La Pulga Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Leuk spel, doe je mee? Beetje op Pokémon skieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari (bewerkt) Net even vlug kijkje genomen. Moet nog wat met graphics spelen want het was nogal schokkerig. 22 januari bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari https://www.facebook.com/share/v/JzJqnAbYY8jSpSUU/?mibextid=WC7FNe Doei leven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 13 minuten geleden zei La Pulga: https://www.facebook.com/share/v/JzJqnAbYY8jSpSUU/?mibextid=WC7FNe Doei leven Ja leuk, morgen even spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari 13 minuten geleden zei Stefan.: Ja leuk, morgen even spelen? Ja is goed, tot horens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Zesde reactie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari Ik kan nu nog 1,5 uur spelen, dan word ik opgehaald voor het voetballen. Wilt er iemand joinen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari (bewerkt) 9 minuten geleden zei La Pulga: Ik kan nu nog 1,5 uur spelen, dan word ik opgehaald voor het voetballen. Wilt er iemand joinen? Ik kan 50 minuutjes mee doen! Edit: drop die code eens 22 januari bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari 3 minuten geleden zei bas huijsmans: Ik kan 50 minuutjes mee doen! Edit: drop die code eens DTPNUU Lets goooo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Ja waar ben jij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari (bewerkt) Spoiler Ik kom wel naar me base. Mooi dat ik je wel zie maar we kunnen niet praten. 22 januari bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 3 minuten geleden zei La Pulga: Mooi dat ik je wel zie maar we kunnen niet praten. Zit geen chat functie op he. Wat is je discord? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Zit geen chat functie op he. Wat is je discord? Foto met de kat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 32 minuten geleden zei La Pulga: DTPNUU Lets goooo Als jij er niet bent draait de server dan door? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari 12 minuten geleden zei The Saint: Als jij er niet bent draait de server dan door? Ben bang van niet. Maar we speelden nu in zijn eigen server, beter maken we een MU server aan met zijn allen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari (bewerkt) Wel sick dat het gewoon soepel werkt, jammer dat er geen ingame chat is alleen. Volgens mij moet ik dit spel dan wel eventjes kopen. 22 januari bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari (bewerkt) 3 uur geleden zei La Pulga: Volgens mij moet ik dit spel dan wel eventjes kopen. Hmm op Steam zou het dus moeten kunnen. Maar ja wie wil er vanavond eens een MU server starten op de low budget manier? Edit: Op steam heb je hier ook veel meer opties blijkbaar. Had je via de gamepass niet in ieder geval 22 januari bewerkt door bas huijsmans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 januari Auteur Share Geplaatst 22 januari Heb het spel nu ook gekocht, even kijken hoe dit allemaal in werking gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari Ben wel echt een beetje zoekende naar wat nou het goede begin is. Heb nu steeds gewoon op die plek dat je spawned daarnaar beneden gesprongen en dan bij die waterval mn base gebouwd. Zag wat filmpjes voorbij komen dat als je doodging je heel het eiland kon rondspawnen. Pak ook eigenlijk de hele tijd die Daydream mee en dat hertje maar verder echt geeeeeeeeen idee wat ik aan het doen ben. Heb altijd spheres te kort ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 8 uur geleden zei La Pulga: Heb het spel nu ook gekocht, even kijken hoe dit allemaal in werking gaat En hoe gaat het? Heb het zelf ook maar gekocht en mijn xbox gamepass weer gecanceld. Kan nog anderhalve maand gebruik maken van de test versie dus maar even opgezegd ipv dat ik blijf betalen zonder dat ik het door heb. 35 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ben wel echt een beetje zoekende naar wat nou het goede begin is. Heb nu steeds gewoon op die plek dat je spawned daarnaar beneden gesprongen en dan bij die waterval mn base gebouwd. Zag wat filmpjes voorbij komen dat als je doodging je heel het eiland kon rondspawnen. Pak ook eigenlijk de hele tijd die Daydream mee en dat hertje maar verder echt geeeeeeeeen idee wat ik aan het doen ben. Heb altijd spheres te kort ook Wat ik heb gedaan is mij focussen op de tutorial en op die missies om je base te upgraden in het begin. Ik weet niet welk level je bent en of je het misschien al hebt/kan, maar ik zou een zadel voor dat hert maken zodra je het kan als ik jou was en dan op zoek gaan naar zo'n Tanzee. Die is erg nuttig voor de eerste baas. Zodra je base een bepaald level is kan je een tweede base elders op de map bouwen. Terwijl je aan het levelen bent kan je alvast op zoek gaan naar een mooie locatie voor je tweede base. Wat daar precies een goede plek voor is weet ik ook niet zo hoor. Ben ik ook nog niet ver genoeg voor geweest. Mocht je een keer een base met van die thugs tegen komen, slacht die dan even allemaal af en bevrijd de Pal die ze gevangen houden. Zitten soms al goede Pals tussen. Zo heb ik bijv. mijn Arsox verkregen en die is wel chill vind ik. Wat je wel kan doen is om jezelf een keer dood te laten gaan en totaal ergens anders spawnen. Dat eiland een beetje gaan verkennen en op zoek naar zo'n fast travel punt. Dan kan je er vanaf dat moment altijd makkelijk heen fast travelen en kan je dat eiland herkennen met je hertje en je daydream. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 2 minuten geleden zei bas huijsmans: En hoe gaat het? Heb het zelf ook maar gekocht en mijn xbox gamepass weer gecanceld. Kan nog anderhalve maand gebruik maken van de test versie dus maar even opgezegd ipv dat ik blijf betalen zonder dat ik het door heb. Wat ik heb gedaan is mij focussen op de tutorial en op die missies om je base te upgraden in het begin. Ik weet niet welk level je bent en of je het misschien al hebt/kan, maar ik zou een zadel voor dat hert maken zodra je het kan als ik jou was en dan op zoek gaan naar zo'n Tanzee. Die is erg nuttig voor de eerste baas. Zodra je base een bepaald level is kan je een tweede base elders op de map bouwen. Terwijl je aan het levelen bent kan je alvast op zoek gaan naar een mooie locatie voor je tweede base. Wat daar precies een goede plek voor is weet ik ook niet zo hoor. Ben ik ook nog niet ver genoeg voor geweest. Mocht je een keer een base met van die thugs tegen komen, slacht die dan even allemaal af en bevrijd de Pal die ze gevangen houden. Zitten soms al goede Pals tussen. Zo heb ik bijv. mijn Arsox verkregen en die is wel chill vind ik. Wat je wel kan doen is om jezelf een keer dood te laten gaan en totaal ergens anders spawnen. Dat eiland een beetje gaan verkennen en op zoek naar zo'n fast travel punt. Dan kan je er vanaf dat moment altijd makkelijk heen fast travelen en kan je dat eiland herkennen met je hertje en je daydream. Ja precies. Heb net dat zadel in elkaar geknutseld en wil nu die assault rifle voor Tanzee gaan bouwen. Ben level 13/14 ofzo? Base is level 8 dacht ik, enige missie die ik nog heb open staan is die baas verslaan maar ik wacht nog wel eventjes. Ga nu wel wat rondjes rennen met dat hertje. Even beetje exploren, ga ook mn base even opnieuw inrichten want alles staat nu kriskros door elkaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 1 minuut geleden zei ReneLeBlanc: Ja precies. Heb net dat zadel in elkaar geknutseld en wil nu die assault rifle voor Tanzee gaan bouwen. Ben level 13/14 ofzo? Base is level 8 dacht ik, enige missie die ik nog heb open staan is die baas verslaan maar ik wacht nog wel eventjes. Ga nu wel wat rondjes rennen met dat hertje. Even beetje exploren, ga ook mn base even opnieuw inrichten want alles staat nu kriskros door elkaar Als ik jou was zou ik me dan inderdaad even richten op je base. Zodat je alles wat je vrij gespeeld hebt ook even gebouwd hebt. Ook zodat je een constante stroom hebt van grondstoffen die binnen komen. Een pal toewijzen aan die steengroeve, een pal toewijzen aan dat houthakkersding. Twee Pals die de grondstoffen transporteren naar een voorraadkistje in de buurt van die dingen zodat die minder loopt. Een water pal, een pal die kan zaaien en eentje die kan oogsten. Ten slotte wellicht nog een schaap in de ranch laten rondhuppelen zodat je ook wol makkelijk binnen krijgt. Dan kan je ook altijd onbeperkt op pad gaan en hoef je je niet echt meer druk te maken om je grondstoffen. Als je zo'n bizon vangt en een zadel voor maakt dan kan je daarmee makkelijk ore en dat blauwe spul mee harvesten door die dingen aan te vallen met die charge attack en dan stroomt dat ook binnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 1 minuut geleden zei bas huijsmans: Als ik jou was zou ik me dan inderdaad even richten op je base. Zodat je alles wat je vrij gespeeld hebt ook even gebouwd hebt. Ook zodat je een constante stroom hebt van grondstoffen die binnen komen. Een pal toewijzen aan die steengroeve, een pal toewijzen aan dat houthakkersding. Twee Pals die de grondstoffen transporteren naar een voorraadkistje in de buurt van die dingen zodat die minder loopt. Een water pal, een pal die kan zaaien en eentje die kan oogsten. Ten slotte wellicht nog een schaap in de ranch laten rondhuppelen zodat je ook wol makkelijk binnen krijgt. Dan kan je ook altijd onbeperkt op pad gaan en hoef je je niet echt meer druk te maken om je grondstoffen. Als je zo'n bizon vangt en een zadel voor maakt dan kan je daarmee makkelijk ore en dat blauwe spul mee harvesten door die dingen aan te vallen met die charge attack en dan stroomt dat ook binnen Oh je kan ook echt Pals toewijzen Ik merk al, ik doe echt maar wat. Ik gooide gewoon willekeurige Pals in mijn base en ik kreeg dus ook maar willekeurige grondstoffen. Ik ga denk even wat filmpjes kijken en start dan wellicht even opnieuw, gebruik de wereld waarin ik nu speelde wel gewoon als oefenwereldje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 31 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Oh je kan ook echt Pals toewijzen Hahah ik kwam er ook pas achter toen er zo'n pal vast zat ergens en ik die los gooide en ik links in beeld iets van: You have assigned this Pal to the Ranch zag staan Ik merk ook wel dat het levelen een stuk sneller gaat nu ik op Steam opnieuw moest beginnen. Zat binnen een uurtje op level 8 ofzo en had ik de meeste dingen al wel redelijk geregeld. Heb alleen nog een houthakker nodig haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 23 januari Share Geplaatst 23 januari 10 minuten geleden zei bas huijsmans: Hahah ik kwam er ook pas achter toen er zo'n pal vast zat ergens en ik die los gooide en ik links in beeld iets van: You have assigned this Pal to the Ranch zag staan Ik merk ook wel dat het levelen een stuk sneller gaat nu ik op Steam opnieuw moest beginnen. Zat binnen een uurtje op level 8 ofzo en had ik de meeste dingen al wel redelijk geregeld. Heb alleen nog een houthakker nodig haha Haha yikes. Oke ik ga vanmiddag/vanavond even hiermee aankloten. Als ik al die online raids en shit zie blijf ik daar nog even veeeeeeer weg. Zo regelmatig speel ik niet en ik kan helemaal niet met mouse en toetsenbord omgaan joh. Wordt zovaak ook gehit door die Pals. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten