ivago Geplaatst 7 juni 2023 Share Geplaatst 7 juni 2023 Proficiat @Grote Ree dat was al weer ff geleden. Dank opnieuw aan @Bogatyr voor een denderende maar vooral vlekkeloze organisatie. Zelf eindigend in vertrouwde regionen, maar toch het gevoel dat ik meerdere mensen heb kunnen bekoren in meer of mindere mate. Laat editie 44 maar komen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 10 uur geleden zei Grote Ree: Prima organisatie hoor! Ik zal hopelijk dit weekend eens even het Excel-bestand updaten zodat iedereen kan zien welke artiesten en nummers in het verleden mee hebben gedaan. Baal er namelijk zelf wel een beetje van dat mijn artiest blijkbaar al eens eerder heeft meegedaan en ik zie de laatste tijd ook steeds vaker nummers ingezonden worden die ooit hebben meegedaan (of zelfs hebben gewonnen). Topper! Las het ook dat mijn nummer blijkbaar ooit eerder heeft gewonnen, maar het is inderdaad niet echt alsof ik dat kon weten (behalve als ik alle edities handmatig zou doorlezen maar dat gaat me ook net iets te ver ). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Laki Geplaatst 8 juni 2023 Share Geplaatst 8 juni 2023 Zeer teleurstellend, had ik niet verwacht. Bedankt aan degenen die de inzending wel wisten te appreciëren. Bedankt voor de organisatie. @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten