Fantasy Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Spreek hier onderling af wanneer je kan en wil spelen. Mag ook via een PB, maar hier is een centraal topic om dat ook te faciliteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober Mogen/kunnen we al spelen of moeten we nog ergens op wachten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 oktober Auteur Share Geplaatst 28 oktober Zojuist zei Kyrill: Mogen/kunnen we al spelen of moeten we nog ergens op wachten? Ik ga de teams nog maken etc, dus het is nog even wachten daarop. Plus het wedstrijdschema moet ik nog maken en delen. Even geduld nog dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober 2 minuten geleden zei Fantasy: Ik ga de teams nog maken etc, dus het is nog even wachten daarop. Plus het wedstrijdschema moet ik nog maken en delen. Even geduld nog dus Voor jou heb ik al het geduld, dat je wil Zoals ik vaak tegen mijn managers op werk zeg,is maar een vraag nee is net zo goed antwoord als ja Succes ermee iig ,al Club logo's tot dusver zijn echt schitterend iig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober @LouisPSV wanneer ben je in de gelegenheid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 oktober Auteur Share Geplaatst 28 oktober 2 minuten geleden zei Djurovski: @LouisPSV wanneer ben je in de gelegenheid? We gaan pas van start als alle ploegen gedeeld zijn hè. Zal een seintje geven als het zo ver is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 oktober Share Geplaatst 28 oktober (bewerkt) 3 minuten geleden zei Fantasy: We gaan pas van start als alle ploegen gedeeld zijn hè. Zal een seintje geven als het zo ver is Aangezien zoon vandaag nieuwe joystick throttle heeft , er een podcast gepland staat zal ik de eerste dagen weinig tijd hebben Maar goed was wat te enthousiast misschien Of het is de pre work out 28 oktober bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 28 oktober Auteur Share Geplaatst 28 oktober 3 minuten geleden zei Djurovski: Aangezien zoon vandaag nieuwe joystick throttle heeft , er een podcast gepland staat zal ik de eerste dagen weinig tijd hebben Maar goed was wat te enthousiast misschien Of het is de pre work out Ik gok dat ik nog wel de rest van de week bezig ben met het samenstellen van alle selecties ook, dus geen haast Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 12 uur geleden zei Djurovski: @LouisPSV wanneer ben je in de gelegenheid? Jij hebt niet de reactie's boven jou van mij en Fantasy gelezen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober 1 uur geleden zei Kyrill: Jij hebt niet de reactie's boven jou van mij en Fantasy gelezen Jazeker. Wachten op ploeg en speelschema. Ik had mn ploeg plus speel schema stond er dus dacht dat onze leider alles klaar had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 oktober Auteur Share Geplaatst 29 oktober Rustig aan jongens I'm on it! Zodra we écht van start gaan, hoort iedereen dat van mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 oktober Share Geplaatst 29 oktober (bewerkt) 23 uur geleden zei Kyrill: Mogen/kunnen we al spelen of moeten we nog ergens op wachten? Wanneer heb je tijd? edit: ook te enthousiast 29 oktober bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 29 oktober Auteur Share Geplaatst 29 oktober Aan het enthousiasme ligt het in ieder geval niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober @Patje! @Kyrill ik heb nu nog een uurtje, kan iemand? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober (bewerkt) Op 29-10-2024 om 16:02 zei nasje92: Wanneer heb je tijd? edit: ook te enthousiast Nu niet,we mogen. Ik kan vanavond vanaf 22:30 of morgen heel de dag tot 15:30. Liefst speel ik vanavond al of morgen ochtend of middag. @nasje92ik drink nog effe biertje op is 22:10 goed ? 31 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 1 minuut geleden zei Kyrill: Nu niet,we mogen. Ik kan vanavond vanaf 22:30 of morgen heel de dag tot 15:30. Liefst speel ik vanavond al of morgen ochtend of middag. @nasje92ik drink nog effe biertje op is 22:10 goed ? Kijken we zometeen even! Als de kleine nog slaapt wel! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 1 minuut geleden zei nasje92: Kijken we zometeen even! Als de kleine nog slaapt wel! Houd me op hoogte ik ben sowieso onderweg naar huis:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober @Patje!zou jij eventueel vanavond nog kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 32 minuten geleden zei Kyrill: Houd me op hoogte ik ben sowieso onderweg naar huis:) Ik kan sowieso wel nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Zojuist zei nasje92: Ik kan sowieso wel nu Top , ik ook! Host jij of ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober (bewerkt) Zojuist zei Kyrill: Top , ik ook! Host jij of ik? Ik maak hem wel ff aan. Kyrill vs Nasje heet ie 31 oktober bewerkt door nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Zojuist zei nasje92: Ik maak hem wel ff aan Nice, veel plezier en succes! Het is over 1 duel voor zover ik weet, met eventueel verlenging en pingels als nodig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober 1 minuut geleden zei Kyrill: Nice, veel plezier en succes! Het is over 1 duel voor zover ik weet, met eventueel verlenging en pingels als nodig is. Jij ook succes! wachtwoord is MUTL2024 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Zojuist zei nasje92: Jij ook succes! wachtwoord is MUTL2024 Thnx en hoe heet de game? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 31 oktober Share Geplaatst 31 oktober Zojuist zei Kyrill: Thnx en hoe heet de game? Kyrill vs Nasje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten