Rinus Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 (bewerkt) AZ Alkmaar Citaat Huidige selectie Citaat Transfergeschiedenis Citaat Juli Citaat Augustus Citaat September Citaat Eredivisie Citaat Loting Conference League (Reeds één wedstrijd gespeeld) Citaat Tactiek Citaat Op naar Oktober Afbeeldingen op aanvraag 29 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 AZ is blijkbaar meteen populair onder de novellemakers hier! Vanwaar de titel van het verhaal als ik vragen mag? "Twee weken"? Enkel als test voor de beta? De start is in ieder geval prima, al lijkt Europa je wat punten gekost te hebben in eigen land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei Marius: AZ is blijkbaar meteen populair onder de novellemakers hier! Vanwaar de titel van het verhaal als ik vragen mag? "Twee weken"? Enkel als test voor de beta? De start is in ieder geval prima, al lijkt Europa je wat punten gekost te hebben in eigen land. Dank je wel. Ja zeker. Ben een lange termijn-speler. Even twee weken inkomen, en daarna opnieuw starten ivm met bugs in de beta die niet save-compatibel zijn. Yep, helaas. Het doel is linkerrij/Top 5, maar met oog op finale of winst in de Conference League. 20 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Goede start en leuke korte beta novelle. Van mij mag je de spoilers wel weglaten, want dat maakt het voor mij persoonlijk niet overzichtelijk en rommelig, maar wie weet ben ik de enige Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2023 (bewerkt) 51 minuten geleden zei MNie: Goede start en leuke korte beta novelle. Van mij mag je de spoilers wel weglaten, want dat maakt het voor mij persoonlijk niet overzichtelijk en rommelig, maar wie weet ben ik de enige Dank je wel. Tja, geen idee. Sommige plaatjes zijn wel erg groot dan wordt het één grote plaatjes'blob' 20 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Succes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2023 (bewerkt) Oktober Citaat Eredivisie Citaat Conference League Citaat Blessures Onze eerste linker fullback ligt er uit. Tja. Hoop dat die snel weer mag spelen Conclusie Gaat Lekker, pik! Niets om over te klagen, eigenlijk. Lekker er snel door. Wat dingen uitproberen. Het spel leren kennen. 20 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 20 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2023 (bewerkt) Herfstkampioen Citaat Statistieken Citaat November Citaat December Citaat Conference League Citaat Beker Citaat Doelstellingen Citaat Favoriete speler Citaat Conclusie Nu mag ik naar bedje, hehe. ps. Sceens op aanvraag 20 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Loopt lekker zeg! Al worden de prijzen natuurlijk pas uitgereikt aan de meer. PS: vergeet je volgers niet te taggen bij een update 😉 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mike14 Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Je hebt aardig de gang erin zitten. Ben ook begonnen met AZ als BETA save, mooi om te zien met die my world mode, dat Reijnders enzo nog bij AZ spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 21 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 21 oktober 2023 10 minuten geleden zei Mike14: Je hebt aardig de gang erin zitten. Ben ook begonnen met AZ als BETA save, mooi om te zien met die my world mode, dat Reijnders enzo nog bij AZ spelen. Dank je wel. Blijkbaar dan een hele goede keuze, haha. Denk niet dat ik zonder Reijders enzovoort zo goed had kunnen spelen. Heb wel meteen Odgaard en Pavilidus verkocht voor de hoofdprijs. Altijd verkopen en iets beters binnenhalen tot je het plafond bereikt dat spelers zo goed zijn dat ze 10 jaar meekunnen. @Marius Zal ik doen. Geen probleem. Wel wat irritant, haha, maar zal mijn best doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 22 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 22 oktober 2023 (bewerkt) Januari Citaat Transfers Januari Citaat Februari Citaat Maart Citaat Intake Eredivisie Citaat Conference League Citaat Beker Citaat Financiën Citaat Elftal (23 spelers) Citaat Vragen? @Mike14@Marius@Djurovski@MNie 22 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 22 oktober 2023 Share Geplaatst 22 oktober 2023 Draaid lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Verrassend eigenlijk dat je niet op kop staat met deze resultaten. Feyenoord draait ook een erg sterk seizoen zeg. Europees lijkt een halve finale binnen handbereik maar de favorieten voor de eindzege zoals Fiorentina, Frankfurt en Aston Villa zitten er ook nog wel in natuurlijk. Benieuwd hoeveel prijzen je uiteindelijk gaat weten te pakken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2023 (bewerkt) April Citaat Mei Citaat Eredivisie Citaat Conference League Citaat Beker Citaat I wanted everything, and then I lost it. Conclusie 2023/2024 In het begin heb ik enkele spelers laten gaan voor topsommen. Vervolgens heb ik spelers aangekocht die ik van voldoende kwaliteit vond. Mijn doel was om spelers te verwerven die direct inzetbaar waren en AZ Alkmaar konden helpen om naar een hoger niveau te stijgen. Gelukkig is dat goed gelukt, en deze spelers blijven om AZ te ondersteunen in het nieuwe seizoen. Het programma was de afgelopen maanden behoorlijk intensief. Feyenoord had het voordeel dat ze vroeg werden uitgeschakeld in de groepsfase, waardoor ze fysiek in topvorm waren, wat resulteerde in het winnen van de Eredivisie en de Beker. Toch ben ik zeer trots op wat we hebben bereikt, en ik hoop dat we hierop kunnen voortbouwen. Wat betreft de UEFA Champions League (UCL), streven we naar een derde of vierde plaats. Ver komen in de beker is eveneens een doel, en natuurlijk ambiëren we het kampioenschap in de Eredivisie, maar anders op zijn minst de tweede plaats. Ik sta open voor het delen van schermafbeeldingen. Aarzel niet om vragen te stellen. @Djurovski@Marius 23 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Je hebt de vaart er aardig in zitten, lekker bezig! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Heel de tijd in de running geweest voor drie prijzen, maar het dan allemaal nog verloren in money time zoals je zelf aangeeft. Allerminst een schande natuurlijk. Fysiek wordt het ook allemaal moeilijker te belopen als je zo veel wedstrijden moet afwerken natuurlijk. De uitschakeling door Bodo was wellicht het minst verwacht. Wie won uiteindelijk de Conference League? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Gaat lekker, ontvang graag een tag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2023 1 uur geleden zei Marius: Heel de tijd in de running geweest voor drie prijzen, maar het dan allemaal nog verloren in money time zoals je zelf aangeeft. Allerminst een schande natuurlijk. Fysiek wordt het ook allemaal moeilijker te belopen als je zo veel wedstrijden moet afwerken natuurlijk. De uitschakeling door Bodo was wellicht het minst verwacht. Wie won uiteindelijk de Conference League? Helaas, ja. Moet nog gespeeld worden. Ik gok op Aston Villa. Nu de balans opmaken, en kijken wat er gedaan moet worden. Heb sowieso een nieuwe doelman nodig, want Ryan's contract loop af en hij is Australisch. Heb ook een nieuwe verdedigende middenvelder nodig, want mijn huidige is elke keer depressief. @De RaamDank je. Ging wel rap, ja. 1 dag en 2 uur = 1 seizoen, haha. @Kyrillis goed, mijn kerel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 23 oktober 2023 Share Geplaatst 23 oktober 2023 Zonde dat je net naast de prijzen grijpt, maar eerlijk is eerlijk, voor AZ begrippen draai je een enorm goed seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 23 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 23 oktober 2023 2 uur geleden zei MNie: Zonde dat je net naast de prijzen grijpt, maar eerlijk is eerlijk, voor AZ begrippen draai je een enorm goed seizoen. Dank je wel. Dat denk ik ook. Vooral de 2e plek en een kans om in de UCL te spelen. Ook netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Zonde om uiteindelijk met lege handen te staan maar je hebt een keurig seizoen gedraaid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 25 oktober 2023 Auteur Share Geplaatst 25 oktober 2023 (bewerkt) Juli Citaat Augustus Citaat Transfers Citaat September Citaat Oktober Citaat Eredivisie Citaat Champions League Citaat De zeikerd eerste klas Hij is altijd aan het zeuren. Mag weg. Leuke prijs er op en weg er mee. Wat een klootzak. Conclusie Hoop weer in een positieve flow te komen. Anders zal ontslag wellicht volgen. We stonden aantal weken echt heel ver op de eerste plek. Tot september aanbrak.. Was om te huilen. @Kyrill@Djurovski@Marius@MNie@De Raam 25 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MNie Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Vooral in de CL is duidelijk zichtbaar dat er nog veel te verbeteren valt aan het Nederlandse voetbal. Nationaal draai je bovenin mee en dat precies waar je AZ wilt zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst 25 oktober 2023 Share Geplaatst 25 oktober 2023 Na augustus kwam je gedurende een paar weken in een behoorlijk dipje terecht. Nationaal is dat allemaal nog niet dramatisch uitgedraaid, maar in Europa lijk je inderdaad wel nog wat te kort te komen tegen sommige ploegen. Maar dat is ook niet heel onlogisch natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten