Ivoo Geplaatst 8 oktober 2010 Share Geplaatst 8 oktober 2010 Net S&D aan het doen met een paar (oud)klasgenoten. Was op Highrise, en kwamen een hele clan tegen. Elke keer als een ronde startte sprongen de tegenstanders door de ramen heen en wonnen we de rondes in 5 seconden :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
the_tiger17 Geplaatst 8 oktober 2010 Share Geplaatst 8 oktober 2010 Zojuist mijn beste avondje MW2 gehad, ongeveer 10 potjes TDM gespeeld en alleen de laatste verloren en ook telkens K/D van 2-9. Ook op een rondje na telkens de hoogste score gehaald. Echt nog nooit gehad dat ik zoveel spelletjes op rij zulke scores haal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 10 oktober 2010 Share Geplaatst 10 oktober 2010 Gisteren voor het eerste sinds weken nog eens gespeeld, kom ik meteen tussen de noobtubers en commandohoeren ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 11 oktober 2010 Ik toevallig ook. CoD4 gister weer eens opgestart, nou nou wat een drama team steeds. Ik ben echt niet heel goed, maar ik joinde zelfs laat in een groundwar en werd nog eerste van mijn team ;e Daarna even MW2 geprobeerd maar was er al snel klaar mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Snap ik, heb het spel ook wéken niet meer aangekeken. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 11 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 11 oktober 2010 Als Black Ops uit is krijgt dit topic ook zo snel mogelijk een enkeltje archief :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Nou nou, ik speel het nog dagelijks :shhh: Je moet ook wel skills hebben he om die noobtubers te verslaan ;c;c Nja, ik speel alleen nog maar met vrienden/clans online, dan is het nog wel leuk, maar in m'n uppie online is het vaak al na 1 potje schluss (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Tijd geleden kon ik me alleen nog maar vermaken met quickscopen of riot shield, maar nu niets meer. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Nou nou, ik speel het nog dagelijks :shhh: Je moet ook wel skills hebben he om die noobtubers te verslaan ;c;c Nja, ik speel alleen nog maar met vrienden/clans online, dan is het nog wel leuk, maar in m'n uppie online is het vaak al na 1 potje schluss (y) Ja hetzelfde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 11 oktober 2010 Share Geplaatst 11 oktober 2010 Voor mij geld dat ook, maar ik speel nu veel fifa:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 oktober 2010 Share Geplaatst 12 oktober 2010 Ik moet zeggen dat ik het de laatste tijd juist weer veel speel hehe. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 14 oktober 2010 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2010 Iemand zin om te quickscopen :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 14 oktober 2010 Share Geplaatst 14 oktober 2010 Zo net weer eens wat potjes Search gespeeld met wat vrienden, was wel weer eens grappig. het blijft wel zowat het enigste speltype waar je amper een noobtube tegenkomt:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 oktober 2010 Share Geplaatst 17 oktober 2010 Eergister weer gespeeld. En eindelijk ging het eens weer best lekker. Enkel TDM gedaan dit keer. Geen tubers en knifers opvallend genoeg. Heb nog zo'n gouden vogel emblem gehaald, voor een heel potje niet doodgaan. Verder gewoon elk potje een k/d van ongeveer 2. Niet zo veel kills, maar ook vrijwel geen deaths. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 17 oktober 2010 Share Geplaatst 17 oktober 2010 Net weer wat potjes Search gespeeld, das echt het enigste speltype wat ik nog leuk vind aan Cod. En als er geen vrienden online zijn die Cod spelen vind ik er zoiezo geen reet meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ik speel of Search of soms gewoon TDM Express. Enige waar ik nog lol aan heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ik heb de laatste maanden deze callsign: En ik heb (eindelijk) door dat hiermee naar Hitler wordt gerefereerd :cab:² beter een andere pakken dus, alleen weet ik nog niet dewelke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Je scoort de laatste tijd ook steeds meer deaths denk ik ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Hoezo? (klopt wel trouwens, spelen met een controller die half uit elkaar ligt lukt niet echt :p) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Idd, ik had daarnet eindelijk weer eens een positieve score op domination :cab: In een ander potje zat er zo'n speler continue te campen, steeds in een ander hoekje van de kamer waardoor hij je steeds weer kon killen. Toen stuurde ik zo'n berichtje: Why are you camping? Krijg ik zo'n bericht terug van ''Why you're so bad?''. Echt haat aan die mensen die zo reageren. Gelukkig heb ik binnen 3/4 dagen een headset en kan ik hun ingame lekker verrot schelden :banana: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Idd, ik had daarnet eindelijk weer eens een positieve score op domination :cab: In een ander potje zat er zo'n speler continue te campen, steeds in een ander hoekje van de kamer waardoor hij je steeds weer kon killen. Toen stuurde ik zo'n berichtje: Why are you camping? Krijg ik zo'n bericht terug van ''Why you're so bad?''. Echt haat aan die mensen die zo reageren. Gelukkig heb ik binnen 3/4 dagen een headset en kan ik hun ingame lekker verrot schelden :banana: Kan je eindelijk terugpraten als ik een beetje loop te lullen. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Idd, ik had daarnet eindelijk weer eens een positieve score op domination :cab: In een ander potje zat er zo'n speler continue te campen, steeds in een ander hoekje van de kamer waardoor hij je steeds weer kon killen. Toen stuurde ik zo'n berichtje: Why are you camping? Krijg ik zo'n bericht terug van ''Why you're so bad?''. Echt haat aan die mensen die zo reageren. Gelukkig heb ik binnen 3/4 dagen een headset en kan ik hun ingame lekker verrot schelden :banana: En kan je ook meepraten als je onze game joint ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ivoo Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ja boys, ook daarvoor natuurlijk ;c Wat speelt die Mini-Uzi chill eigenlijk, best wel lange range en de recoil valt reuze mee _O_ (Zo ondervond Klijn daarnet;c) En nog wat Klijn, wat failde je net hard op me ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Uzi vind ik echt een scheitwapen. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 18 oktober 2010 Share Geplaatst 18 oktober 2010 Ja boys, ook daarvoor natuurlijk ;c Wat speelt die Mini-Uzi chill eigenlijk, best wel lange range en de recoil valt reuze mee _O_ (Zo ondervond Klijn daarnet;c) En nog wat Klijn, wat failde je net hard op me ;c Nee jij had gwn juggernaut pro pro. Zoals dit: [YOUTUBE]_TowmXKui3g[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten