delichris Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 1 uur geleden zei ROEMM: Beetje kinderachtige discussie, opnieuw. In dat stukje wordt nota bene gesproken over een 'nog zuiverder hattrick' en 'perfecte hattrick'. Wat dus niet helemaal je punt versterkt. Hoezo mijn punt niet versterkt. Juist wel. Aangezien ik dat ook al aangaf. Maar goed blijkbaar heeft niet iedereen dezelfde idee over een hattrick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 18 minuten geleden zei delichris: Hoezo mijn punt niet versterkt. Juist wel. Aangezien ik dat ook al aangaf. Maar goed blijkbaar heeft niet iedereen dezelfde idee over een hattrick. Jij zei dat het helemaal geen hattrick was en dat punt werd wel degelijk volledig ontkracht in jouw artikel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 1 minuut geleden zei Steels: Jij zei dat het helemaal geen hattrick was en dat punt werd wel degelijk volledig ontkracht in jouw artikel. Het dikgedrukte is toch duidelijk of niet?????? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 14 uur geleden zei delichris: Zo zeg wat was City goed zeg. Maar wat heb ik me zitten ergeren aan die commentator van Viaplay. Haalde ophemelen alsof het een god is. En maar roepen dat Haaland een hattrick heeft gescoord. Dat is niet het geval. Aangezien Foden nog tussen door scoorde. De term hattrick wordt in het voetbal gebruikt wanneer een speler drie doelpunten maakt in één wedstrijd. Nee, het was geen zuivere hattrick. Ja, het was wel een hattrick. Zijn we nu klaar? Of kan je echt niet toegeven dat je de term hattrick fout interpreteerde? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Zojuist zei Steels: De term hattrick wordt in het voetbal gebruikt wanneer een speler drie doelpunten maakt in één wedstrijd. Nee, het was geen zuivere hattrick. Ja, het was wel een hattrick. Zijn we nu klaar? Of kan je echt niet toegeven dat je de term hattrick fout interpreteerde? Ik heb hem niet verkeerd geinterperteerd. Ik vind het geen hatrick en dat is mijn mening en die mag ik geven. Ik ben van mening dat een hattrick pas een hattrick is als een speler drie keer achter elkaar scoort zonder dat er een andere speler er tussen zit. Die mening mag ik hebben zonder dat te gaan veranderen omdat het hier moet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 8 minuten geleden zei delichris: Ik heb hem niet verkeerd geinterperteerd. Ik vind het geen hatrick en dat is mijn mening en die mag ik geven. Ik ben van mening dat een hattrick pas een hattrick is als een speler drie keer achter elkaar scoort zonder dat er een andere speler er tussen zit. Die mening mag ik hebben zonder dat te gaan veranderen omdat het hier moet. Ja, oké Mijn mening is ook dat er helemaal niet gescoord is.. 8 minuten geleden zei delichris: Ik heb hem niet verkeerd geinterperteerd. Ik vind het geen hatrick en dat is mijn mening en die mag ik geven. Ik ben van mening dat een hattrick pas een hattrick is als een speler drie keer achter elkaar scoort zonder dat er een andere speler er tussen zit. Die mening mag ik hebben zonder dat te gaan veranderen omdat het hier moet. En kom dan ook niet af met een artikel waarin letterlijk staat wat een hattrick is, wat een zuivere hattrick is en wat een perfecte hattrick is als het uiteindelijk toch om je eigen interpretatie draait.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 1 minuut geleden zei Steels: En kom dan ook niet af met een artikel waarin letterlijk staat wat een hattrick is, wat een zuivere hattrick is en wat een perfecte hattrick is als het uiteindelijk toch om je eigen interpretatie draait.. Misschien moet je het artikel beter lezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 3 minuten geleden zei delichris: Misschien moet je het artikel beter lezen. Of jij? Letterlijk de eerste zin hoor.. Hoe koppig kan je zijn man? De term hattrick wordt in het voetbal gebruikt wanneer een speler drie doelpunten maakt in één wedstrijd. De uitdrukking hattrick komt uit het cricket, om precies te zijn uit het jaar 1858, en is sindsdien overgenomen door andere sporten, waaronder voetbal, waarin het wordt beschouwd als een van de meest indrukwekkende prestaties. Hoewel het scoren van een hattrick vrij moeilijk is en als redelijk zeldzaam wordt beschouwd, is het iets dat topspelers Cristiano Ronaldo, Messi en Lewandowski meer dan eens presteren. Zo hebben zowel Cristiano Ronaldo als Messi tijdens hun carrière meer dan 50 hattricks gescoord. Wat in het voetbal gezien wordt als een nog zuiverdere hattrick is wanneer een voetballer zijn of haar 3 doelpunten zonder onderbreking van een doelpunt van een andere speler en eveneens in dezelfde helft maakt. En wat nog zeldzamer is, is het behalen van "de perfecte hattrick" die wordt gescoord met de rechtervoet, linkervoet en het hoofd. In elk geval is drie gescoorde doelpunten in één wedstrijd een unieke prestatie, daarom is het een traditie geworden dat de hattrickheld de bal na de wedstrijd als een trofee mag houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Wel slim, dit zorgt ervoor dat iedereen het over hattricks heeft en niet over dat Man Utd helemaal vernederd is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 2 minuten geleden zei Azpi: Wel slim, dit zorgt ervoor dat iedereen het over hattricks heeft en niet over dat Man Utd helemaal vernederd is Dat is inderdaad goed gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 3 minuten geleden zei Azpi: Wel slim, dit zorgt ervoor dat iedereen het over hattricks heeft en niet over dat Man Utd helemaal vernederd is Ik had al gezegd dat City wel heel goed was. We hadden niets, maar dan ook echt niets in te brengen. Dat alleen Malacia werd gewisseld in de rust was absurd. Hij had alle 10 de veldspelers wel mogen wisselen. Helaas kan dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 16 minuten geleden zei Azpi: Wel slim, dit zorgt ervoor dat iedereen het over hattricks heeft en niet over dat Man Utd helemaal vernederd is En ''jullie'' Chelsea is weer voor zoveelste keer ''geholpen'' Silva had gewoon rood moeten krijgen en hebben, feit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Just now, Kyrill said: En ''jullie'' Chelsea is weer voor zoveelste keer ''geholpen'' Silva had gewoon rood moeten krijgen en hebben, feit. ja daar heb je helemaal gelijk in. Dat heb ik zelf ook al aangegeven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Had ik gemist sorry. Duidelijk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 22 uur geleden zei Kyrill: Aardig ja maar vooral nodig met nog 13 wedstrijden per PL team tot het WK begint in relatief korte tijd, iedere 3-4 dagen een wedstrijd dit vind ik trouwens onzin. als topspeler in een topcompetitie moet je om de 3 a 4 dagen lekker 90 minuten kunnen ballen. kom op zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 4 minuten geleden zei Aaron21: dit vind ik trouwens onzin. als topspeler in een topcompetitie moet je om de 3 a 4 dagen lekker 90 minuten kunnen ballen. kom op zeg. Dan vindt jij dit maar onzin. Ik vind jouw bericht onzin. PL werkt nooit met winterstop en speelt 2-3x zoveel en zovaak duels dan ze in België en Nederland dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Zojuist zei Kyrill: Dan vindt jij dit maar onzin. Ik vind jouw bericht onzin. PL werkt nooit met winterstop en speelt 2-3x zoveel en zovaak duels dan ze in België en Nederland dan. je antwoordt volledig naast de kwestie en je slaat het belangrijkste deel van mijn antwoord in de wind. nl. topspeler uit een topcompetitie (NL en BE zijn geen topcompetitie en kennen amper topspelers) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 8 minuten geleden zei Aaron21: dit vind ik trouwens onzin. als topspeler in een topcompetitie moet je om de 3 a 4 dagen lekker 90 minuten kunnen ballen. kom op zeg. Buiten een keeper, zijn er toch niet veel spelers die dit aan kunnen hoor. Zeker in bv. de Engelse competitie ligt de intensiteit toch bijzonder hoog. Als je die dan om de 3 à 4 dagen telkens weer de volle 90 minuten laat spelen, dan komen daar ongetwijfeld blessures van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 15 minuten geleden zei Steels: Buiten een keeper, zijn er toch niet veel spelers die dit aan kunnen hoor. Zeker in bv. de Engelse competitie ligt de intensiteit toch bijzonder hoog. Als je die dan om de 3 à 4 dagen telkens weer de volle 90 minuten laat spelen, dan komen daar ongetwijfeld blessures van. Dit dus , hier heb je je antwoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober 2022 Share Geplaatst 3 oktober 2022 Niet om mijn gram te halen @Acquafresca zag MOTD deels terug en Benjamin White was super fucking goed tegen Spurs thuis. Natuurlijk heb ik heel pot live ook gezien maar toen viel minder op. Tegen BHA was niet zozeer TAA maar heel Liverpool vooral Van Dijk oa en Fabinho die niet tot nauwelijks aan mandekking en mee verdedigen tegen... Lieten allemaal gewoon steeds hun man lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Citaat https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1048900/ronaldo-wil-in-januari-weg-bij-manchester-united-ten-hag-geeft-groen-licht.html Als hij weggaat dan scheelt dat een heleboel salaris en is de weg vrij voor Cody Gakpo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 7 uur geleden zei delichris: Als hij weggaat dan scheelt dat een heleboel salaris en is de weg vrij voor Cody Gakpo. Dus Sancho is dus officieel geflopt bij United , net als Nicolas Pepe dat bij Arsenal is en was? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Zojuist zei Kyrill: Dus Sancho is dus officieel geflopt bij United , net als Nicolas Pepe dat bij Arsenal is en was? Huh hoe kom jij bij Sancho? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 7 uur geleden zei delichris: Als hij weggaat dan scheelt dat een heleboel salaris en is de weg vrij voor Cody Gakpo. Haha ja? Ben je daar dan echt wel zo blij mee? Ik denk dat iedereen bij PSV spijt heeft dat ze hem niet weg hebben gedaan afgelopen zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 4 oktober 2022 Share Geplaatst 4 oktober 2022 Zojuist zei La Pulga: Haha ja? Ben je daar dan echt wel zo blij mee? Ik denk dat iedereen bij PSV spijt heeft dat ze hem niet weg hebben gedaan afgelopen zomer. Ik zeg niet dat ik er blij mee ben. Maar dit wordt wel genoemd. Als Ronaldo weggaat dat men dan naar Gakpo schakelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten