Gert Geplaatst 28 mei Share Geplaatst 28 mei Hier de ontwikkeling in een jaar tijd van twee van mijn jongere selectiespelers. Eerste Dimoski is een 17 jarig talent uit eigen jeugd. Tweede is Richter, 21 jaar, die van Bayern II kwam twee jaar terug en ook mooi doorontwikkeld. Dimoski speelt wel veel minder nog dan Richter. Dus daar valt qua groei nog veel winst te halen denk ik. Wat betreft trainingslast zitten wel jongens in het rood om de zoveel tijd. Daarom check ik om de twee wedstrijden onder de training tab welke jongens hoog risico lopen en die doe ik dan rust geven, zoals je adviseerde. Werkt volgens mij wel prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Nu je me wat hebt geleerd, dan nog een bonus screenshot: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Gert ik denk dat jij ook veel groene getalletjes bij jouw FM skills hebt deze week Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 29 mei Share Geplaatst 29 mei Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 30 mei Auteur Share Geplaatst 30 mei 21 uur geleden zei Gert: Nu je me wat hebt geleerd, dan nog een bonus screenshot: Vanaf waar ben je de schema's gaan gebruiken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 mei Share Geplaatst 30 mei Zojuist zei De Raam: Vanaf waar ben je de schema's gaan gebruiken? Denk vanaf 1-1,5 jaar ervoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni Hoe zien jullie dat een speler echt beter is geworden met deze training? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 29 juni Share Geplaatst 29 juni 2 uur geleden zei MarF_RJC: Hoe zien jullie dat een speler echt beter is geworden met deze training? Bij progressie en dan op alle of in het Engels All Time ofzoiets dan zie je hoeveel de speler gestegen is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarF_RJC Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni (bewerkt) 14 uur geleden zei Mordurette: Bij progressie en dan op alle of in het Engels All Time ofzoiets dan zie je hoeveel de speler gestegen is. Staat dit gewoon bij training? OF moet ik elke speler aanklikken? Is er geen lijst in een overzicht? 30 juni bewerkt door MarF_RJC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 4 uur geleden zei MarF_RJC: Staat dit gewoon bij training? OF moet ik elke speler aanklikken? Is er geen lijst in een overzicht? Per speler. Dus spelerprofiel > Ontwikkeling tabje > Voortgang > dan zie je een grafiek mety 2 tabjes: Voortgang / Eigenschappen en dan kies je eigenschappen > En dan zie je rechts een tabje Vorige maand, waar je op totaal klikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mordurette Geplaatst 30 juni Share Geplaatst 30 juni 15 minuten geleden zei Gert: Per speler. Dus spelerprofiel > Ontwikkeling tabje > Voortgang > dan zie je een grafiek mety 2 tabjes: Voortgang / Eigenschappen en dan kies je eigenschappen > En dan zie je rechts een tabje Vorige maand, waar je op totaal klikt. Ah, dat heet in het Nederlands dus totaal 😅 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten