Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

45 minuten geleden zei Azpi:

daar heb je gelijk in. Maar waarom is dat iets negatiefs? Hij wil gewoon graag winnen en heeft geen zin om zijn tijd te verdoen met een team dat niet competitief is. Dat is zijn recht dat hij heeft verdiend door zijn vorige successen. Ik heb liever dat de manager de baas is over de club dan een paar bestuurders die misschien niet zo veel geven als het team wint of niet. 

Maar je weet toch op voorhand bij wie je tekent? Levy heeft de reputatie om de vinger op de knip te houden. Of dat goed is of niet is een andere zaak, maar je moet het niet in keulen horen donderen en verontwaardigd gaan doen opeens. Daar geef ik Lazy gelijk in.

En ik vind dat zijn successen met een korreltje zout mogen genomen worden. Hij werd kampioen met een juventus dat met de concierge aan het hoofd ook kampioen zou zijn geworden. Inzaghi doet het met een half uitgekleed Inter evengoed, en wordt kampioen als Radu geen flater begaat. Ik vind het nogal tekenend dat hij nooit iets presteert in de CL (waar er echte competitie is).

Deed hij het goedmet Tottenham dit seizoen na een slechte start? Tuurlijk. is hij een betere coach dan Arteta? absoluut, maar ik kan er 30 opnoemen die een betere coach zijn dan Arteta.

We zien gewoonweer hetzelfde patroon. Als ten Hag iets deftig kan neerzetten en Arsenal misschien niet eens het laat lopen, zal 4de plaats komend seizoen geen waar zijn en gaat ie weer kleinzerig doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 hour ago, AntiChrist7 said:

Maar je weet toch op voorhand bij wie je tekent? Levy heeft de reputatie om de vinger op de knip te houden. Of dat goed is of niet is een andere zaak, maar je moet het niet in keulen horen donderen en verontwaardigd gaan doen opeens. Daar geef ik Lazy gelijk in.

En ik vind dat zijn successen met een korreltje zout mogen genomen worden. Hij werd kampioen met een juventus dat met de concierge aan het hoofd ook kampioen zou zijn geworden. Inzaghi doet het met een half uitgekleed Inter evengoed, en wordt kampioen als Radu geen flater begaat. Ik vind het nogal tekenend dat hij nooit iets presteert in de CL (waar er echte competitie is).

Deed hij het goedmet Tottenham dit seizoen na een slechte start? Tuurlijk. is hij een betere coach dan Arteta? absoluut, maar ik kan er 30 opnoemen die een betere coach zijn dan Arteta.

We zien gewoonweer hetzelfde patroon. Als ten Hag iets deftig kan neerzetten en Arsenal misschien niet eens het laat lopen, zal 4de plaats komend seizoen geen waar zijn en gaat ie weer kleinzerig doen

voordat Conte kwam was Juventus 8 jaar lang geen kampioen geworden. Voordat Conte kwam was inter 10 jaar lang geen kampioen geworden. Toeval zeker? 

7 minutes ago, La Pulga said:

Je snapt nog steeds niet wat ik met actualiteit bedoel he?

je bedoeld met actualiteit dat Barcelona momenteel door de enorme schulden niet meer in staat is om achterlijke bedragen neer te leggen voor spelers die ze binnen 2 seizoenen met dik verlies moeten verkopen omdat ze niet hun salarisbudget kunnen handhaven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei Azpi:

voordat Conte kwam was Juventus 8 jaar lang geen kampioen geworden. Voordat Conte kwam was inter 10 jaar lang geen kampioen geworden. Toeval zeker? 

je bedoeld met actualiteit dat Barcelona momenteel door de enorme schulden niet meer in staat is om achterlijke bedragen neer te leggen voor spelers die ze binnen 2 seizoenen met dik verlies moeten verkopen omdat ze niet hun salarisbudget kunnen handhaven?

Nee, Barcelona heeft geen sjeik/rus/andere mongool die geld sponsort. Geeft ook niks, ik wilde alleen aangeven dat Engeland qua geld zwaar op de andere competities voorloopt. Tottenham heeft meer te spenderen dan Real Madrid en Bayern bij elkaar. 

dat heeft niets met wanbeleid van andere teams te maken, het niveau qua geld lijkt alleen maar groter te worden tussen Engeland en andere landen.

verder ben ik weer met de verkeerde in discussie, ik ga even naar een andere topic aangezien jij alleen maar hier vertoeft. O ja, ik vind je wel lief.

bewerkt door La Pulga
Link naar opmerking
Deel via andere websites

34 minuten geleden zei Azpi:

Milan werd uitgekleed door PSG die zomer (beste spits en beste verdediger kwijt), en het koste een spookgoal van muntari en het was anders gelopen.

En inter kreeg net een hoop chinees geld, wanneer juventus afgleed.

Weten wanneer de wind draait is ook een kunst, dat moet ik hem nageven ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Azpi:

Conte heeft zowel Juve als Inter als Chelsea en nu weer Spurs totaal naar zijn hand gezet en vrijwel direct veel beter laten voetballen. Andere energie, tactiek, systeem, andere spelers, spelers op andere posities uitgevonden en ga zo maar door. Weinig coaches die zo snel een zichtbare stempel weten te drukken op een ploeg als Conte.

Maar je kan lullen als brugman, die antichrist34 zegt altijd hetzelfde terug. Heeft een enorme hekel aan Conte. Zal wel zijn omdat 'ie fan is van Milan ofzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Socrates:

Conte heeft zowel Juve als Inter als Chelsea en nu weer Spurs totaal naar zijn hand gezet en vrijwel direct veel beter laten voetballen. Andere energie, tactiek, systeem, andere spelers, spelers op andere posities uitgevonden en ga zo maar door. Weinig coaches die zo snel een zichtbare stempel weten te drukken op een ploeg als Conte.

Maar je kan lullen als brugman, die antichrist34 zegt altijd hetzelfde terug. Heeft een enorme hekel aan Conte. Zal wel zijn omdat 'ie fan is van Milan ofzo.

doe minste moeite om de namen goed te krijgen als je iemand target?

Ik zal eerlijk toegeven dat ik geen fan ben van het type coaches die snel resultaat boeken door met cash te gooien (ter indicatie, hij heeft bijna evenveel uitgegeven als de tien jaar oudere Ancelotti, die dubbel zoveer werkjaren in de hyper inflatie van de PL heeft gewerkt). Voor die man heb ik veel meer respect.) Dan wordt de spelerskern opgebrand, dan gaan zeuren dat het allemaal niet gaat zoals het moet door het bestuur en uiteindelijk niets structureel achterlaten.  Maar hij mag altijd mijn ongelijk bewijzen bij tottenham (spoiler, gaat ie niet doen). Vraag de gemiddelde inter, juventus en tottenham fan wie hun beste coach was van de afgelopen decennia/um, en het antwoord zal respectievelijk zijn: mourinho, allegri en poch. Conte zal er niet tussenstaan, en met reden.

dusja, ik vind hem overroepen, en ik zou hem zeker niet bij top3 van trainers zetten. Dat hij nooit iets presteert in de CL is een indicatie daarvan. Zullen binnen een jaar zien of het iets wordt. Als hij er tegen dan al niet weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei AntiChrist7:

Ik zal eerlijk toegeven dat ik geen fan ben van het type coaches die snel resultaat boeken door met cash te gooien

En daar ging je weer. Allang ontkracht. Juve, Inter, kern van Chelsea zelfs, nu bij Spurs maar twee matige huurlingen.. Het is niet resultaat boeken door met cash te gooien, het is het spel veranderen en zware invloed op hebben in positieve zin.

Allegri boven Conte trouwens, no way. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

İnter had Barcelona natuurlijk heerlijk opgelicht destijds en hadden een selectie waar Mou kan dromen. Een geweldige spits, ideale #10, hongerige wereldspeler (Eto'o) en heel wat goede spelers die vooral in dienst van die 3 speelden. Overal waar die heen gaat zie je een vergelijkbare patroon. Özil + Ronaldo. Abraham + Pellegrini. Son en Kane hoef ik natuurlijk niet te zeggen. 

Conte is geweldig man. Zoals eerder gezegd, drukt ie gelijk zijn stempel. Maar als het even niet loopt, is die net zo snel weg, heb ik het gevoel. Boven Arteta heb je nog Howe, Thomas Frank, Hasenhutl, Tuchel en wss ook nog Rodgers. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Acquafresca said:

İnter had Barcelona natuurlijk heerlijk opgelicht destijds en hadden een selectie waar Mou kan dromen. Een geweldige spits, ideale #10, hongerige wereldspeler (Eto'o) en heel wat goede spelers die vooral in dienst van die 3 speelden. Overal waar die heen gaat zie je een vergelijkbare patroon. Özil + Ronaldo. Abraham + Pellegrini. Son en Kane hoef ik natuurlijk niet te zeggen. 

Conte is geweldig man. Zoals eerder gezegd, drukt ie gelijk zijn stempel. Maar als het even niet loopt, is die net zo snel weg, heb ik het gevoel. Boven Arteta heb je nog Howe, Thomas Frank, Hasenhutl, Tuchel en wss ook nog Rodgers. 

Julio Caesar, Zanetti, Materazzi, Lucio, Chivu, Maicon, Motta, Cambiasso, Sneijder, Eto’o & Milito met Balotelli nog op de bank maar @AntiChrist7denkt zeker dat het team dat Conte had veel beter was…

Conte is ook geloof ik de enige manager die de serie a ongeslagen heeft gewonnen. En alle teams die nu met 3 centrale verdedigers en 2 wingbacks spelen? Daar is Conte zowat mee begonnen. En wat betreft Spurs denk ik niet dat je iemand gaat vinden die liever Poch terug heeft dan Conte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Azpi:

@Kyrillsuper Alvaro Morata naar Arsenal? Agent Morata 

Alsjeblieft niet zeg. Liever Jesus ofzo voor 50 miljoen. Als goed is gaat Nketiah bijtekenen voor 100k pond per week. Is beter allemaal dan Lacazette iig.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minutes ago, Satyr said:

30 miljoen voor Morata is een koopje, dat zou ik altijd doen

het is eigelijk een prima speler als die wat vertrouwen heeft. Arsenal heeft ook niet echt een spits die kan koppen, en Morata is daar wel goed in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

38 minuten geleden zei Azpi:

het is eigelijk een prima speler als die wat vertrouwen heeft. Arsenal heeft ook niet echt een spits die kan koppen, en Morata is daar wel goed in.

Saka en Martinelli geven niet bepaald hoge, laat staan bruikbare voorzetten. Soares ook niet, Nuno al helemaal niet. En Tierney ja die is blessie. Alles gaat laag, tap back in de voeten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben niet bepaald overtuigd dit seizoen 9 goals in 35 duels, ervoor 11 goals in 32 duels(beide Juventus), daarvoor 12 bij Atletico in 34 duels, daarvoor 6 goals in 15 duels. In 2016-2017 had hij 15 goals in 26  duels bij Real, dat aantal heeft ie nooit meer evenaart. Dan heb ik liever Arsenal echt werk maakt van Benzema waar we al 17 jaar aan gelinked worden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 hours ago, Kyrill said:

Ik ben niet bepaald overtuigd dit seizoen 9 goals in 35 duels, ervoor 11 goals in 32 duels(beide Juventus), daarvoor 12 bij Atletico in 34 duels, daarvoor 6 goals in 15 duels. In 2016-2017 had hij 15 goals in 26  duels bij Real, dat aantal heeft ie nooit meer evenaart. Dan heb ik liever Arsenal echt werk maakt van Benzema waar we al 17 jaar aan gelinked worden...

was echt frustrerend haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites