsprakentopic

Fantasy

Aanbevolen berichten

Zojuist zei Kyrill:

Mogen/kunnen we al spelen of moeten we nog ergens op wachten?

Ik ga de teams nog maken etc, dus het is nog even wachten daarop. Plus het wedstrijdschema moet ik nog maken en delen. Even geduld nog dus :) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Fantasy:

Ik ga de teams nog maken etc, dus het is nog even wachten daarop. Plus het wedstrijdschema moet ik nog maken en delen. Even geduld nog dus  

Voor jou heb ik al het geduld, dat je wil :< Zoals ik vaak tegen mijn managers op werk zeg,is maar een vraag nee is net zo goed antwoord als ja :mrgy: Succes ermee iig ,al Club logo's tot dusver zijn echt schitterend iig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Fantasy:

We gaan pas van start als alle ploegen gedeeld zijn hè. Zal een seintje geven als het zo ver is  

Aangezien zoon vandaag nieuwe joystick throttle heeft , er een podcast gepland staat zal ik de eerste dagen weinig tijd hebben:D Maar goed was wat te enthousiast misschien

Of het is de pre work out

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Djurovski:

Aangezien zoon vandaag nieuwe joystick throttle heeft , er een podcast gepland staat zal ik de eerste dagen weinig tijd hebben Maar goed was wat te enthousiast misschien

Of het is de pre work out

Ik gok dat ik nog wel de rest van de week bezig ben met het samenstellen van alle selecties ook, dus geen haast ;c 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-10-2024 om 16:02 zei nasje92:

Wanneer heb je tijd?

edit: ook te enthousiast 

Nu niet,we mogen. Ik kan vanavond vanaf 22:30 of morgen heel de dag tot 15:30. Liefst speel ik vanavond al of morgen ochtend of middag.

@nasje92ik drink nog effe biertje op is 22:10 goed ?

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Kyrill:

Nu niet,we mogen. Ik kan vanavond vanaf 22:30 of morgen heel de dag tot 15:30. Liefst speel ik vanavond al of morgen ochtend of middag.

@nasje92ik drink nog effe biertje op is 22:10 goed ?

Kijken we zometeen even! Als de kleine nog slaapt wel!

Link naar opmerking
Deel via andere websites