MisterX Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 3 minuten geleden zei Thomassje123: Tering, hier heb ik geen moment aan gedacht eigenlijk... Handig om te onthouden als ik ga beginnen in Malta Ga je overlopen naar Malta in plaats van San Marino?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 3 minuten geleden zei MisterX: Ga je overlopen naar Malta in plaats van San Marino?! Als ik klaar ben hier in San Marino ja Kan mijn FM 24 save meenemen naar FM 25 he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari Folgore en Murata Wij en Murata zullen geen voorrondes spelen. Wij spelen allebei direct in de groepsfase. Murata als kampioen van San Marino en wij als de Champions League winnaars San Giovanni Het zou mij niet eens verbazen in dit stadium van de save dat een San Marinese club zich via de voorrondes kwalificeert voor de Champions League. San Giovanni speelde als eerst tegen Young Boys. Ik viel bijna letterlijk van mijn stoel bij het zien van de eerste uitslag, 1-6 in Zwitserland. Duidelijke en harde cijfers. In eigen huis kwamen ze niet verder dan 1-1 maar ze gaan wel door naar de laatste voorronde. Daar spelen ze tegen Lyon en ze hadden het nog bijna gered ook. Dat zegt wel wat dat San Giovanni zo dichtbij een resultaat is tegen een club als Lyon. In Frankrijk speelden ze 1-1 gelijk maar in eigen huis konden ze het helaas niet af maken. In de 87e minuut werd het 0-1 voor Lyon dus het is ook daadwerkelijk een hele spannende wedstrijd geweest. San Giovanni gaat nu naar de Europa League en dat is natuurlijk ook niet erg Cosmos Cosmos ging als nummer 12 naar de voorronde van de Conference League. Daar was ik niet heel blij mee want Cosmos is hier niet klaar voor. Ze versloegen Tre Penne in de play-offs en het is wel heel duidelijk dat ik liever Tre Penne hier had gezien. Ze hoefden maar 1 voorronde door zien te komen. Dan moet de loting een beetje mee zitten en die loting was tegen Zulte Waregem. Veel grijze spelers daar dus geen flauw idee hoe goed ze zijn. Helaas redde Cosmos het niet en dat was ook volgens de verwachting. Ze maakten er wel een wedstrijd van. 0-2 verlies in eigen huis en in België redden ze het niet. Cosmos kwam in de 86e minuut op 0-1, helaas te laat om er nog wat uit te halen maar ze winnen wel. Dat is nog wel even lekker Cailungo Dus alle druk op Cailungo want die moeten zich echt kwalificeren. Ik kan het er lang over hebben maar ze hebben zich heel eenvoudig geplaatst voor de groepsfase. Alleen een gelijkspel tegen Mouscron maar verder alles gewonnen. Klasse Cailungo! Lotingen Folgore Onze loting was vrij standaard. Helaas treffen we wel Liverpool uit pot 2 en met hun gaan we waarschijnlijk uit maken wie groepswinnaar wordt. Met Salzburg en Villarreal hebben we niet supersterke tegenstanders maar het zijn wel potentiële uitglijders Murata Murata heeft heel zwaar geloot. Dat is ergens wel logisch in pot 4 maar deze is echt heel zwaar. Niet alleen zitten ze in de groep bij het gevreesde Inter maar ook bij Bayern en Benfica. Murata zal echt op hun best moeten zijn om hier wat uit te halen. Ze zullen dan 3e moeten worden ten opzichte van Benfica lijkt mij San Giovanni Voor San Giovanni is de loting al een stuk beter. Van FC Zurich en Brondby IF verwacht ik toch wel dat ze winnen. Het jammere is wel dat ze ook Chelsea er bij hebben. San Giovanni moet minstens 3e worden en ik verwacht eigenlijk wel dat dit wel lukt. Hopelijk kunnen ze flink wat punten pakken ook voor San Marino Cailungo Tot slot Cailungo en dan zijn we al weer klaar. Dat scheelt nogal, 4 clubs in Europa in plaats van 7. Cailungo heeft een loting waar ik mijn vinger niet heel erg op kan leggen. Geen tegenstanders waarvan ik zeg, dat is 100% winst maar Cailungo kan ze echt alle 4 hebben. Cailungo moet 2e worden om door te gaan. Dat kan lukken maar ik weet het niet. Hopelijk redden ze het en pakken ze veel punten voor ons Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik9 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari 2031, nog steeds geen champions leauge gehaald. Ik word in de laatste ronde door paok uitgeschakeld, uit verlies ik 2-0, door hele slechte 5 minuten van mij waar ze 2x scoren, verder gelijkwaardig, thuis win ik 1-0, niet voldoende. Wat wel raar is is dat ik als geplaatste team hun trof, zij waren namelijk ook geplaatst. Dit is de 1e keer dat zoiets gebeurd, hebben jullie daar ook weleens last van? hopelijk kunnen we in de Europa leauge hoge ogen gooien alweer. financieel gaat het steeds beter, en het mooie, krijg een nieuw stadion van 5750 zitplaatsen! bijgevoegd hoe ik er voor sta. 26e nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari @erik9 Zat een stukje uit mijn novelle terug te lezen. Pas in seizoen 6 plaatste ik mij voor het eerst voor een groepsfase en jij zit al in de kwartfinale van de Europa League in seizoen 9. Gaat helemaal goed komen bij jou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 21 februari Share Geplaatst 21 februari (bewerkt) Dit wordt waarschijnlijk de selectie voor het komende seizoen. Ik verwacht niet echt grote aanpassingen meer. Als jullie graag een screentje willen zien van een van de spelers, dan moeten jullie het maar aangeven. Ik zit nu in 2039, dus we hebben er 16 seizoenen op zitten. Edit: Ik heb net een bod van 185 miljoen + 50% van de volgende transfer afgewezen op Queijeiro Aangezien het nog maal juli is, zal het me niets verbazen als Newcastle nog wel een keer terug komt met een hoger bod 21 februari bewerkt door MisterX Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mannie510 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari eindelijk dan in het 5 seizoen het eerste kampioenschap van de club is binnen en hoe ongeslagen,maar ook weer de beker gewonnen voor de 4 x op rij.nu hopen dat ik de voorrondes door kom van de champions league . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Seizoen 59: De groepsfase Folgore De groepsfase ging eigenlijk precies zoals verwacht. 2 clubs die strijden om groepswinst en 2 die ruim te kort komen. Wij worden groepswinnaar, dat kan ook niet anders want we wonnen alle wedstrijden. Ook 2 keer tegen Liverpool (0-3 en 1-0). 16 goals gescoord en geen enkele tegen. Zo hoort dat!! Murata Murata had een hele zware groep en zoals verwacht ging het tussen Benfica en Murata om de derde plaats. Murata heeft een hele goede groepsfase gespeeld. Thuis tegen zowel Inter als Bayern werd het slechts 0-1, met iets meer geluk halen ze daar een resultaat tegen. Het ging dus tussen Murata en Benfica om de derde plaats. In Portugal werd het 0-0 en dat is natuurlijk prima. In speelronde 5 is Murata - Benfica allesbeslissend. Bij winst is Murata sowieso 3e op onderling resultaat. Murata wint! 1-0 in de 80e minuut en gejuich in Murata maar ook in Serravalle waar wij wonen. Murata wordt derde en gaat overwinteren in de Europa League. Dat is een gigantische stap in de goede richting San Giovanni San Giovanni had het veel moeilijker dan ik had verwacht. Er werd 2 keer verloren van Chelsea maar dat is niks geks. Maar ook tegen Zurich en Brondby hadden ze het heel moeilijk. San Giovanni pakte maar 5 punten in deze groep en dat is wel heel weinig. Het is dat San Giovanni in de laatste speelronde won van Zurich en daardoor op onderlinge resultaat 3e werd. Ze gaan verder in de Conference League maar deze groepsfase vind ik wel een beetje teleurstellend Cailungo Voor Cailungo is de derde plaats niet genoeg, zij moeten 2e worden. Cailungo begon heel sterk aan de groepsfase. Winst tegen Hartberg (thuis) en Zulte Waregem (uit). Helaas verliest Cailungo dan 2 keer tegen Besiktas en dan wordt de groep toch nog spannend. Thuis kan Cailungo het af maken tegen Zulte Waregem maar de wedstrijd eindigt in 0-0. Dan moet Cailungo winnen van Hartberg (uit) en ik kan alvast verklappen dat Zulte Waregem won van Besiktas. Gelukkig wint Cailungo ook met 0-1 daar in Oostenrijk. Dat had nog wel wat voeten in aarde, pas in de 89e minuut scoorde Cailungo. Zo gaan ze op het nippertje toch nog door Coëfficiënten na groepsfase Dat is een gek gezicht, 10e staan. De middenmoot om het zo maar even te noemen is echter heel groot. Enkele goede seizoenen achter elkaar en je stijgt weer makkelijk. Tot dusver kennen we ook een uitstekend seizoen dit jaar. 9,700 punten hebben we bij elkaar gespeeld in de groepsfase. Dat is behoorlijk veel. Het maakt ook dat we waarschijnlijk een beetje kunnen klimmen. Zoals het er nu voor staat gaan wij Portugal in ieder geval voorbij. Portugal kent met 5,500 punten uit de groepsfase een rampjaar voor hun doen. Verder zitten we heel kort op Turkije en met 4 club door in Europa zouden wij die strijd wel eens kunnen gaan winnen. Een kijken naar de lotingen Lotingen Folgore - Ajax Murata - Brondby IF San Giovanni - HJK Helsinki Cailungo - AIK Solna Yes! Eindelijk een keer fatsoenlijke lotingen. Het zou mij niet eens verbazen dat we alle 4 door gaan. Sterker nog: In deze fase moeten we dat misschien zelfs gaan eisen! Wij zijn niet de enige die het goed hebben gedaan, andere landen hebben ook nog de nodige clubs over. Ik kan er nog weinig over zeggen. We gaan na deze knock-out rondes wel even kijken wat er nog over is en wat we nog kunnen halen dit jaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
wojejo Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari Seizoen 24 (2045-46): Weer twee ploegen in Europa? We hebben dit jaar weer eens de Champions League behaald. Of dit goed is voor de punten is nog maar bezien, maar voorlopig mogen we gaan strijden met de beste teams van Europa. In de kwalificaties hadden we de meeste moeite met Cluj en Djurgarden. Beide wisten we uit niet te winnen, maar draaiden we het thuis om. Juvenus wordt al direct uitgeschakeld door Viking met 2 maal 0-3 verlies. La Fiorita wordt ook direct uitgeschakeld door ook 2 keer te verliezen van Prykarpattia. 1-2 & 0-2. In de voorronde van de Europa League is Olimpija te sterk voor Tre Fiori. In de laatste kwalificatieronde voor de Conference League wordt er thuis verloren met 1-0 van Zeljeznicar. Uit wordt het rechtgezet en wordt er gewonnen met 4-2. Opnieuw 2 ploegen in Europa! Meteen door naar de groepsrondes. Ondanks we de grote topploegen hebben ontlopen, is de loting toch vrij zwaar. We gaan ons geen illusies maken. Dit wordt voor ons bijna onmogelijk. Des ondanks houden we ons goed staande. We weten zelfs van Besiktas met 5-0 te winnen. Lazio, PSV en Gladbach houden we op een gelijkspel. De rest wordt verloren wat resulteert in een 28ste plaats. Gemengde gevoelens. Als we zien staan Feyenoord, PSV en Gladbach direct boven ons staan en Lazio (en Parma) daar weet net boven en terwijl Besiktas 30ste staat met 1 punt minder dan ons, die we hebben overklast geeft het toch een bittere nasmaak. Tre Fiori heeft het na behoren gedaan in de Conference League. Mogelijk had er nog wat meer ingezeten. Winst tegen Astana en gelijk tegen Dinamo is met deze tegenstanders misschien wat mager. Door de Champions League deelname van ons hebben we weinig punten weten te pakken. Zwitserland pakt zomaar in eens 11,875 punten in een seizoen en komt daarmee boven ons te staan. Achter ons zitten de ploegen kort op elkaar. Doordat de 7 punten wegvallen en we nu maar 4,375 punten pakken worden we gepasseerd door Polen, Servië en Slovenië. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 23 februari Share Geplaatst 23 februari De tering, 110 miljoen voor een speler van Murata Raken 1 van hun beste spelers kwijt, wees mij af helaas anders had ik hem nog 2 seizoenen terug kunnen verhuren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Seizoen 2038/2039 Na een toch wel teleurstellend vorig seizoen hebben we weer nieuwe kansen op succes. We staan inmiddels in de top 15 en vanaf volgend seizoen hebben wij dus twee deelnemers aan de CL voorrondes. Meer kansen op een groepsfase deelname van een team maar onze punten zullen ook door 5 gedeeld gaan worden ipv door 4. Eerst moeten wij dit seizoen deze plek nog gaan verdedigen. Samen met mij gaan Makedonija GjP, Skhupi en Gostivari Europa in. Makedonija GjP Voor de achtste keer mag Makedonija een poging gaan doen om een groepsfase te gaan behalen. Meestal stranden ze in de derde voorronde, maar vorig jaar stonden ze in de play offs. Allereerst moesten zij het opnemen tegen FK OLeksandriya uit Oekraine. Zowel uit (0-3) als thuis (2-1) werd er gewonnen en zo gingen zij verder. Maccabi Haifa was de volgende tegenstander. Hierin is de loting dus niet zo gunstig. Thuis weet Makedonija wel met 2-1 te winnen en zo hebben ze een goede uitgangspositie. Uit is het een redelijk open wedstrijd die in de 58e minuut wordt open gebroken door een benutte penalty van Maccabi. Een kleine 10 minuten later scoren de Israeliërs weer. Makedonija kan helaas niets terug doen en zo worden ze uitgeschakeld. Skhupi Skhupi mag voor de 10e keer gaan deelnemen aan Europese voorrondes. Zij hebben dit niet alleen in de Conference League gedaan maar ook meerdere keren in de voorrondes van de Europa League. De afgelopen 4 seizoenen waren zij er echter niet bij. In de tweede voorronde moesten zij het eerst opnemen tegen KA uit IJsland. Een ploeg die in het seizoen hiervoor nog in de groepsfase van de Europa League actief waren en ikzelf nog 3-0 van gewonnen heb. Thuis wist Skhupi ook te winnen en doordat het uit 2-2 bleef gingen zij door. In de volgende ronde kwam NAC uit de koker. Niet een hele gunstige loting voor een ploeg als Skhupi. In Breda werd het dan ook 2-0 en thuis kwam Skhupi niet verder dan een 1-1 en zo ligt ook Skhupi er uit. Dit bleek ook de opmars voor een matig seizoen van Skhupi aangezien zij als 10e eindigde en in de degradatie playoffs verloren en zo dus degradeerde. Gostivari Dan de ploeg waar ik het meeste vertrouwen in heb. Met de Zimbabwaanse aanvoerder Kudakwashe Chirambadare in de ploeg. Toch een naam die ik even gedeeld wou hebben. Toch pas de 5e keer dat zij Europese voorrondes mogen spelen, maar die wel als enige de groepsfase heeft behaald. En dat al twee keer. In de tweede voorronde van de Europa League troffen zij Bohemian uit Ierland. Dat is helemaal geen verkeerde ploeg aangezien die al meerdere keren groepsfases van de Europa League en Conference League heeft behaald. Uit de resultaten blijkt dat ook. Bohemian weet Gostivari tweemaal te verslaan. Na een 2-0 in Ierland wordt het in Macedonië 2-3 en zo mag Gostivari aantreden tegen Lugano in de derde voorronde van de Conference League. Wederom geen fijne loting. In Zwitserland wordt het 1-0 voor Lugano en zo heeft Gostivari een goede uitgangspositie. In de thuiswedstrijd komen onze landgenoten met 0-1 achter, maar in de 40e minuut hebben ze dit heel knap om te weten buigen naar een 2-1 voorsprong en zo is de schade volledig hersteld. Lang kunnen ze niet genieten van deze voorsprong want in de 50e minuut wordt het al weer 2-2. De rebound van een gemiste penalty wordt wel benut. Helaas kan Gostivari ook hier niets meer tegen in brengen en zo zijn alle drie de Noord-Macedonische clubs uitgeschakeld in de derde voorronde van de Conference League. AP Brera Strumica Dan mijn eigen Europese avonturen. Wederom stroomde ik in de Play-off ronde van de Champions League in. Dit jaar had ik er meer rekening mee gehouden en daarom waren mijn spelers wedstrijdfitter dan vorig jaar. Toen kwam het een beetje als een verrassing en had ik nog weinig oefenwedstrijden ingepland aangezien ik dacht dat ik meer voorrondes moest spelen. HJK werd uit met 0-3 verslagen en een gerouleerd team won met 3-2 in eigen huis en zo mochten wij dit jaar wel weer in de Champions League groepsfase uitkomen. Dit werd een fantastische groepsfase zeg. Er werd 7x gewonnen en 1x gelijk gespeeld en zo bleven wij ongeslagen. FC Porto (1-0), Bayern Munchen (0-3), Rosenborg (3-1), Ajax (1-2), Inter (3-0), AZ (0-2) en Maccabi Tel Aviv (0-3) werden verslagen. Alleen Marseille wist ons op een gelijkspel te houden (2-2). Hiermee eindigden wij op een tweede plek aangezien Newcastle elke wedstrijd wist te winnen. De Knock out play off ronde mocht ik dus overslaan. In de 16e finale kwam vervolgens FC Barcelona uit de koker. Een zware loting maar de alternatieven waren niet veel gemakkelijker. We begonnen dit tweeluik in Camp Nou. In deze wedstrijd begon Barcelona beter en dit zou eigenlijk de hele wedstrijd zo blijven. In de 22e minuut kwamen zij op een 1-0 voorsprong en ik had er een hard hoofd in. Toen ik twee minuten later direct wat terug deed kreeg ik toch weer vertrouwen dat ik het spelbeeld om kon buigen. Pas in de rust wist ik het zo om te zetten dat ik iets meer grip op Barcelona kreeg. Dit ging wel ten koste van mijn eigen aanvallende spel, maar tot grote kansen kwamen de Cateloniërs ook niet meer. 1-1 in Camp Nou is een uitstekende uitgangspositie. Het spelbeeld was minder belovend. Thuis had ik gelukkig wel meer in te brengen en ik kom ook in de 11e minuut al op een 1-0 voorsprong. Een vroege voorzet wordt niet lekker verwerkt door de verdediging van Barca en de bal komt voor de voeten van Carlos Cardona. Onze Segundo Volante weet hier wel raad mee en jankt de bal achter de Barcelona keeper. Dat is mij trouwens toch een geweldige keeper. Zie de spoiler. Spoiler Van deze voorsprong kunnen wij redelijk lang genieten. Barcelona is de betere partij, heeft meer balbezit, maar echt grote kansen krijgen ze niet. Het eerste kwartier na rust hebben wij het zelfs beter onder controle, maar dan scoort Barcelona via Noah Darvich uit het niets ineens de 1-1. Onze ploeg is even van slag en Barcelona krijgt iets meer kansjes. Zodra wij het weer oppakken zijn wij het laastste half uur eigenlijk de betere partij, maar tot een goal komen wij niet en zo lijkt het op een verlenging af te stevenen. Lijkt inderdaad. In de blessuretijd krijgt Barcelona nog een ingooi. Deze wordt voor gegeven en weg gewerkt door onze centrale verdediger. De bal komt een meter of 15 buiten de 16 terecht en komt net te ver van onze spits af. De ingevallen linksback van Barcelona kan er wel bij. Hij kan de 16 indribbelen en schieten. Dit schot wordt van richting veranderd door mijn keeper en stuitert onderkant lat binnen. Barcelona verslaat ons met 1-2 en wij vliegen er uit.... Coefficientenranglijst Met deze resultaten voetballen wij 8.125 coefficientpunten bij elkaar. Geen verkeerd jaar, maar ook geen top jaar. Gelukkig voor ons verdwijnt er wel een slecht jaar van 6.875 en springen wij dus van 42,8 naar 45.00 punten. Hiermee houden wij de 14e plek vast. Er gaat wel een heel belangrijk jaar aankomen nu waar er echt kansen liggen om weer te stijgen. Onze concurrenten, Roemenie, Turkij en Zweden raken namelijk een jaar met 10+ punten kwijt en voor mij verdwijnt er een jaar van 8.00 punten. Wij lopen dus al 2 punten in op de nummer 11, 12 en 13 van de ranglijst. Als wij een beter seizoen draaien dan deze landen, dan kunnen wij zomaar ineens 11e komen te staan. Dat zou betekenen dat het ticket van de Europa League geupgradet wordt naar een directe plek in de play offs en er een Conference League voorronde ticket wordt omgezet naar een Europa League voorronde ticket. Naar beneden hoeven wij gelukkig nog niet te kijken. De virtuele voorsprong is 5.275 punten op de eerste achtervolger. Voor het eerst dus 5 teams die Europees gaan spelen. Pobeda en Makedonija GjP mogen starten in de tweede voorronde van de Conference League. Pobeda gaat hier spelen tegen FC Dinamo City of KA. Makedonija moet gaan afrekenen met Domzale. Skhendija stroomt in de derde voorronde van de Europa League in. De tegenstander hierin is nog onbekend, maar zij gaan gegarandeerd een play off spelen voor Europees voetbal. Bij winst voor de Europa League, bij verlies voor de Conference League. Ten slotte hebben we dan nog Gostivari die instroomt in de Tweede voorronde van de Champions League. Hierin treffen zij Galatasaray. Een zware dobber, maar ook voor hun geldt dat zij gegarandeerd een play off gaan spelen. Verliezen ze alles dan komen zij namelijk terecht in de play offs van de Conference League. Ik stroom zelf weer in de play offs van de Champions League in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mannie510 Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari 20 uur geleden zei Thomassje123: De tering, 110 miljoen voor een speler van Murata Raken 1 van hun beste spelers kwijt, wees mij af helaas anders had ik hem nog 2 seizoenen terug kunnen verhuren de tering wat een bedrag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Seizoen 59: Knock-out rondes Folgore Ajax kwam uit de koker. Dat is een gunstige tegenstander maar Ajax moet je echt niet onderschatten. Ajax haalde vorig seizoen zelfs de finale waar ze na penalty's pas onderuit gingen tegen Inter. Ajax had afgelopen seizoen zomaar onze tegenstander kunnen zijn in de finale. Ondanks dit alles zouden wij beter moeten zijn. In de Johan Cruijff Arena waren we ook beter. Toch gaat Ajax er met de winst vandoor, tja wat heb je er dan aan dat je beter was? Ajax had maar 1 schot op doel nodig om te winnen. Wij scoorden niet en dan verlies je. In eigen huis moeten we dat goed maken en ik voelde wel enigszins wat druk. Ajax begon ook niet slecht aan de wedstrijd maar we namen wel snel de overhand. In de 18e minuut maken we 1-0 en die wordt afgekeurd. Wordt het dan zo'n avond? Gelukkig niet, in de rust staan we namelijk met 2-0 voor. We voetballen goed en geven onszelf ook wat we verdienen. In de tweede helft was het wel een klein beetje spannend maar Ajax creëerde amper kansen. Pas in de 88e minuut beslissen we de wedstrijd. We gaan door, over 2 wedstrijden ook dik verdiend Murata Van Murata heb ik hoge verwachtingen. Als je derde kunt worden in zo'n zware Champions League groep kun je ook best ver komen in de Europa League. Dan moet Murata afrekenen met Brondby. In eigen huis winnen ze. Wel slechts met 1-0 en daar hadden ze meer moeten scoren. Dat kwam ze duur te staan in Denemarken. Murata en Brondby waren in evenwicht maar in de slotfase scoorde Brondby 2 keer. De winnende viel in de 90+2e minuut. Erg zuur en Murata is uitgeschakeld. Daar had ik geen rekening mee gehouden, ik had echt verwacht dat Murata ver zou komen San Giovanni San Giovanni speelt tegen het Finse HJK en dat moet gewoon gewonnen worden. San Giovanni wint in eigen huis met 2-0. San Giovanni was zeer dominant en had meer moeten scoren. In Finland kwamen ze op voorsprong en alles leek prima in orde. Maar de wedstrijd werd toch spannender dan nodig. San Giovanni verloor met 3-2 en gelukkig duurde de wedstrijd niet lang meer na de winnende van HJK anders werd het misschien nog penibel. San Giovanni gaat wel door. Tegen Zarya Lugansk maken ze geen enkele fout. Ze zijn beter en wonnen 2 keer. Zo doet San Giovanni wat het moet doen en ze zitten in de kwartfinale Cailungo Cailungo speelt tegen het Zweedse AIK Solna. Als je beide teams naast elkaar legt moet Cailungo eigenlijk winnen. Maar dat gebeurt niet. Cailungo was over 2 wedstrijden veel beter maar zoals je wel vaker ziet telt dat in Europese uitwedstrijden niet. Cailungo miste veel te veel kansen daar waar AIK dat juist niet deed. Zo gaan AIK dus door en niet Cailungo. Zo gaan er maar 2 van de 4 clubs door maar dit hadden er 4 uit 4 moeten zijn. Erg teleurstellend dat Murata en Cailungo het niet gehaald hebben 2e knock-out fase Nederland is uitgeschakeld en ook de andere landen raken veel clubs kwijt. Wij hadden echt gigantische stappen kunnen maken als Murata en Cailungo ook door waren gegaan maar het mocht helaas niet zo zijn. Wij en San Giovanni gaan verder in de kwartfinale Coëfficiënten Valt er nog wat te halen voor ons dit jaar? Portugal gingen wij al voorbij en het lijkt er zeer sterk op dat we Turkije ook voorbij gaan. Alleen Besiktas kan Turkije nog redden. Daarmee lijken de mogelijkheden dit seizoen wel klaar maar we gaan hoogst waarschijnlijk 2 plekken stijgen, dat is wel erg lekker. We kunnen weer omhoog kijken in plaats van omlaag. Die felbegeerde 4e plek is overigens nu nog wel ver weg, Duitsland heeft vooralsnog een aardige voorsprong Kwartfinale Lotingen Wij gaan spelen tegen Paris SG en San Giovanni gaat spelen tegen RC Genk Folgore Om te voorkomen dat deze update wel heel erg lang wordt ga ik hem hier afkappen. Hierboven de lotingen voor de kwartfinale. Wij zijn het enige land met nog 2 clubs over. Wij gaan spelen tegen Paris SG en San Giovanni speelt tegen RC Genk. Beide haalbare tegenstanders voor ons. Laten we ook hopen dat Sevilla van Besiktas wint, dan gaan we Turkije zeker voorbij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Na heel lang niet gespeeld te hebben toch maar verder gegaan. Zit te twijfelen of ik met een ander land ga spelen of dat ik hiermee doorga. Dit is trouwens het 2de stadion met mijn naam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari (bewerkt) Ik had verwacht dat het Murata zou worden maar San Giovanni is de eerste club na ons met wereldwijde 4,5 ster reputatie It's all coming together, end game komt er bijna aan 24 februari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Naast de S-M save begonnen in Malta @Thomassje123 We starten op het vierde niveau dus genoeg uitdaging Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 24 februari Share Geplaatst 24 februari Succes, have fun Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) Wij zijn de beste dit seizoen 25 februari bewerkt door Thomassje123 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) Eerste seizoen met gemak eerste geworden. Met nog 4 wedstrijden te gaan ook al door. Wil zo snel mogelijk omhoog want semi-prof op dit niveau slaat nergens op. Hupakee nu volgend seizoen Europees halen zodat ik geld kan verdienen. 25 februari bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik9 Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Je gaat er snel doorheen @sennid in Malta, succes!! Wat een seizoen voor jouw land @Thomassje123 nog 5 van zulke jaren en je bent er🥳 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Zojuist zei erik9: Je gaat er snel doorheen @sennid in Malta, succes!! Wat een seizoen voor jouw land @Thomassje123 nog 5 van zulke jaren en je bent er🥳 Haha ja, was het maar zo eenvoudig. Helaas worden Murata en Juvenes Dogana op dit moment leeg gekocht Spelers kiezen allemaal voor de Premier League, zelfs mijn contract wijzen ze af dus terug verhuren wordt hem ook al niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Seizoen 4 en eerste seizoen op het hoogste niveau. Wel lekker dat je geld krijgt met de ranglijst. Kunnen langzaam bouwen aan een beter team en hopelijk een profclub worden. Vooralsnog lekker spatiebalk rammen en door de seizoenen vliegen voordat het serieus begint te worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Seizoen is afgelopen en we gaan in de Conference league spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Seizoen 59: Het vervolg Folgore In de kwartfinale moesten we dus tegen Paris SG. Voorafgaand dacht ik, dat halen we wel. Maar Paris heeft het ons een stuk lastiger gemaakt dan ik van te voren had verwacht. PSG kwam in Frankrijk op voorsprong en was daar in de eerste helft echt veel beter dan ons. We werden eigenlijk overklast. In de rust werd ik dan ook heel boos en dat had het gewenste effect. Eindelijk begonnen de spelers zich te gedragen naar de beste club van Europa. De wedstrijd draaide om en we maakten verdiend de 1-1. Bij die 1-1 bleef het. Achteraf ook een terechte uitslag. Thuis moeten we ze dan verslaan. We starten goed, na 3 minuten al 1-0. Geen vuiltje aan de lucht maar meteen na rust werd het 1-1. Wordt niet gemakzuchtig zei ik ze nog. We moesten dus in de achtervolging want we willen echt geen verlenging en penalty's hier. Die verlenging kwam er wel, teleurstellend. Gelukkig scoorden we in die verlenging wel 2-1 dus strafschoppen nemen werd ons bespaard. Op naar de halve finale San Giovanni San Giovanni speelde tegen RC Genk. Dit leken mij 2 gelijkwaardig teams. De eerste wedstrijd speelde San Giovanni thuis. Beide ploegen waren in evenwicht en het leek 2-2 te gaan worden. Helaas maken de Belgen in de 89e minuut de 2-3 daar waar een gelijkspel meer op zijn plaats was geweest. In België gaat het ook gelijk op maar beide ploegen weten niet te scoren. Dat is natuurlijk in het voordeel van RC Genk dat dus door die goal in de 89e minuut naar de halve finale gaat Nederland, Portugal en Frankrijk uitgeschakeld. Zo dat ruimt mooi op. Alleen Portugal blijft over maar die gingen we al voorbij. Helaas won Besiktas van Sevilla dus we zijn nog niet helemaal van de Turken af. Gelukkig is de voorsprong best groot maar ik denk niet dat ze ons voorbij zullen gaan op het nippertje Halve finale In de halve finale is Liverpool de tegenstander. De voorbereiding was al direct niet lekker. 5 spelers geblesseerd. Toch wordt er in eigen huis gewonnen maar het was nipt en niet echt verdiend. Die blessures zouden ons parten spelen in Engeland. Liverpool was daar veel beter tegen mijn gehavend team en in de tweede helft werd het 1-0. Rond de 80e minuut raakte een speler van mij geblesseerd en ik had geen wisselmogelijkheden meer. Ik voelde de bui al hangen, ik heb te veel ervaring hier mee inmiddels. De 90e minuut begint met een hoogtepunt die voor ons lijkt te zijn. Schijn bedriegt, het werd een hoogtepunt voor Liverpool en ze scoorden. Lachend accepteerde ik mijn lot, hier is weinig aan te doen. Ik denk dat we de verlengingen ook niet hadden overleefd. Het houdt helaas op in de halve finale Gelukkig gaat Besiktas ook onderuit tegen Torino en daarmee is het zeker, Turkije is geen dreiging meer voor ons. Porto gaat wel door maar die boeit eigenlijk niet, die gingen we al voorbij. Porto gaat de finale winnen van FC Kopenhagen in de Europa League Coëfficiënten En hier de bevestiging. Turkije en Portugal gaan we allebei voorbij. Hiermee zullen we stijgen naar de 8e plaats. We eindigen dit seizoen met 13,500 en dat is een mooi aantal. Ik blijf er echter bij dat dit meer had moeten zijn. Murata en Cailungo hadden hun 1e knock-out ronde moeten overleven Club Coëfficiënten Tot slot nog deze, we staan eindelijk weer 1e op de club coëfficiënten en zijn hiermee dus weer officieel de beste club van Europa. Het was even geleden dat we 1e stonden, deze zijn we lang kwijt geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 27 februari Share Geplaatst 27 februari Seizoen 60 special: Hoe goed zijn de andere clubs We staan aan de rand van seizoen 60 en het jaar 2081/2082 gaat beginnen. Een mooi moment om eens te kijken naar de andere clubs. Hoe goed zijn zij eigenlijk? In deze challenge staan wij er niet alleen voor, we zijn afhankelijk van de andere clubs. In het verleden hebben 2 clubs al de finale van de Conference League gehaald, dit waren Tre Fiori en San Giovanni. Helaas verloren ze beide finales. Het wordt weer een keer tijd dat een andere club een finale haalt. Is die kans aanwezig? Ik denk het wel, de andere clubs zijn echt sterk geworden. Kijk maar eens in de spoiler hieronder. Belangrijk om te weten, de spelers worden afgewogen tegen mijn spelers bij 1 van de beste clubs van Europa. Spoiler Er is een mooie toekomst in San Marino. Het lukt steeds makkelijker om spelers te verhuren en de andere clubs nemen die spelers ook vaak over. Dat maakt dat de andere teams nu ook heel sterk zijn. We hebben het al gemerkt in de competitie daar waar we laatst geen kampioen zijn geworden. Met de play-offs aan het einde zal dat vast wel eens vaker voor komen. En dat vind ik alleen maar goed. Wij worden niet slechter, de andere clubs worden beter. Hopelijk gaan ze ook snel Europees succes boeken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten