Dysproz Geplaatst 11 november 2019 Share Geplaatst 11 november 2019 40 minuten geleden zei Gert: Als dat het is dan ga ik niet kijken en de magie van 1 in stand laten. Nou ik wil het je niet onthouden. Er zijn ook veel lovende kritieken. Je hebt het ook binnen 3 uurtjes gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 15 november 2019 Auteur Share Geplaatst 15 november 2019 Jajaja, heb de afleveringen van en naar de studie gekeken in de trein. Heerlijk weer Gewoon lekker kijken Gert Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 17 november 2019 Share Geplaatst 17 november 2019 Ik vond het wel weer een leuk seizoen. Seizoen 1 ietsje beter maar heb me wel vermaakt. Blijven toch van die heerlijke sociaal incapabele figuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 november 2019 Share Geplaatst 19 november 2019 Ja ben gisteren avond begonnen en ben er doorheen. Vond het weer fijntjes. Minder speciaal dan seizoen 1 maar wel weer erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 5 december 2019 Share Geplaatst 5 december 2019 Ik heb net eerste seizoen uitgekeken (in één ruk) en ook enthousiast. Ik vond tevens de gebruikte muziek erg lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten