Zokipfc Geplaatst 16 september 2011 Share Geplaatst 16 september 2011 Haha, heldige reactie van Jerko Leko: Da sam opalio Ronalda kako on tvrdi, ne bi hodao! :D Haha, lekker Jerko. Stelletje verwende miljonairs. Het betekent; Als ik hem zo geraakt zou hebben zoals hij zei, dan zou hij niet meer kunnen lopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 18 september 2011 Share Geplaatst 18 september 2011 Servie europees volleybal kampioen! _O_ [YOUTUBE]pWxKMxxUm94[/YOUTUBE] Lachee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Er is al zo'n feest georganiseerd voor de volleyballers; moet je voorstellen als Servië ooit Europees kampioen wordt met het voetbal; dan barst het helemaal los.. :D Overigens geldt dit waarschijnlijk niet alleen voor Servië, maar ook voor andere balkanlanden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 21 september 2011 Share Geplaatst 21 september 2011 Klopt jonge. Andere sporten worden hier in Nederland zwaar ondergewaardeerd, nja ook omdat NL er meestal niks van bakt mja dan nog.. [YOUTUBE]ydQdtdJ5WVo&feature=related[/YOUTUBE] _O_ Die van Shorty met Crvena jabuka is ook wel nice, vernieuwde versie van Dirlija. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Joegoslavische landen zijn in alle balsporten top. Waterpolo, volleybal, basketbal, handbal, voetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Vergeet tennis niet waar Djokovic op dit moment de nr1 is. Op die grotere toernooien zie je altijd wel 5 of 6 joego's rondlopen waarvan Djokovic, Cilic en Tipsarevic altijd wel ver weten te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Joegoslavische landen zijn in alle balsporten top. Waterpolo, volleybal, basketbal, handbal, voetbal. Hockey, honkbal en golf niet ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Hockey, honkbal en golf niet ;c Noh, voormalig Joegoslavië was ook nog wel top in ijshockey, weliswaar geen hockey maar toch... Jammer dat het de laatste jaren stukken minder is geworden, was toch wel een mooie sport om er naar te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Iemand die deze herfstvakantie richting Joego vertrekt? Ik had gehoord dat Sebas naar Ljubljana gaat ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Kon ik maar, ben al 3 jaar niet in joego geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Ik heel misschien, slava... Wtf ga je in Slovenija doen sebas? :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Project voor school, maar ik hoor maandag of ik mee mag, en hoe duur het dan is, het in principe namelijk voor derdejaars (ik zit tweede). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Prachtige match tussen Porto en Benfica momenteel. Keeper van Benfica haalt net een zekere goal eruit. Tempo ligt moordend hoog, met af en toe heerlijk voetbal. Aimar al met een passje achter z'n standbeen langs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Nice hoor :o Ik ga wss over 2 jaar met vrienden naar joego... eerst Bosna, dan Servie... Uitgaan in Belgrado en dan Partizan checke, word zeker nice. Mja het ene probleem is geld, dat word sparen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Was interessante wedstrijd : eerste helft was Porto superieur en in tweede helft herstelden we het evenwicht. Eerste doelpunt van Benfica komt er na een vrije trap op een fout die helemaal niet bestaat, maar we verdedigden er zeer zwak. Tweede doelpunt is een defensieve fout ... NU komen Hulk en Fucile ( en die opperlul van een trainer ) wenen over de rode kaart voor Cardozo, maar de beelden tonen duidelijk grove fout van Moutinho op Gaitan ... Voet vooruit langs achter is ook rood. Fucile die ook paar keer de lijn serieus heeft overschreden en dan vooral veel fouten die niet gefloten werden en andere voor Porto gefloten, fouten die helemaal niet bestonden ... Bij helft had Porto 2 ( !?!?!? ) fouten gemaakt en Benfica 14 ... Maar dit is een goed resultaat en vooral de manier waarop we het behaald hebben. Blijven vechten tot in de laatste minuut. Op deze manier kunnen we de titel opnieuw binnenhalen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Was interessante wedstrijd : eerste helft was Porto superieur en in tweede helft herstelden we het evenwicht. Eerste doelpunt van Benfica komt er na een vrije trap op een fout die helemaal niet bestaat, maar we verdedigden er zeer zwak. Tweede doelpunt is een defensieve fout ... NU komen Hulk en Fucile ( en die opperlul van een trainer ) wenen over de rode kaart voor Cardozo, maar de beelden tonen duidelijk grove fout van Moutinho op Gaitan ... Voet vooruit langs achter is ook rood. Fucile die ook paar keer de lijn serieus heeft overschreden en dan vooral veel fouten die niet gefloten werden en andere voor Porto gefloten, fouten die helemaal niet bestonden ... Bij helft had Porto 2 ( !?!?!? ) fouten gemaakt en Benfica 14 ... Maar dit is een goed resultaat en vooral de manier waarop we het behaald hebben. Blijven vechten tot in de laatste minuut. Op deze manier kunnen we de titel opnieuw binnenhalen Vond het idd schrijnend om te zien hoe die verhoudingen uit elkaar lagen. Cardozo trapt natuurlijk wel na bij de zijlijn tegen Fucile, maar die mafkees komt zelf eerst met twee benen vooruit inzetten. Het was dat Cardozo opsprong.. Moutinho ook inderdaad, en zo zijn er nog wel een paar incidenten te noemen (Guarin vs ... met de bodycheck van Guarin en de daaropvolgende elleboog in de tweede helft). Al met al een heerlijke match. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Vond het idd schrijnend om te zien hoe die verhoudingen uit elkaar lagen. Cardozo trapt natuurlijk wel na bij de zijlijn tegen Fucile, maar die mafkees komt zelf eerst met twee benen vooruit inzetten. Het was dat Cardozo opsprong.. Moutinho ook inderdaad, en zo zijn er nog wel een paar incidenten te noemen (Guarin vs ... met de bodycheck van Guarin en de daaropvolgende elleboog in de tweede helft). Al met al een heerlijke match. Cardozo raakt Fucile niet eens ! Als je de herhalingen goed bekijkt. Guarin is gewoon een achterlijke aap die een bodycheck wint en dan zijn evenwicht verliest en dan zoiets faket, verdiende een gele kaart. Schwalbes en gewoon fouten uitlokken. Maar van de scheidsrechter had ik niet anders verwacht : Porto - Benfica die gefloten wordt door een scheidsrechter van de federatie van Porto ... Aan wat kan je je dan verwachten ? Maar verder was het een fantastische wedstrijd en vooral dat ik nooit dacht aan verliezen ... Ik voelde gewoon dat we dicht tegen het einde gelijk gingen maken en dan op zes minuten voor tijd en op wat voor een manier _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Cardozo raakt Fucile niet eens ! Als je de herhalingen goed bekijkt. Nee, maar de intentie is ook al rood waard hè ;) O en Hulk met z'n kopstoten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Nee, maar de intentie is ook al rood waard hè ;) O en Hulk met z'n kopstoten. Dat was gewoon heldig van Maxi Pereira ! Hij zou hem een kus moeten gegeven hebben ! En toen hij miste in de tweede helft was hij bijna aan het wenen ! Heldig moment gewoon ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 24 september 2011 Share Geplaatst 24 september 2011 Hier het doelpunt van Gaitan op zeven minuten van het einde _O_ Hier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Lasta buskaart is minder dan €200,-, eetgeld €100,- en Partizan ticket kost geen drol. Twee maandjes werken en je hebt dat zo verdiend joh. Als ik wil kan ik de 22e al vertrekken, maar ik heb daar niks te zoeken nu. Gudelj van NAC is linkspoot :D echte joego Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Wij plannen ook uit te gaan he Sanel, en miss nog langs zee enzo, dus ik wil sowieso 600 euro beschikbaar hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Ach in Joego is alles goedkoop, het is niet zo dat je bakken met geld moet sparen om iets te ondernemen ;) medium pizza €2,50 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Nja goedkoop, alles is hier duur dusja :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 25 september 2011 Share Geplaatst 25 september 2011 Vukusic weer niet in de basis. Ben benieuwd wat daarmee aan de hand is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten