Djurovski Geplaatst 28 maart Share Geplaatst 28 maart Wat een talentenfabriek. Dat verdiend meer dan gloeilampen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart de jeugd is de toekomst en dat doen met zo veel jeugdige spelers blijft machtig om te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart Update #16: De transferzomer van 2026 en een nieuwe uitdaging. Uitgaande transfers. Nu jullie weten wat voor mooie talenten er in Eindhoven spelen zal het jullie niet verbazen dat er weer wat (oudere) spelers mochten vertrekken. Allereerst was er een recordtransfer! Jordan Teze werd bedankt voor jarenlange trouwe dienst in Eindhoven en vertrok voor maar liefst 62 miljoen Euro naar Al Hilal. Bizar voor een rechtsback die lang niet alles meer speelde. Spoiler Er waren nog meer vertrekkers. Ian Maatsen ontwikkelde zich matig en vertrok voor 8,5 miljoen Euro naar OGC Nice. De inmiddels bijna 31-jarige Lozano ging voor 37,5 miljoen Euro naar Red Bull Salzburg en Joey Veerman vertrok voor 60 miljoen Euro naar Al Ahli. Verder vertrokken nog een aantal jeugdspelers, waarvan de 5,5 miljoen Euro die Standard Luik voor Enzo Geerts betaalde de meest opvallende was. Daarnaast mochten een aantal spelers zich bewijzen op huurbasis: Misehouy (Atalanta Bergamo), Dean Huijsen (UD Las Palmas), Emmanuel van de Blaak (AS Monaco) en Filippo Mané (OGC Nice) mochten allen ervaring op doen bij een club die speelt in de hoogste divisie van een groot voetballand. We zijn benieuwd naar hun ontwikkeling. Inkomende transfers. Buiten een aantal jeugdspelers van Feyenoord, Ajax en AZ haalden we drie spelers binnen voor het eerste elftal. Vanwege het vertrek van Teze zochten we een rechstback. We haalden hiervoor Adam Steele van Hibernian voor 11 miljoen Euro. Deze 18-jarige speler was al basisspeler bij de Schotten en gaat een mooie toekomst tegemoet. Spoiler Met het vertrek van Lozano vertrok de beste optie achter Van Duiven voor de spits. Daarom haalden we voor 8 miljoen Bernardo Ballari. Deze 20-jarige aanvaller heeft alles om een topper te worden. Met 2 interlands voor Argentinië is dit echt een koopje. Hij komt over van Racing Club. Spoiler De laatste speler die kwam was Lucas Jetten. De linksback van Ajax komt wederom op huurbasis omdat hij nog steeds veel te duur is naar mijn mening. Ajax wil rond de 90 miljoen hebben voor een speler die bij Ajax nauwelijks speeltijd krijgt. Daar gaan we niet aan beginnen. Staff-nieuws. Naast deze drie spelers hebben we twee toppers binnen gehaald voor onze staff. We halen Hoofd Jeugdopleiding Roberto Samaden van Atalanta Bergamo weg. Beter kun je niet vinden denk ik. Spoiler Daarnaast kwam Rob Knops als trainer. Zijn profiel is bizar: Spoiler Zo werd ook de staff versterkt. Nieuwe uitdaging. In de zomer van 2026 was het WK bezig en ik zag dat Nederland na twee nederlagen al uit het toernooi lag. Mali en Noorwegen waren een maatje te groot. Daarom ging ik solliciteren. Het bestuur van PSV wilde me heel graag behouden, ook al zou ik bondscoach worden: Spoiler Kort na het WK werd Ronald Koeman inderdaad ontslagen en volgde mijn sollicitatie. Bij vorige edities van dit spel gingen René Hake en Henk de Jong er vandoor met deze baan, ondanks dat ik al enkele Champions Leagues had gewonnen. Ik had dus weinig hoop. Toch kwam dit bericht in mijn scherm: Vanaf dat moment was ik naast coach van PSV ook bondscoach. Dat betekent dat het debuut van Van Duiven, Babadi en Land niet lang meer op zich laat wachten. Hierover meer in de volgende update: Update #17: De voorbereiding, twee Super Cups en de eerste interlands. Spoiler @Djurovski Ja, die talenten zijn heerlijk. Ik hoop er zo nog veel te kunnen onwikkelen. @Willem De tactiek heb ik met je gedeeld. Heel benieuwd hoe het bij jou werkt. @dimihuyghe Dank voor het compliment! Wil je geen tag meer ontvangen dan laat het me maar weten! @Badmuts @keano77 @Jónstærke @Keeza @dimihuyghe @chrisje1993 @Marius @De Raam@Djurovski @vekie71 @Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Willem Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart (bewerkt) De goed-nieuws-show gaat gewoon lekker verder. Ontzettend goed gecasht weer met dank aan Saudi-Arabië en ook mooie talenten gehaald. Het bondscoachschap is ook fijn, kan je je bepalende spelers ook rust geven als ze een interlandweekend hebben. 29 maart bewerkt door Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Heerlijk lopen cashen hoor. Mooie aanwinsten gehaald en een leuke bijbaan erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 30 maart Share Geplaatst 30 maart leuk dat je Nederland onder je hoede neemt. Ook mooi, maar vooral jong ingekocht ingekocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 5 april Auteur Share Geplaatst 5 april (bewerkt) Update #17: De voorbereiding, twee Super Cups en de eerste interlands. Dit zou inderdaad de nieuwe update moeten worden maar door behoorlijke drukte thuis en op het werk wordt het alleen even de voorbereiding en de Super Cups. We beginnen met de voorbereiding. Daarover kunnen we duidelijk zijjn: we fietsen er weer doorheen, en uiteraard beginnen we weer tegen de regionale amateurclubs De Valk en Someren: Na deze voorbereiding was het tijd voor het echte werk. De eerste prijs die we binnen konden halen was natuurlijk de Johan Cruijffschaal. Deze keer was Feyenoord de tegenstander. Ondanks wat blessures wonnen we eenvoudig, voor rust was de 2-0 eindstand al bereikt. Doelpuntenmakers waren Jason van Duiven en Johan Bakayoko: Anderhalve week later konden we de tweede prijs winnen en ook onze tweede internationale prijs onder mijn bewind: de Europese Super Cup. Tegenstander in deze wedstrijd is FC Porto, de winnaar van de Europa League. PSV heeft in het verleden al eens een Europa Cup 1 gewonnen maar slaagde er toen niet in de Super Cup binnen te halen, het verloor van KV Mechelen. Er was mij dus veel aan gelegen deze prijs te winnen. Gelukkig slaagde ik erin de urgentie over te brengen tot mijn jongens. Na 19 minuten stonden we al 2-0 voor door goals van Solet en Simons. Dat zou ook de ruststand zijn. In minuut 66 werd het 2-1 door een goal van Namaso. We schakelden een tandje bij en het waren Van Duiven en nogmaals Solet die de 4-1 eindstand op het bord konden zetten: ook de Europese Super Cup gaat naar Eindhoven! Volgende keer lees je alles over de eerste interlands en de groepfase CL: Update #18 Oranje boven met een rood-wit tintje. Spoiler @Djurovski Inderdaad, ik ben erg tevreden over de aankopen. @Willem Ja klopt, ik vind het wel fijn om bondscoach te zijn. Tweede keuzes kun je juist dan weer opstellen. Mes snijdt dan aan twee kanten. @dimihuyghe Thanks, ik koop graag talenten, vind ik leuker dan absolute toppers en past ook niet bij mijn visie. Wil je geen tag meer ontvangen dan laat het me maar weten! @Badmuts @keano77 @Jónstærke @Keeza @dimihuyghe @chrisje1993 @Marius @De Raam@Djurovski @vekie71 @Willem 5 april bewerkt door Rob1981 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dimihuyghe Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april 2 prijzen erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 april Share Geplaatst 6 april Dat zijn weer twee leuke prijzen erbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 15 april Auteur Share Geplaatst 15 april Goedemorgen allen, Ik heb mijn save min of meer om zeep geholpen en ben daardoor het plezier even verloren. Vandaar dat ik hem parkeer, wellicht pak ik hem later op. Dank in elk geval voor jullie interesse! @Badmuts @keano77 @Jónstærke @Keeza @dimihuyghe @chrisje1993 @Marius @De Raam@Djurovski @vekie71 @Willem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jens91 Geplaatst 18 juni Share Geplaatst 18 juni (bewerkt) Jammer @Rob1981! Ik was even voor het buis gekluisterd. Voordat ik het wist heb ik het verhaal in een keer gelezen. Zit er nog iets nieuws in de pijplijn? 18 juni bewerkt door jens91 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rob1981 Geplaatst 18 juni Auteur Share Geplaatst 18 juni 1 hour ago, jens91 said: Jammer @Rob1981! Ik was even voor het buis gekluisterd. Voordat ik het wist heb ik het verhaal in een keer gelezen. Zit er nog iets nieuws in de pijplijn? Ik ben nu bezig met een save met Bilbao, zie verhalen topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten