Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Morgen is het D-day voor Montenegro! Dat word knallen...

Milan Jovanovic 4:19 :-d

[YOUTUBE]liaE1axozA4&feature=player_embedded[/YOUTUBE]

Ook Bosna heeft best een hard elftal voor in Parijs: Begović, Mujdža, Spahić, Papac, Rahimić, Lulić, Pjanić, Misimović, Medunjanin, Džeko, Ibišević

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Griekenland 2-0 Kroatie

Kroatie gaat dus gewoon onder Griekenland eindigen. Ongelovelijk. Alleen daarom zou die Bilic al moeten optieven. Maar die mediageile clown doet dat natuurlijk niet. Nu moeten we weer gaan bidden dat Nederland volgende week wint, en dat Denemarken - Portugal niet gelijk wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien moet je even afkoelen in de regen en dan opnieuw reageren.

Kroatië ging de wedstrijd in met het idee dat 0-0 voldoende was. Twee keer geven ze imo. onnodig een hoekschop weg en daaruit scoort Griekenland. Dan maar via de play-offs.

Bosnië was wel heerlijk, wel 'n kutweer in Zenica. Wat zou ik dinsdag graag in Stade de France zitten... Maar ze verwachten al 15.000 Bosniërs in Parijs. Gekkenhuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan maar via de play offs? Ik zat ernaast Turkije - Duitsland te kijken. Komt Kroatie dit Duitsland tegen dan krijgen ze een gigantisch pak slaag. Dat ze met het idee dat 0-0 voldoende is gaan spelen zegt eigenlijk al genoeg.

Mag ik daarnaast verwachten dat een trainer na 5 jaar iets opgebouwd heeft? Dat er lijn in het spel zit, dat er een idee achter zit? Of dat er op zijn minst een team staat dat groeit, en dat niet zoals nu elk jaar slechter wordt en slechter gaat spelen. Op dit moment neem ik al genoegen met een vaste 11 spelers die spelen. Ik vind dat Bilic inmiddels wel heeft bewezen een dramatische trainer te zijn.

En nu via de play offs? Dan moeten ze eerst gaan hopen dat ze tegen een zwak land komt, misschien hopen dat ze tegen Armenie komen. Komen ze tegen bijv Zweden dan is het toch al gelijk voorbij.

Ik ben er iig klaar mee, zolang Bilic er zit mogen ze van mij verliezen. Het zou leuk zijn als Kroatie zich toch nog weet te plaatsen voor het EK maar met het oog op de toekomst is het het beste als hij gewoon opzout.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je probeert er dus gewoon makkelijk van af te komen. Supporter zijn betekend dat je het beste wilt voor je land, en dat hoeft niet te betekenen dat je altijd maar moet willen dat je club/land wint. Op het moment dat er totaal geen groei inzit en het al 3 jaar steeds slechter gaat dan is het misschien beter voor een land dat ze zich niet plaatsen zodat de kroatische voetbalbond inziet dat het nergens heengaat en een nieuwe trainer aanstelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Slaat werkelijk nergens op wat je zegt. Iedereen wil zijn land toch op een EK of WK zien? Als Bilic echt slecht is flikkeren ze hem er ook na het EK wel uit. Ik kan er echt niet bij dat je ze liever ziet verliezen. Waarom klaag je eigenlijk over de nederlaag tegen Griekenland? Dit is precies wat je wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jij denkt dus serieus dat als Kroatie zich zou plaatsen ze hem eruit gooien? Toen hij zich niet kwalificeerde voor het wk gaven ze hem zelfs een nieuw contract. Als Kroatie zich plaatst zit hij er nog gewoon 2 jaar. Ze kijken dan niet naar hoe ze spelen of dat er groei inzit.

Ik heb overigens nergens gezegd dat ik ze wil zien verliezen. Ik heb gezegd dat ze van mij mogen verliezen oftewel dat het mij niet meer uitmaakt. Het is leuk als Kroatie zich kwalificeert voor het ek maar dat boeit me niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zeg dat als ze hem echt slecht vinden, ze hem er alsnog wel uitgooien. Moet je ook mijn woorden niet gaan verdraaien. Als het je zo weinig boeit moet je er ook niet zo'n probleem van maken vind ik. Dit Kroatië is gewoon niet tot veel in staat, met welke trainer dan ook denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit kroatie is misschien tot niet veel in staat, maar met spelers als Modric en Srna, en spelers als Mandzukic, Perisic en Lovren die het in hun eigen competitie grote stappen makken mag je meer verwachten dan dit. Veel meer. En dan noem ik Kranjcar en Vukojevic niet eens op. Het is toch al vreemd dat Kroatie 4 jaar geleden beter speelde met mindere spelers.

En hoezo mag ik er geen probleem van maken? Deze wedstrijd was voor mij de druppel, hiervoor hoopte ik dat Bilic er nog wat van wist te maken maar het is wel duidelijk nu geworden dat dat niet meer gaat gebeuren. Valt me op dat je wel wilt reageren als het over mij gaat maar niet op mijn reactie over Bilic. Of vind je dat Bilic het gewoon goed doet?

Al moet ik eerlijk toegeven dat ik soms wat overdreven reageer hoor, ik verander niets aan mijn mening over Bilic maar je had gelijk toen je zei dat ik eerst zou moeten afkoelen.

15000 bosniers in Parijs, dat gaat wat worden als ze winnen. Bosnie verdiend het ook om naar het EK te gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ljubitelji fudbala u glavnom gradu Crne Gore slavili su u kafićima tokom cele noći zajedno sa engleskim navijaÄima, jer je rezultat utakmice 2:2 povoljan za obe reprezentacije, poÅ¡ti je Engleska, kao prva u grupi, obezbedila direktan plasman u Poljsku i Ukrajinu.

Trener crnogorskih fudbalera, ’crvenih sokolova’, Branko Brnović je posle utakmice u Podgorici izjavio da je najsrećniji Äovek na svetu.

Jongens, Montenegro zit in de play offs! _O__O_

[YOUTUBE]OP0Mabr_7kY&feature=related[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites