Becks Geplaatst 15 januari Share Geplaatst 15 januari Vanavond begint het weer, 20:30 op RTL5 & Videoland. https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother De eerste acht bewoners zijn al bekend gemaakt, dit zullen er nog wel wat meer worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Wat steken ze toch altijd binnen daar .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 januari Share Geplaatst 17 januari Het zijn in ieder geval geen BN-ers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 22 januari Share Geplaatst 22 januari Wel weer vermakelijke tv dit! Ook nu weer met die duo's Die Lenie mag van mij wel winnen is eens wat anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 9 februari Auteur Share Geplaatst 9 februari Lag even een stukje achter, maar ben inmiddels bij. Toch wel weer vermakelijk. Wel blij dat Lenie en Ariana eruit zijn. Van de huidige bewoners gaan denk ik Tyron, Alice, Sabeau, Doriana en Basiri het verst komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 11 februari Share Geplaatst 11 februari Op 9-2-2024 om 12:21 zei Becks: Lag even een stukje achter, maar ben inmiddels bij. Toch wel weer vermakelijk. Wel blij dat Lenie en Ariana eruit zijn. Van de huidige bewoners gaan denk ik Tyron, Alice, Sabeau, Doriana en Basiri het verst komen. Ja, eens wat betreft Tyron en Alice. Die verwacht ik ook wel in de finale Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 maart Share Geplaatst 29 maart Die Alice is schijnbaar een vriendin van een vriendin van een vriend van me en dat is dan ook meteen alle affiniteit die ik met dit matige programma heb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 29 maart Auteur Share Geplaatst 29 maart Op 9-2-2024 om 12:21 zei Becks: Lag even een stukje achter, maar ben inmiddels bij. Toch wel weer vermakelijk. Wel blij dat Lenie en Ariana eruit zijn. Van de huidige bewoners gaan denk ik Tyron, Alice, Sabeau, Doriana en Basiri het verst komen. Tot zover mijn glazen bol alleen Tyron en Alice nog over van dat lijstje. Die twee gun ik het ook het meest. Ashley verschrikkelijk wijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 31 maart Share Geplaatst 31 maart Op 29-3-2024 om 19:45 zei Becks: Tot zover mijn glazen bol alleen Tyron en Alice nog over van dat lijstje. Die twee gun ik het ook het meest. Ashley verschrikkelijk wijf. True De enige die ik NIET die titel gun. De andere overgeblevenen mogen best van mij winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten