Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Ik toevallig ook. CoD4 gister weer eens opgestart, nou nou wat een drama team steeds. Ik ben echt niet heel goed, maar ik joinde zelfs laat in een groundwar en werd nog eerste van mijn team ;e Daarna even MW2 geprobeerd maar was er al snel klaar mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou, ik speel het nog dagelijks :shhh: Je moet ook wel skills hebben he om die noobtubers te verslaan ;c;c

Nja, ik speel alleen nog maar met vrienden/clans online, dan is het nog wel leuk, maar in m'n uppie online is het vaak al na 1 potje schluss (y)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou nou, ik speel het nog dagelijks :shhh: Je moet ook wel skills hebben he om die noobtubers te verslaan ;c;c

Nja, ik speel alleen nog maar met vrienden/clans online, dan is het nog wel leuk, maar in m'n uppie online is het vaak al na 1 potje schluss (y)

Ja hetzelfde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eergister weer gespeeld. En eindelijk ging het eens weer best lekker. Enkel TDM gedaan dit keer. Geen tubers en knifers opvallend genoeg. Heb nog zo'n gouden vogel emblem gehaald, voor een heel potje niet doodgaan. Verder gewoon elk potje een k/d van ongeveer 2. Niet zo veel kills, maar ook vrijwel geen deaths. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd, ik had daarnet eindelijk weer eens een positieve score op domination :cab:

In een ander potje zat er zo'n speler continue te campen, steeds in een ander hoekje van de kamer waardoor hij je steeds weer kon killen. Toen stuurde ik zo'n berichtje: Why are you camping? Krijg ik zo'n bericht terug van ''Why you're so bad?''. Echt haat aan die mensen die zo reageren. Gelukkig heb ik binnen 3/4 dagen een headset en kan ik hun ingame lekker verrot schelden :banana:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In een ander potje zat er zo'n speler continue te campen, steeds in een ander hoekje van de kamer waardoor hij je steeds weer kon killen. Toen stuurde ik zo'n berichtje: Why are you camping? Krijg ik zo'n bericht terug van ''Why you're so bad?''. Echt haat aan die mensen die zo reageren. Gelukkig heb ik binnen 3/4 dagen een headset en kan ik hun ingame lekker verrot schelden :banana:

Kan je eindelijk terugpraten als ik een beetje loop te lullen. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En kan je ook meepraten als je onze game joint ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja boys, ook daarvoor natuurlijk ;c

Wat speelt die Mini-Uzi chill eigenlijk, best wel lange range en de recoil valt reuze mee _O_ (Zo ondervond Klijn daarnet;c)

En nog wat Klijn, wat failde je net hard op me ;c

Nee jij had gwn juggernaut pro pro.

Zoals dit:

[YOUTUBE]_TowmXKui3g[/YOUTUBE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites