Djurovski Geplaatst 22 juli Share Geplaatst 22 juli Keurige prestaties zeker in Europa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 juli Auteur Share Geplaatst 25 juli (bewerkt) Vitesse - Seizoen 2012/2013 Eredivisie wedstrijden Vitesse - Seizoen 2012/2013 Eredivisie eindstand Vitesse - Seizoen 2012/2013 KNVB Beker Vitesse - Seizoen 2012/2013 Europa League Vitesse - Seizoen 2012/2013 Selectiestatistieken Vitesse - Seizoen 2012/2013 Volgende club Citaat Nou, dat was weer een eitje gek genoeg. Wat wil je ook met Bony in de spits.. Maar goed, ik ga gewoon door naar FM14, daar hoop ik dit weekend wat tijd voor te hebben. Vitesse - Seizoen 2012/2013 Reacies @Marius Lijntje is doorgetrokken, Liverpool even een klein maatje te groot alleen @Kelvin Die kan uiteraard niet ontbreken, kocht hem eigenlijk ook voor de meme al heeft die redelijk wat gespeeld. @Djurovski Bedankt Djuro! 25 juli bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 26 juli Share Geplaatst 26 juli De grootste verrassing was misschien wel nog de nummer twee. Verder liep het inderdaad vlotjes! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 juli Share Geplaatst 27 juli En je mag weer door. Netjes hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juli Auteur Share Geplaatst 29 juli Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Inleiding Citaat Nou gaan we weer, dit keer heb ik het aan één van me beste vrienden gevraagd met welke club ik moest beginnen en daar kwam dit uit. Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Voorbereiding Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Transfers inkomend Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Transfers uitgaand Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Eredivisie wedstijden Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Eredivisie tussenstand Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Europa League Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Selectie Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Reacties @Marius Het was weer een mooi seizoen Op naar de volgende @Djurovski Speciaal voor junior met Feyenoord begonnen, kent hij deze selectie wel? Wat een trieste selectie is dit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli @Djurovski.JR Kun je La Pulga antwoord geven? Met Lexie in de selectie moet je wel kampioen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 juli Share Geplaatst 29 juli Is dat die Quincy die vroeger het WK U20 aan gorten speelde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Met die selectie moet best een en ander mogelijk zijn! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski.JR Geplaatst 30 juli Share Geplaatst 30 juli Leuke club keuze🔥 en de enige die ik uit dat team ken is stefan de vrij voor de rest helemaal niemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Ik krijg weer tranen in mijn ogen van deze selectie. Gelukkig maakt Pelle een hoop goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 juli Auteur Share Geplaatst 31 juli Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Eredivisie wedstrijden Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Eredivisie tussenstand Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Europa League Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Europa League eindstand Feyenoord - Seizoen 2013/2014 KNVB Beker Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Transfers inkomend Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Transfers uitgaand Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Selectie Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Reacties @Djurovski Lexi doet het leuk ja, bijna aanvoerder waardig @Lensherr Uiteraard! Jammer dat er nooit iets van hem is gekomen, nu mag die bij mij ook weg @Marius Het gaat inderdaad best wel lekker zo, Ajax zit nog wel op de hielen @Djurovski.JR Lekker die generatiekloof, heb speciaal voor jou wel Ziyech opgehaald dan ken je er nu tenminste 2. @bas huijsmans Eerlijk, nu ziet het er wel een stuk beter uit dan wat toen het geval was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Deze was echt vreselijk goed toen op dat toernooi. Twee lekkere overwinningen tegen de amateurs uit België Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli De vraag is vooral met hoeveel prijzen je het seizoen zal eindigen! Je bent immers sowieso goed op weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 juli Share Geplaatst 31 juli Ziyech naar Rotterdam lekker hoor gaat ook heerlijk met de mogelijke prijzen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 1 augustus Share Geplaatst 1 augustus Lekker dit haha.. volg deze met veel interesse. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Benieuwd of je kampioen wordt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 augustus Auteur Share Geplaatst 2 augustus Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Eredivisie wedstrijden Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Eredivisie eindstand Feyenoord - Seizoen 2013/2014 KNVB Beker Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Europa League Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Selectie Feyenoord - Seizoen 2013/2014 Reacties @Lensherr Idd, kreeg bij hem de Royston Drenthe vibes Jeugd EK goed spelen en daarna wat minder. @Marius 2 prijsjes en Europees wel dichtbij, maar dat Spurs had wel echt een heel goed team @Djurovski Ja, al was hij niet zo belangrijk. Goossens als topscoorder, dat had niemand verwacht denk ik. @MarF_RJC Leuk! Mocht je een suggestie hebben voor een nieuwe club, dan mag dat! @Stefan.Heeey Stace! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Die twee prijzen in eigen land waren eigenlijk al voorspeld. In Europa kwam je ook erg dichtbij. Benieuwd of je komende jaren nog dichter komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 2 augustus Share Geplaatst 2 augustus Zonde van het Europese toernooi toch weer Spurs die houden gewoon niet van fans van Ajax haha Nationaal wel sterk hoewel het nog even spannend werd maar je mag weer dooooorrrrrrrr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 augustus Auteur Share Geplaatst 3 augustus FC Twente - Seizoen 2014/2015 Welkom Citaat Daar gaan we weer, met de nieuwe FM in aantocht ga ik het voor mezelf nog niet heel moeilijk maken. Zoals jullie weten, groot fan van Ziyech dus bij deze FC Twente - Seizoen 2014/2015 Voorbereiding FC Twente - Seizoen 2014/2015 Transfers inkomend FC Twente - Seizoen 2014/2015 Transfers uitgaand FC Twente - Seizoen 2014/2015 Eredivisie wedstrijden FC Twente - Seizoen 2014/2015 Eredivisie tussenstand FC Twente - Seizoen 2014/2015 Europa League FC Twente - Seizoen 2014/2015 Europa League loting FC Twente - Seizoen 2014/2015 Selectie FC Twente - Seizoen 2014/2015 Reacties @Marius Daar ga ik wel vanuit, ik wil sowieso met FM19 met Ajax starten en de CL winnen @DjurovskiKlote Spurs inderdaad, maar goed van Feyenoord mogen ze wel winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus Goede start met Twente , Lachman naam die ik al vergeten was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 3 augustus Share Geplaatst 3 augustus In deze game misschien wel het meeste transfers tot dusver? De start is in ieder geval prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus Auteur Share Geplaatst 4 augustus FC Twente - Seizoen 2014/2015 Eredivisie wedstrijden FC Twente - Seizoen 2014/2015 Eredivisie Tussenstand FC Twente - Seizoen 2014/2015 Europa League wedstrijden FC Twente - Seizoen 2014/2015 Europa League eindstand FC Twente - Seizoen 2014/2015 KNVB Beker FC Twente - Seizoen 2014/2015 Transfers inkomend FC Twente - Seizoen 2014/2015 Transfers uitgaand FC Twente - Seizoen 2014/2015 Selectie FC Twente - Seizoen 2014/2015 Reacties @Djurovski Ja het zijn leuke namen die elke editie weer voorbij komen @Marius Dat denk ik wel ja, helaas weinig budget gekregen dus moest het doen met huurspelers en transfervrije spelers. Stond een schuld van 60 miljoen volgens mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 4 augustus Share Geplaatst 4 augustus Een meer dan degelijke heenronde, maar Ajax steekt er toch nog net wat bovenuit. Zal zeker geen sinecure worden om dat kloofje nog te overbruggen als ze zo punten blijven pakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 augustus Auteur Share Geplaatst 4 augustus FC Twente - Seizoen 2014/2015 Eredivisie wedstrijden FC Twente - Seizoen 2014/2015 Eredivisie eindstand FC Twente - Seizoen 2014/2015 Europa League FC Twente - Seizoen 2014/2015 Selectie FC Twente - Seizoen 2014/2015 Reactie @Marius mooi woord gebruik je daar, nog nooit van gehoord. Ik had echt geluk dat Ajax de laatste wedstrijd gelijk speelde tegen AZ en wij op doelsaldo kampioen zijn geworden. MvP is wel Scotty McTominay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten