Becks Posted January 15, 2024 Share Posted January 15, 2024 Vanavond begint het weer, 20:30 op RTL5 & Videoland. https://www.rtl.nl/programma/5195912/big-brother De eerste acht bewoners zijn al bekend gemaakt, dit zullen er nog wel wat meer worden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bogatyr Gepost January 17, 2024 Share Gepost January 17, 2024 Wat steken ze toch altijd binnen daar .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrill Gepost January 17, 2024 Share Gepost January 17, 2024 Het zijn in ieder geval geen BN-ers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KayDeManaager Gepost January 22, 2024 Share Gepost January 22, 2024 Wel weer vermakelijke tv dit! Ook nu weer met die duo's Die Lenie mag van mij wel winnen is eens wat anders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost February 9, 2024 Author Share Gepost February 9, 2024 Lag even een stukje achter, maar ben inmiddels bij. Toch wel weer vermakelijk. Wel blij dat Lenie en Ariana eruit zijn. Van de huidige bewoners gaan denk ik Tyron, Alice, Sabeau, Doriana en Basiri het verst komen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KayDeManaager Gepost February 11, 2024 Share Gepost February 11, 2024 Op 9-2-2024 om 12:21 zei Becks: Lag even een stukje achter, maar ben inmiddels bij. Toch wel weer vermakelijk. Wel blij dat Lenie en Ariana eruit zijn. Van de huidige bewoners gaan denk ik Tyron, Alice, Sabeau, Doriana en Basiri het verst komen. Ja, eens wat betreft Tyron en Alice. Die verwacht ik ook wel in de finale Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chiemel Gepost March 29, 2024 Share Gepost March 29, 2024 Die Alice is schijnbaar een vriendin van een vriendin van een vriend van me en dat is dan ook meteen alle affiniteit die ik met dit matige programma heb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Becks Gepost March 29, 2024 Author Share Gepost March 29, 2024 Op 9-2-2024 om 12:21 zei Becks: Lag even een stukje achter, maar ben inmiddels bij. Toch wel weer vermakelijk. Wel blij dat Lenie en Ariana eruit zijn. Van de huidige bewoners gaan denk ik Tyron, Alice, Sabeau, Doriana en Basiri het verst komen. Tot zover mijn glazen bol alleen Tyron en Alice nog over van dat lijstje. Die twee gun ik het ook het meest. Ashley verschrikkelijk wijf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KayDeManaager Gepost March 31, 2024 Share Gepost March 31, 2024 Op 29-3-2024 om 19:45 zei Becks: Tot zover mijn glazen bol alleen Tyron en Alice nog over van dat lijstje. Die twee gun ik het ook het meest. Ashley verschrikkelijk wijf. True De enige die ik NIET die titel gun. De andere overgeblevenen mogen best van mij winnen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts