Fantasy Geplaatst Vrijdag at 19:52 Auteur Share Geplaatst Vrijdag at 19:52 FC Ji Sung Park the Bus - Tiburones Rojos Tiburones Rojos - FC Bas Tiburones Rojos - Las Palomas Het moge duidelijk zijn dat @LouisPSV nog wat in te halen heeft Maar ik zag laatst al enig teken van leven, dus hopelijk lukt het jullie om in het daarvoor betreffende topic een moment te plannen. Mag ook via een onderlinge PB natuurlijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 8 uur geleden Auteur Share Geplaatst 8 uur geleden De stand moet ik nog even bijwerken, maar met alle verloren resultaten van De Horeca Tijgers is mijn schema ietwat in de war geraakt. Deze ga ik binnenkort bijwerken. Wel gaan we gewoon door met de volgende speelrondes, maar niet voordat we nog hebben gekeken naar de openstaande duels die nog afgewerkt dienen te worden. Speelronde 4: FC Ji Sung Park the Bus - Tiburones Rojos Speelronde 5: Tiburones Rojos - FC Bas Speelronde 8: Tiburones Rojos - Las Palomas Het moge duidelijk zijn dat @LouisPSV nog wat in te halen heeft. Ik zag al een bericht voorbij komen dat het wat drukker was onverwacht en FM er een beetje bij in schoot, maar dit begint wel vervelende proporties aan te nemen omdat er nu nog weer twee nieuwe wedstrijden bij gaan komen die gespeeld dienen te worden. Ik wil voor het afwerken van speelrondes 4, 5 en 8 de deadline op kerstavond zetten. Tevens zullen de komende twee wedstrijden de laatste duels van dit jaar worden, want daarna volgt er een korte winterbreak. Om trainingskampen te beleggen. Of gewoon om lekker met vrienden of familie te zijn. Speelronde 9 FC Ji Sung Park the Bus - Eupen United Las Palomas - FC Bas Somos Benfica - Tiburones Rojos Speelronde 10 FC Bas - Las Palomas Tiburones Rojos - Eupen United FC Ji Sung Park the Bus - Somos Benfica In dit topic kunnen jullie elkaar vinden om een moment af te stemmen. Spoiler FC Ji Sung Park the Bus @timpy00 Las Palomas @nasje92 Somos Benfica @Patje! FC Bas @bas huijsmans Eupen United @Djurovski Tiburones Rojos @LouisPSV Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 5 uur geleden Share Geplaatst 5 uur geleden Inmiddels wel voldoende pogingen gedaan om een wedstrijd tegen louispsv in te plannen. Die verwacht ik niet meer te spelen. @nasje92 kan je morgen overdag toevallig voor een dubbele ontmoeting? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten