Keeza Geplaatst gisteren om 11:16 Share Geplaatst gisteren om 11:16 Best aardig zo, aangezien er maar een paar uurtjes wekelijks inzitten voor mij tegenwoordig. @ReneLeBlanc Patri is sowieso goed, maar een speciale shout out naar die Pajor. Die quick step is dodelijk, wat een spits! Emiliano Martinez er voorlopig in voor die Argentijnse objective waar je tering veel SP in kan halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst gisteren om 13:07 Auteur Share Geplaatst gisteren om 13:07 Potverdorie, dankzij @ReneLeBlanczit ik nu met Desailly in m’n hoofd Deze week ziet er niet zo erg ‘spannend’ uit qua sbc content dus kan m’n fodder bewaren tot winter wildcards volgende week of in Desailly gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst gisteren om 13:40 Share Geplaatst gisteren om 13:40 32 minuten geleden zei Vitesse88: Potverdorie, dankzij @ReneLeBlanczit ik nu met Desailly in m’n hoofd Deze week ziet er niet zo erg ‘spannend’ uit qua sbc content dus kan m’n fodder bewaren tot winter wildcards volgende week of in Desailly gooien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 uur geleden Share Geplaatst 2 uur geleden 11 wins boys. Vunzige Virgil, Estupan en die andere Globetrotter op de rechtsback gepackt. Bijna 450k in de plus. Team inmiddels weer omgebouwd, kan nu eindelijk Desailly completen en die komt dan op RCV. Wordt overigens gewoon weer 442 dit is echt way too much. Iedereen loopt elkaar ook voor de voeten lol Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten