Zokipfc Geplaatst 26 september 2011 Share Geplaatst 26 september 2011 Nu op B92: [YOUTUBE]QrUVezzNDA4[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
formosi Geplaatst 30 september 2011 Share Geplaatst 30 september 2011 Hoe wordt er trouwens in Portugal gedacht over de eerste weken van Schaars en van Wolfswinkel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 [YOUTUBE]8EgOTz_woyc[/YOUTUBE] [YOUTUBE]SsyURgxynHI[/YOUTUBE] Legenda _O_ ''Proljev sam dobio kad sam tebe vidio'' maar het beste moment is 5:05 van het eerste filmpje :-D heb je een slechte dag dan moet je deze filmpjes echt gaan kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Karlovac 0-1 Hajduk Vukusic weer op de bank :S EDIT eindstand 1-1 Ranglijst ziet er nu zo uit 1 Dinamo 28 2 Hajduk 21 3 Split 21 4 Osijek 18 5 Inter Zaprešić 17 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 2 oktober 2011 Share Geplaatst 2 oktober 2011 Ook de Servische vrouwen Europees kampioen met volleybal:) Sportnatiee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 3 oktober 2011 Share Geplaatst 3 oktober 2011 Damn, zit nu ff weer dat programma op b92 te kijken met m'n pa; SFRJ za pocetnike. Wat een bazenland was dat zeg :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Morgen is het D-day voor Montenegro! Dat word knallen... Milan Jovanovic 4:19 :-d [YOUTUBE]liaE1axozA4&feature=player_embedded[/YOUTUBE] Ook Bosna heeft best een hard elftal voor in Parijs: Begović, Mujdža, Spahić, Papac, Rahimić, Lulić, Pjanić, Misimović, Medunjanin, Džeko, Ibišević Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 6 oktober 2011 Share Geplaatst 6 oktober 2011 Met een beetje geluk speelt Frankrijk gelijk tegen Albanie, dat maakt het een stuk makkelijker voor Bosnie. En hopelijk heeft Kroatie een goede dag morgen en weten ze te winnen of gelijk te spelen tegen Griekenland. Reactie nummer 1000 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Nikon Jevtic komt wss naar Partizan, speelde al een VRS met de crno-beli. [YOUTUBE]oLxXjSvk5Ls[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Griekenland 2-0 Kroatie Kroatie gaat dus gewoon onder Griekenland eindigen. Ongelovelijk. Alleen daarom zou die Bilic al moeten optieven. Maar die mediageile clown doet dat natuurlijk niet. Nu moeten we weer gaan bidden dat Nederland volgende week wint, en dat Denemarken - Portugal niet gelijk wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Misschien moet je even afkoelen in de regen en dan opnieuw reageren. Kroatië ging de wedstrijd in met het idee dat 0-0 voldoende was. Twee keer geven ze imo. onnodig een hoekschop weg en daaruit scoort Griekenland. Dan maar via de play-offs. Bosnië was wel heerlijk, wel 'n kutweer in Zenica. Wat zou ik dinsdag graag in Stade de France zitten... Maar ze verwachten al 15.000 Bosniërs in Parijs. Gekkenhuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Dan maar via de play offs? Ik zat ernaast Turkije - Duitsland te kijken. Komt Kroatie dit Duitsland tegen dan krijgen ze een gigantisch pak slaag. Dat ze met het idee dat 0-0 voldoende is gaan spelen zegt eigenlijk al genoeg. Mag ik daarnaast verwachten dat een trainer na 5 jaar iets opgebouwd heeft? Dat er lijn in het spel zit, dat er een idee achter zit? Of dat er op zijn minst een team staat dat groeit, en dat niet zoals nu elk jaar slechter wordt en slechter gaat spelen. Op dit moment neem ik al genoegen met een vaste 11 spelers die spelen. Ik vind dat Bilic inmiddels wel heeft bewezen een dramatische trainer te zijn. En nu via de play offs? Dan moeten ze eerst gaan hopen dat ze tegen een zwak land komt, misschien hopen dat ze tegen Armenie komen. Komen ze tegen bijv Zweden dan is het toch al gelijk voorbij. Ik ben er iig klaar mee, zolang Bilic er zit mogen ze van mij verliezen. Het zou leuk zijn als Kroatie zich toch nog weet te plaatsen voor het EK maar met het oog op de toekomst is het het beste als hij gewoon opzout. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Jij bent wel een lekkere supporter met je "mogen ze van mij verliezen". Ik neem dan ook niet de moeite om op de rest te reageren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Je probeert er dus gewoon makkelijk van af te komen. Supporter zijn betekend dat je het beste wilt voor je land, en dat hoeft niet te betekenen dat je altijd maar moet willen dat je club/land wint. Op het moment dat er totaal geen groei inzit en het al 3 jaar steeds slechter gaat dan is het misschien beter voor een land dat ze zich niet plaatsen zodat de kroatische voetbalbond inziet dat het nergens heengaat en een nieuwe trainer aanstelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Slaat werkelijk nergens op wat je zegt. Iedereen wil zijn land toch op een EK of WK zien? Als Bilic echt slecht is flikkeren ze hem er ook na het EK wel uit. Ik kan er echt niet bij dat je ze liever ziet verliezen. Waarom klaag je eigenlijk over de nederlaag tegen Griekenland? Dit is precies wat je wil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Jij denkt dus serieus dat als Kroatie zich zou plaatsen ze hem eruit gooien? Toen hij zich niet kwalificeerde voor het wk gaven ze hem zelfs een nieuw contract. Als Kroatie zich plaatst zit hij er nog gewoon 2 jaar. Ze kijken dan niet naar hoe ze spelen of dat er groei inzit. Ik heb overigens nergens gezegd dat ik ze wil zien verliezen. Ik heb gezegd dat ze van mij mogen verliezen oftewel dat het mij niet meer uitmaakt. Het is leuk als Kroatie zich kwalificeert voor het ek maar dat boeit me niet meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Ik zeg dat als ze hem echt slecht vinden, ze hem er alsnog wel uitgooien. Moet je ook mijn woorden niet gaan verdraaien. Als het je zo weinig boeit moet je er ook niet zo'n probleem van maken vind ik. Dit Kroatië is gewoon niet tot veel in staat, met welke trainer dan ook denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Dit kroatie is misschien tot niet veel in staat, maar met spelers als Modric en Srna, en spelers als Mandzukic, Perisic en Lovren die het in hun eigen competitie grote stappen makken mag je meer verwachten dan dit. Veel meer. En dan noem ik Kranjcar en Vukojevic niet eens op. Het is toch al vreemd dat Kroatie 4 jaar geleden beter speelde met mindere spelers. En hoezo mag ik er geen probleem van maken? Deze wedstrijd was voor mij de druppel, hiervoor hoopte ik dat Bilic er nog wat van wist te maken maar het is wel duidelijk nu geworden dat dat niet meer gaat gebeuren. Valt me op dat je wel wilt reageren als het over mij gaat maar niet op mijn reactie over Bilic. Of vind je dat Bilic het gewoon goed doet? Al moet ik eerlijk toegeven dat ik soms wat overdreven reageer hoor, ik verander niets aan mijn mening over Bilic maar je had gelijk toen je zei dat ik eerst zou moeten afkoelen. 15000 bosniers in Parijs, dat gaat wat worden als ze winnen. Bosnie verdiend het ook om naar het EK te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 DINSDAG D-DAY. Dzeko bosanski dijamant doe het voor ons _O_ Helemaal los in Parijs, we gaan winnen, snak naar een EK is nog nooit zo groot geweest. Ik vind Susic alleen wel slecht tegen grotere ploegen, van de kleinere ploegen wint 'ie makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Wanneer vertrek jij richting Parijs dan sanel? [spoiler=Stand u21] Kroatie u21 doet het trouwens niet zo goed. Bosnie, servie en slovenie doen het daarentegen gewoon lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Ik ga niet naar Parijs helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Tssss, hoezo dan niet? Wordt een groot feest joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 7 oktober 2011 Share Geplaatst 7 oktober 2011 Ik ga alleen met WK kwal. naar Brussel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 8 oktober 2011 Share Geplaatst 8 oktober 2011 Ik ben trouwens benieuwd hoe Griekenland gestraft gaat worden, want wat er gister is gebeurd is natuurlijk schandalig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 8 oktober 2011 Share Geplaatst 8 oktober 2011 Ljubitelji fudbala u glavnom gradu Crne Gore slavili su u kafićima tokom cele noći zajedno sa engleskim navijaÄima, jer je rezultat utakmice 2:2 povoljan za obe reprezentacije, poÅ¡ti je Engleska, kao prva u grupi, obezbedila direktan plasman u Poljsku i Ukrajinu. Trener crnogorskih fudbalera, ’crvenih sokolova’, Branko Brnović je posle utakmice u Podgorici izjavio da je najsrećniji Äovek na svetu. Jongens, Montenegro zit in de play offs! _O__O_ [YOUTUBE]OP0Mabr_7kY&feature=related[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten