Fabian. Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Blind Audition 1: Gedraaid Zeer prettig stemgeluid. Moest wel de volumeknop even wat verder omhoog draaien want sommige tonen zijn minder goed hoorbaar dan andere. Overall een prima auditie, met vermoedelijk ook nog het pluspunt dat er misschien zelf piano wordt gespeeld. Ik zou dit graag willen toevoegen aan mijn team, al hoop ik wel dat de artiest ook nog een ander genre kan spelen. Blind Audition 2: Niet gedraaid Ik ben in de basis niet negatief over country. Hoewel het soms lastig is de verschillen tussen een goed en slecht country-nummer aan te wijzen, is dat soms ook een kwestie van gevoel. Bij dit nummer komt dat goede gevoel eigenlijk maar half. Dat komt omdat de zanger mij niet echt weet te overtuigen met zijn stemgeluid. Komt bij dat country-zangers vaak alleen country kunnen zingen. Kortom; niet genoeg voor een gedraaide stoel. Blind Audition 3: Niet gedraaid Ik heb bij deze artiest bij wijze van spreken de laatste twee minuten echt 'boven de knop gehangen'. Afgezien van de drum, waar mijn collega al wat op aan te merken had, zijn we in de Voice wel op zoek naar een uniek stemgeluid. Ik vind deze artiest een uniek, geen dertien in een dozijn, stemgeluid hebben. Toch kan de stem in combinatie met het nummer mij net niet genoeg overtuigen om die drempel van draaien over te gaan. Misschien de nummerkeuze, misschien zit er gewoon niet meer in? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 2 november 2017 Auteur Share Geplaatst 2 november 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] De eerste drie artiesten hebben hun auditie er op zitten en voor twee man betekend dit het einde van hun The Voice avontuur. Zowel Jake Owen van @Chimpa als Daniel Duke van @bas2204 wisten de coaches niet te overtuigen en beide heren mogen dan ook hun biezen pakken. Voor de dame achter auditie 1 is er wel goed nieuws. Liefst twee coaches waren overtuigd van de zangeres waardoor @Jeroen. een keuze mag maken. Dan is het weer tijd voor de volgende drie artiesten om zich klaar te maken om het podium te betreden. [youtube]JyIZWtsq3go[/youtube] [youtube]2KUrROlTOuM[/youtube] [youtube]VHbjM56l2GE[/youtube] @Yves @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 2 november 2017 Auteur Share Geplaatst 2 november 2017 Mijn keuze voor artiest 1 gaat naar @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Jeej, numero uno in da pocket! Bedankt organisator! Verstuurd vanaf mijn SM-G360F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 2 november 2017 Share Geplaatst 2 november 2017 Blind Audition 4: Niet gedraaid Was Blake Shelton één van de Voice MU-coaches geweest had die ongetwijfeld al zijn hartje kunnen ophalen. Deze Belg hier slaat echter de angst om het hart, want als 3/4 het ratio aan country-artiesten wordt, raak ik nooit aan een team van 8. Ook deze zanger had vocaal niks dat me aansprak, en zoals collega Fabian al terecht opmerkte: een countryzanger zal doorgaans trouw aan zijn genre bijven. Die eenzijdigheid wil ik ten aller tijde vermijden binnen mijn team. Blind Audition 5: Niet gedraaid Oef, geen country dit keer. Deze inzending was daarmee ook stukken aangenamer om naar te luisteren. Aanvankelijk vond ik de stem te veel onder de instrumenten gemixt, waardoor deze nauwelijks hoorbaar werd. Eens het nummer losbarstte werd het zangtalent van deze artiest al snel duidelijk. Aangenaam stemgeluid en een ruim bereik. Daar tegenover de songkeuze en -stijl: te nadrukkelijk in die commerciële poprock-sferen. Een twijfelgeval dus,waardoor ik het nummer meerdere keren ben gaan beluisteren. Die twijfel gaf uiteindelijk de doorslag om niet te draaien want dan is het al bij al toch (net) niet goed genoeg, en wacht ik liever op artiesten waarbij ik haast instinctief die rode knop ga opzoeken. Blind Audition 6: Gedraaid KNAL en draaien die stoel! Dit is het soort artiesten die ik in mijn team wil. Al van bij de eerste vocale tonen was ik verkocht. Hier spreekt bezieling en eigenheid uit, een stem die zich duidelijk onderscheidt. Ik ken de artieste(n) niet, maar hoop ze snel te leren kennen want ook het genre spreekt me erg aan. Mochten er meer coaches hiervoor draaien, wil ik de inzender er even attent op maken dat in mijn team jouw artiest zal gekoesterd worden en ik er alles zal aan doen om te zorgen dat deze artiest minstens in de liveshows en liefst zelfs tot in de finale geraakt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 3 november 2017 Auteur Share Geplaatst 3 november 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] Terwijl artiesten 4,5 en 6 nog wachten tot @Fabian. en @Grote Ree hun keuze hebben gemaakt is het de beurt aan Artiesten 7,8 en 9 om hun kelen te smeren en de coaches te overtuigen. [youtube]hgP5sBs4EPY[/youtube] [youtube]KYtZseJQ7IQ[/youtube] [youtube]58V9UukLHE4[/youtube] @Yves @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Blind Audition 4: Niet gedraaid Zo hé, is hier een nieuwe trend geboren? Drie countryliedjes in vier audities. En ook deze kon mij helaas niet bekoren. Ook hierin ontbrak voor mijn gevoel de sfeer; het klonk gekunsteld en daardoor niet oprecht. De zang is dan ook nog niet bijzonder, een ietwat zeikerige klankkleur van de leadzanger, waarbij de tweestemmigheid soms nog wringt ook. Klein pluspuntje is dat dit zeer waarschijnlijk een live-opname is, wat dan wel weer prijzenswaardig is. Blind Audition 5: Niet gedraaid Autotune, kom d'r maar in! Zou me niet verbazen als deze song van mijn aaptastische vriend komt. Er zitten soms wat Queen-achtige akkoordenwisselingen in, maar verder valt het muzikaal in mijn ogen in ieder geval tegen. De drums zijn wel heel laf ingemixt en het lijkt wel alsof deze song nog gemasterd moet worden. De compositie spreekt me verder ook niet echt aan. Idee is leuk, de uitvoering minder. Dan de zang, waarvoor we hier toch zitten. Het sprankelt niet ofzo; vind het lastig te zeggen waar dat aan ligt. Geen bijzondere klank en weinig power, wel een oké kopstem terzijde, maar ik vraag me oprecht af of deze stem live gaat standhouden. Ik gok van niet. Blind Audition 6: Niet gedraaid Melig intro wel, maar wat de functie er precies van is? Voor de rest is dit een typisch Yves-liedje. Zang met effect, gitaar op de voorgrond en de zwart-geel-rode lofprijzingen kunnen tevoorschijn komen! Wat betreft het liedje: dat was wel erg kort naar mijn smaak. Wat betreft de zang: ik denk dat de inzender goed bij mijn Belgische warmbloedige medecoach op zijn plek is, want dit is juist het genre waarin ik het niet zoek zelf. Ik vind de zang, zoals vaker bij dit genre, erg vlak en het onderscheid zich in mijn ogen juist niet ten opzichte van de muziek. Maar goed, smaken verschillen en blijkbaar horen onze oren ieder wat anders. Blind Audition 7: Niet gedraaid En daar is weer een singer-songwriter! Op zich niets mis mee, maar ik hoop dat we verderop in de competitie ook nog wat steviger werk te horen gaan krijgen. Mijn glazen bol zegt mij dat Fabian hier nog wel eens een zwak voor zou kunnen gaan hebben. Ikzelf vind de zang niet slecht, maar ik mis dynamiek. Samenzang is oké, maar ik heb al legio van dit soort samenwerkingen tussen een jongen en een dame gehoord. Iets zegt mij ook dat deze artiesten niet veel anders produceren dan dit soort lieve, rustige liedjes. Ik wacht nog even af met draaien. Blind Audition 8: Niet gedraaid Kijk, dit muzikale intro sprak me al direct meer aan dan de vorige paar intro's, zo met die strijker erbij. Dan de zang: typisch rockgeluid waarbij dit waarschijnlijk het voorlaatste en rustigste nummer van een album is. In het laag vind ik het stemgeluid prettig, in het hoog is het niet lelijk maar daar gaat waarschijnlijk live nogal eens de bocht uit geschoten worden. Het nummer vind ik, afgezien het intro, ook niet speciaal, waardoor ik toch teveel twijfel om te drukken. Misschien ben ik wel te streng en ga ik hier later spijt van krijgen, maar dat zien we dan wel weer. Blind Audition 9: Niet gedraaid Tip: zet het geluid iets zachter, want ik schrok me kapot aan het begin. Wederom een rockstem in een auditie. Eentje die in het couplet prettig vind, maar die overgaat in een geforceerd en gemaakt stemgeluid in het refrein met dat gekunstelde grommetje. De grom in de bridge daarentegen vind ik dan wel weer fijn. Muzikaal valt het niet tegen waardoor ik ook hier aan het twijfelen ben gezet. Ik neem mijn eerste teamlid steeds echter als referentie en daar kan geen van de acht opvolgende audities aan tippen tot dusver. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 3 november 2017 Share Geplaatst 3 november 2017 Blind Audition 7: Niet gedraaid Dit nummer steunt op een eeuwenoude succesformule (zeemzoet mannetje/meisje-duet) die al tig keren is gebruikt, met wisselend succes weliswaar. De 9 crimes van Damien Rice is er bvb zo eentje die het 'm wel doet, en sommig werk van Belle & Sebastian of Stars ook, om er maar wat op te noemen. Bij deze song echter twee vlakke,weinig inspirerende stemgeluiden die in samenzang niet kwaad klinken, maar ik mis vuurwerk, passie. Geloofwaardig een song overbrengen is een kunst die deze artiesten niet machtig zijn. Blind Audition 8: Niet gedraaid Hier vond ik de stem te theatraal en ze kwam wat geforceerd over alsof de zanger te veel druk zet op zijn stembanden en strottenhoofd. Het nummer zelf kon mij allerminst bekoren. Ik denk dat het een ballad is op een plaat van zo'n typische post-grunge rockband waar we ondertussen de straten mee kunnen leggen. Een resolute neen. Blind Audition 9: Niet gedraaid Opnieuw een stem die eigenheid mist, en thuis hoort in dat straatje van hierboven. Helemaal niet slecht gezongen hoor, zoals de Dartele Hinde al aangaf best aangenaam in de coupletten. Toch ging mijn hand geen moment richting de rode knop. Het timbre, de manier van beklemtonen, de wat grommerige rasp in de stem is al net iets te vaak door vele artiesten in dit genre gebruikt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Hoe zit dat hier met onze derde coach eigenlijk? Zit zijn stoel geblokkeerd of zo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Jullie draaien wel verbazingwekkend weinig :D. Straks de volgende ronde met vijf artiesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Jullie draaien wel verbazingwekkend weinig :D. Straks de volgende ronde met vijf artiesten. Hadden jullie maar niet al die crap moeten insturen :D Neen, er zijn ca. 48 inzendingen en we moeten elk een team van acht. Een ratio van 1 op 6 gemiddeld erop nahouden en dan komt het wel goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 4 november 2017 Auteur Share Geplaatst 4 november 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] We gaan lekker door met artiesten 10,11 en 12 die staan te wachten op een beoordeling van onze coaches. [youtube]zvp1YxPel-s[/youtube] [youtube]Dj8GeTN5KiM[/youtube] [youtube]efkVjsKn2ok[/youtube] @Yves @Fabian. @Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Ik werk m vanavond bij voor mij, even druk met werk de laatste dagen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Blind Audition 10: Niet gedraaid Oh God NOOOO meer country. Tot overmaat van ramp slaagt dit heerschap er enkel in mijn geeuwspieren te activeren. Met veel moeite er toch in geslaagd het hele nummer uit te luisteren, maar dit mag men mij niet te vaak aandoen. Blind Audition 11: Gedraaid Hehe, wat een verluchting na die ruim 4 minuten Nashville-marteling. Sound die wat Beatelesque aandoet, fris en helder stemgeluid. Hier word ik instant vrolijk van, dat is het soort artiesten die in mijn stal thuis horen. Het nummer kabbelt iets te eentonig verder, waardoor ik de interesse erin dreig te verliezen, maar afgaande op de stem en het genre ben ik benieuwd wat deze artiest meer in de mars heeft. Blind Audition 12: Gedraaid Ik krijg met heel wat bands associaties bij dit nummer, en dat zijn allen bands waar ik graag naar luister: Florence and the Machine, Cocteau Twins, Portishead, Cat Power,.... De vocals passen perfect in het plaatje, maar het is niet origineel of vernieuwend wat ik hoor. Toch trekt de klankkleur in de stem me wel aan, zowel in de lagere lijnen als bij de hoge uithalen. Ik ben er ook vrij van overtuigd dat deze artiest een breder publiek zal aanspreken, wat in haar voordeel zal spelen later in de wedstrijd. Hopelijk is dat dan onder Team Yves, maar ik twijfel er niet aan of er gaat nog (minstens) één van de coaches draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Volgens mij haat ons Yvke country muziek... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZL123 Geplaatst 4 november 2017 Share Geplaatst 4 november 2017 Fijn zo'n neutrale coach ;) en dan wel draaien bij zo'n ongekend vals nummer als nr. 11 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 (bewerkt) Blind Audition 10: Gedraaid Kijk, met dit soort country kan ik al veel meer ten opzichte van eerder ingezonden werk. Een rustig liedje met een lekker ingeregelde gitaar en een stem die wat cliché mag zijn, maar waarbij ik wel hoor dat de zanger een verhaal oprecht vertelt. Ik maakte zelf eigenlijk vrijwel direct de associatie met Amos Lee, een artiest waar ik regelmatig met veel plezier naar luister. Deze zanger heeft een wat rauwere stem met een meer aanwezige snauw, maar de zanglijnen en de rest van de muziek komen grotendeels overeen. Al met al een meer dan gedegen auditie in mijn ogen. Nu is het zaak om in het vervolg van de competitie te gaan verrassen, want ik vraag mij af of dit werk het gaat volhouden tegenover de concurrentie. Immers, in het publiek zal ongetwijfeld ook een groot scala aan mensen zitten die dit soort nummers slaapverwekkend vinden. Bon, dat is voor latere zorg. Ik wil deze meneer in ieder geval graag in mijn team hebben. Blind Audition 11: Niet gedraaid En daar is het welbekende Yves-liedje weer! De associatie met The Beatles snap ik wel; maakt het een luchtig liedje waar goed naar te luisteren is. Muzikaal zit het in mijn ogen meer dan prima in elkaar met een fijne gitaarsolo in de bridge. Het is niet altijd even strak allemaal, maar dat hoort ook wel een beetje bij dit genre; ik luister er wel doorheen. Dan de zang, waar ik toch wat minder enthousiast over ben. Dat het een verfrissend geluid is, daar ben ik het absoluut mee eens. Alleen de beslissing om de dubben pakt vrijwel altijd niet gelukkig uit. Ik ben er over het algemeen zwaar allergisch voor en in dit nummer blijkt maar weer waarom. Het voegt weinig waarde toe en de twee partijen klinken soms net onzuiver bij elkaar. Da's jammer, want ik zat met mijn hand boven de knop. Denk dat de artiest bij Yves in een warm bad terecht komt. Blind Audition 12: Gedraaid Yves had nog één band niet genoemd waarmee ik juist de sterkste associatie heb: London Grammar. De stemmen lijken erg veel op elkaar, al is bij deze dame het stemgeluid wat 'opener' en de uitspraak minder uniek. Daarmee is dit qua zang voor mij een mix tussen London Grammar en Haerts. Het maakt het geheel dus minder uniek, maar tegelijkertijd inderdaad wel aantrekkelijker voor een breder publiek. Is het origineel? Nee, niet echt. Is het potentieel winnaarsmateriaal? Jazeker! In het Worldvisionsongfestival had deze sowieso hoge ogen gegooid en ik vermoed dat dit bij The Voice niet anders gaat zijn. Ik ben zelf erg nieuwsgierig naar wat deze artiest nog meer te brengen heeft en hoop stiekem dat er toch ergens een afscheiding in mijn eerdere associaties gaat ontstaan. Team Ree had met Daughter in Editie 1 een topper in dit genre, uiteraard met volledige credits aan mijn lieftallige medecoach, en ik verwacht met deze artiest opnieuw met dit genre een gooi naar de titel te kunnen doen. 5 november 2017 bewerkt door Grote Ree Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 @bas2204 What gave it away? :p @ZL123 Leg eens uit waarom een coach neutraal zou moeten zijn? Het is toch net de taak van de coach om uit alle verschillende inzendingen te kiezen, hoe kan je dan neutraal blijven? @Fabian. Kom op coach, je lijstje inhaalwerk wordt er niet kleiner op en ondertussen zitten Hertekalf en ik te wachten om te weten te komen wie ons teams komen versterken... @Grote Ree Ja London Grammar en Daughter, die passen ook nog in dat lijstje. @de inzender van blind audition 12: laat je niet inpalmen door de zoete broodjes die mijn collega-coach je probeert te verkopen. Ook en zelfs vooral bij Team Yves ligt jouw weg naar de finale! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ZL123 Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Misschien een wat verkeerde woordkeuze, maar op voorhand een bepaald genre totaal afschrijven slaat mijns inziens ook nergens op... (en nee één van die nummers is niet van mij en ik heb ook geen nummer uit dat genre) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Misschien een wat verkeerde woordkeuze, maar op voorhand een bepaald genre totaal afschrijven slaat mijns inziens ook nergens op... (en nee één van die nummers is niet van mij en ik heb ook geen nummer uit dat genre) Het is een genre dat me echt niet ligt, maar dat betekent niet automatisch dat ik er niet voor zou draaien. Ik acht de kans klein, dat is waar, maar bij The Voice US bvb heb ik in bepaalde seizoenen al country-artiesten gehoord waar ik wel voor zou draaien. Gegeven dat ze iets teweeg brengen in mij, want muziek beluisteren is in de eerste plaats een emotionele beleving én dat ik het gevoel krijg dat de artiest meer in zijn/haar mars heeft dan dat countrygenre pur sang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Blind Audition 4: Niet gedraaid Tsja, het blijft een grappig genre dat country, maar in mijn ogen niet helemaal geschikt voor de Voice omdat we hier toch artiesten met andere genres dan hun 'bekende terrein' kennis willen laten maken. Neemt niet weg dat de performance van dit nummer prima is en dat ik bij een goed country-stemgeluid best bereid ben om te draaien. Maar deze stem kon mij daarop dan weer niet genoeg overtuigen. Blind Audition 5: Niet gedraaid Ik sluit me hierbij compleet aan bij mijn collega's. Moest even wachten totdat de stem boven de muziek uitkwam, en zodat dat het geval is blijft er een gevoel van autotune hangen. Ik heb dan ook, zoals Yves al zei, nog niet het idee gehad om instinctief op die knop te rammen. Dit moet haast wel iets Amerikaans zijn, te horen aan de muziek en de manier van zingen. Blijft staan dat ik het niet goed genoeg vind. Blind Audition 6: Niet gedraaid Sorry, is het erg als ik gewoon keihard in de lach schiet bij de trompet-intro. Ik speel zelf geen instrument maar ik ken weinig die dit slechter kunnen doen geloof ik. De stem is naar mijn mening helemaal gesynthesized, waar opzich niks mis mee is maar wat niet de échte stem van deze artiest bloot legt. Toch denk ik dat deze artiest op haar plek is bij Yves. Blind Audition 7: Gedraaid Ja, er wordt begonnen met zingen en ik hang boven die knop. Heerlijk stemgeluid en een soort nummer/genre waar ik zeker van hou. Met iedere toon raak ik enthousiaster van dit stemgeluid, en ik zit te wachten op die uitbraak in het nummer. Die komt uiteindelijk niet echt, maar toch zie ik hier zeker potentie in. Wat mij betreft zeer welkom in mijn team! Blind Audition 8: Gedraaid De intro is uitstekend en zet mij gelijk aan het denken om op die knop te rammen. Als de zang erbij komt is die prettig om naar te luisteren en goed helder. Toch kan het me niet volledig overtuigen, en dat doet mij toch weer wat terugzakken in mijn stoel. Het nummer kabbelt een beetje voort en voor we weten zit ik al aan het eind, en kom ik erachter dat ik toch nog niet op de knop heb gedrukt. Misschien krijg ik hier later spijt van, en dat mijn collega's ook niet gedraaid zijn, is iets wat deze artiest eigenlijk niet verdient. In de allerlaatste seconde ram ik op die knop, dit was gewoon te goed om niet in de battles tegen te komen. Blind Audition 9: Niet gedraaid In de eerste 20 seconden schiet me gelijk te binnen dat dit wel iets van een Nickelback-look a like moet zijn. Dat geforceerde stemgeluid met die rauwe instrumenten klinkt in ieder geval lekker rockerig. Echter vind ik dit een vrij matige Nickelback-look a like, en weet het stemgeluid mij geen moment te overtuigen. Niet het nummer waar je los op kan gaan. Blind Audition 10: Gedraaid Ik heb het al meer proberen te zeggen, ik ben in definitie niet tegen het genre country. Maar de stem moet wel het verhaal vertellen en daarnaast de 'feeling' met de muziek hebben. Deze muzikale achtergrond kan mij al veel meer bekoren en de stem, waar we hier toch uiteindelijk voor zitten, is op geen foutje te betrappen. Prima gezongen en een prettig nummer om naar te luisteren. Dit is het soort country wat ik WEL graag in mijn team wil hebben! Come on in, brother! Blind Audition 11: Niet gedraaid Tsja, er zijn natuurlijk altijd artiesten die zichzelf aanmelden in de wetenschap dat mijn collega Yves in het coach-groepje zit. Weer zo'n typisch nummer wat precies bij onze Belgische vriend past. Wat automatisch betekent dat mijn collega rendier en ik hier minder gecharmeerd van zijn. De stem is wederom naar mijn idee gesynthesized en weet me totaal niet te overtuigen. Maar, zoals al eens eerder gemeld, dit soort artiesten zijn uitstekend op hun plek bij Yves! Blind Audition 12: Gedraaid Kijk, je kunt als coach natuurlijk 15 verschillende bands opnoemen waar dit nummer en deze band aan doen denken, maar dit maakt mij nou juist nieuwsgierig wie dít dan zijn. De zang kan mij zeer bekoren, en het muzikale spel wat zich op de achtergrond afspeelt des te meer. Alles klopt aan dit nummer. Ik heet dit zeer graag welkom in mijn team! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 5 november 2017 Auteur Share Geplaatst 5 november 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] Tijd om de boekhouding wat bij te werken en diverse teams aan te vullen. We beginnen bij de afvallers. Auditie 4 kwam van @nasje92 en luisterd naar de naam Thomas Rhett, Auditie 5 van @Chimpa is Elliot Minor en auditie 9 is van @Jeroen. en luisterd naar de naam Seasons After. Dan door naar de audities die onze coaches wel wisten te overtuigen. @Yves voegt zowel auditie 6 als 11 toe die beide werden ingezonden door @Richarð.. @Fabian. vult zijn team met audities 7 en 8. Auditie 7 komt van @Chimpa en auditie 8 van @Jeroen.. Dan tot slot nog de audities waar meerdere coaches voor gedraaid hebben. Voor auditie 10 mag @bas2204 een keuze maken tussen @Fabian. en @Grote Ree terwijl voor auditie 12 @Richarð. de keuze heeft uit alle drie onze coaches. Nu weer door naar audities: [youtube]A08_cBLpqjU[/youtube] [youtube]iMk7yVh0kHc[/youtube] [youtube]ECnCS6nl2mA[/youtube] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Haha 2x @Richarð. wie had dat nu verwacht :D Nu nog ff die derde binnen rijven en dat wordt een gezellig onderonsje. [B]Blind Audition 13: Gedraaid[/B] Duidelijk een deelneemster uit The Voice Vlaanderen, je hoort ook de commentaren van Natalia, Bart Peeters en grote Vlaamse Held Bent van Looy na de auditie. Een imo knappe uitvoering van het Taylor Swift nummer. Wel wat jammer dat de 'clip' zoveel informatie inhoudt doordat die commentaren erbij zitten. Dat er deelnemers uit de 'echte' Voices worden gebruikt kan prima, graag zelfs want (voor mij met name in de Voice UK) zitten daar tal van topartiesten tussen. Maar er zou in een blind audition toch minder moeten prijs gegeven worden. Ik weet nu nl. ook perfect over wie het gaat, heb die aflevering gezien en dat neemt de 'spanning', het verrassingseffect weg. Nu, in ieder geval was dit ook in The Voice Vlaanderen één van mijn favoriete deelnemers. ze heeft een erg eigen en engelachtige stem die volgens mij veel mensen gaat bekoren in deze wedstrijd. Bijna vanzelfsprekend dat ik voor zo'n prachtig geluid mijn stoel draaide. [B]Blind Audition 14: Gedraaid[/B] Twee voor de prijs van één. We hadden eerder al een jongen/meisje-duet maar dat kon op weinig bijval rekenen. Deze vond ik al stukken boeiender om te beluisteren. Op de een of ander manier denk ik dat het hier ook om een Belgische band gaat, ik denk dat het aan de sound ligt die me wat doet denken aan Das Pop of sommige nummers van Balthazar. Ik hou van die vrolijke indie poprock deuntjes. Dat fris rinkelend gitaartje in de strofes, die synthwave-geluiden, Yves helemaal in zijn element. De stemmen klinken zowel individueel als in harmonie erg aangenaam. Ik moet mss een beetje gaan opletten want zo stroomt mijn team wel erg snel vol, maar ik kon er niet aan weerstaan voor dit blijmoedig ensemble opnieuw te draaien, zoiets mag ik niet aan mijn neus laten voorbij gaan. [B]Blind Audition 15: Niet gedraaid[/B] Erg geijkt begin van zo'n typisch zeemzoet singer-songwriter-nummer: zacht viooltje op de achtergrond, piano op de voorgrond. Wellicht is het de artiest die zichzelf hierop begeleidt. De stem heeft een mooie, heldere klankkleur en de zanger heeft een ruim bereik, maar het dertien in een dozijn-gehalte is bij deze song zo groot dat het mij ervan weerhoudt op de knop te knallen. Been there heard that way too many times. Evenwel vermoed ik dat Fabian hier wel eens voor zou kunnen draaien, lijkt me meer in zijn straatje te passen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Auditie 10 voegt zich bij Team Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 november 2017 Share Geplaatst 5 november 2017 Auditie 12 mag naar @Grote Ree Aangezien Yves er al twee heeft van mij en Ree z'n stukje overtuigend was. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten