Kyrill Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 3 minuten geleden zei Azpi: je moet sowieso Stamford Bridge uitbreiden en er zijn 4 verschillende partijen dus je kan dit soort eisen maken Kan altijd doen ja maar je onderhandelingspositie is niet heel sterk. Roman heeft niet bepaald ''leverage'' voor nieuwe partijen die willen kopen. En niet verkopen is geen optie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 26 maart 2022 Share Geplaatst 26 maart 2022 4 minutes ago, Kyrill said: Kan altijd doen ja maar je onderhandelingspositie is niet heel sterk. Roman heeft niet bepaald ''leverage'' voor nieuwe partijen die willen kopen. En niet verkopen is geen optie. hij heeft de leverage dat hij kan kiezen wie de nieuwe eigenaar word. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 28 maart 2022 Share Geplaatst 28 maart 2022 (bewerkt) Quote Russian oligarch Roman Abramovich and Ukrainian peace negotiators suffered symptoms of suspected poisoning after a meeting in Kyiv earlier this month, people familiar with the matter said. Following the meeting in the Ukrainian capital, Mr. Abramovich, who has shuttled between Moscow, Lviv and other negotiating venues, as well as at least two senior members of the Ukrainian team developed symptoms that included red eyes, constant and painful tearing, and peeling skin on their faces and hands, the people said. The victims blamed the suspected attack on hard-liners in Moscow who they said wanted to sabotage talks to end the war. A person close to Mr. Abramovich said it wasn’t clear who had targeted the group. Mr. Abramovich and the Ukrainian negotiators, who include Crimean Tatar lawmaker Rustem Umerov, have since improved and their lives aren’t in danger, the people said. Ukraine’s president, Volodymyr Zelensky, who has met with Mr. Abramovich, wasn’t affected, they said. Mr. Zelensky’s spokesman said he had no information about any suspected poisoning. update Quote WASHINGTON, March 28 (Reuters) - A U.S. official said on Monday that intelligence suggests the sickening of Russian billionaire Roman Abramovich and Ukrainian peace negotiators was due to an environmental factor, not poisoning. Citing people familiar with the matter, the Wall Street Journal and investigative outlet Bellingcat reported that Abramovich and the negotiators had suffered symptoms of suspecting poisoning earlier this month after a meeting in Kyiv. read more 28 maart 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 29 maart 2022 Share Geplaatst 29 maart 2022 Meer iets voor dit topic: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Ik heb Viaplay app via mijn ouders betaal ook aan mee. Waarom zit PL voetbal nog niet op?!?! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Kyrill: Ik heb Viaplay app via mijn ouders betaal ook aan mee. Waarom zit PL voetbal nog niet op?!?! Lijkt me toch ook logisch. Dat is dit seizoen nog bij Ziggo. Volgend seizoen gaat het naar Viaplay. 2 april 2022 bewerkt door delichris Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 5 minuten geleden zei delichris: Lijkt me toch ook logisch. Dat is dit seizoen nog bij Ziggo. Volgend seizoen gaat het naar Viaplay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 april 2022 Share Geplaatst 2 april 2022 Zo Brentford zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Eén ding is zeker United haalt geen CL volgend seizoen. Man wat een domper weer gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 1 uur geleden zei delichris: Eén ding is zeker United haalt geen CL volgend seizoen. Man wat een domper weer gisteren. Ik vind het ook maar steeds een vreemdere samenstelling worden. Heb de wedstrijd gezien en het ontbreekt gewoon echt aan een tactiek lijkt wel. Voorin lopen er alleen maar spelers zonder overzicht (op Fernandes na dan natuurlijk) en een middenveld met Scott en Fred is te statisch. Blijft zo jammer voor Donny dat ie daar niet gewoon tussen kon lopen, want een speler dat vanuit het middenveld voor wat diepgang kan zorgen is echt nodig als je vaak de bal heb op eigen helft. Verder vind ik Dalot ook net niets (Wan-Bissaka is dan zwaar uit vorm zeker?) en naast Varane mis je gewoon een opbouwende verdediger. Ook een rare keus om zonder spits te beginnen maar dat is misschien gezien de selectie wel logisch. Jammer dat Cavani niet fit te krijgen is, dat zou mijn nummer 1 spits zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 4 minuten geleden zei La Pulga: Ik vind het ook maar steeds een vreemdere samenstelling worden. Heb de wedstrijd gezien en het ontbreekt gewoon echt aan een tactiek lijkt wel. Voorin lopen er alleen maar spelers zonder overzicht (op Fernandes na dan natuurlijk) en een middenveld met Scott en Fred is te statisch. Blijft zo jammer voor Donny dat ie daar niet gewoon tussen kon lopen, want een speler dat vanuit het middenveld voor wat diepgang kan zorgen is echt nodig als je vaak de bal heb op eigen helft. Verder vind ik Dalot ook net niets (Wan-Bissaka is dan zwaar uit vorm zeker?) en naast Varane mis je gewoon een opbouwende verdediger. Ook een rare keus om zonder spits te beginnen maar dat is misschien gezien de selectie wel logisch. Jammer dat Cavani niet fit te krijgen is, dat zou mijn nummer 1 spits zijn. Qua spits had hij met Marcus moeten beginnen. Dan heb je voorin zoveel snelheid. Pogba had eruit gemoeten. Die gozer wilt niet spelen voor United en dat heeft hij duidelijk kenbaar gemaakt. Dan speel je met Bruno op 10. Scott en Fred nu op het middenveld wilt wel, want met Matic heb je nog een drama middenvelder. Maguire eruit en dan Lindelof erin. Varane en Lindelof werken heel fijn samen dat heb ik al meerdere malen gezien. Cavani is misschien wel niet geschikt voor het Engelse voetbal. Het is een topspits, maar te vaak geblesseerd. Aaron is in mijn ogen een top rechtsback, maar aanvallend niet goed genoeg. Dalot daarentegen wel weer. Het gaat in iedergeval een spannende zomer worden. Want er zal veel gaan veranderen zowel management als selectie. Ik las ook dat van Persie nadrukkelijk in beeld is als assistent. En dat hint toch naar Ten Hag als manager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 4 minuten geleden zei delichris: Qua spits had hij met Marcus moeten beginnen. Dan heb je voorin zoveel snelheid. Pogba had eruit gemoeten. Die gozer wilt niet spelen voor United en dat heeft hij duidelijk kenbaar gemaakt. Dan speel je met Bruno op 10. Scott en Fred nu op het middenveld wilt wel, want met Matic heb je nog een drama middenvelder. Maguire eruit en dan Lindelof erin. Varane en Lindelof werken heel fijn samen dat heb ik al meerdere malen gezien. Cavani is misschien wel niet geschikt voor het Engelse voetbal. Het is een topspits, maar te vaak geblesseerd. Aaron is in mijn ogen een top rechtsback, maar aanvallend niet goed genoeg. Dalot daarentegen wel weer. Het gaat in iedergeval een spannende zomer worden. Want er zal veel gaan veranderen zowel management als selectie. Ik las ook dat van Persie nadrukkelijk in beeld is als assistent. En dat hint toch naar Ten Hag als manager. Ja ik denk dat Rashford ook totaal niet fit is. Zonde trouwens dat Elanga hem in de weg liep in de laatste minuten, die maakte ook een ongelukkige indruk. Verder eens hoor met jou. Denk dat Ten Hag persoonlijk al rond is trouwens met ManUtd, gister ontkende hij niets (dat doen trainer normaal gesproken altijd) en is er zelfs al gesproken over een afkoopclausule met Ajax. Ik hoop dat ze hem de tijd gunnen en niet na een paar maanden gaan ontslaan, dan wilt het best iets gaan worden. Goed om van Persie mee te nemen ook, iemand die de cultuur kent en onder Ferguson heeft gespeeld. Lijkt me een goede link tussen Ten Hag en de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 3 april 2022 Share Geplaatst 3 april 2022 Stiekem hoop ik dat ook Jaap Stam gevraagd wordt als assistent. Maar dat zal wel een droom zijn. Dat Elanga in de weg liep was heel erg zonde anders was Marcus er door. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Slechtste Arsenal 1e helft van heel seizoen tot dusver. Zaha is ziek goed, Andersen en Gallagher ook en heel Palace. Partey, Gabriel en Tavares heel slecht bij Arsenal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Moest van @Satyrvragen hoeveel het bij Arsenal staat @Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 Over provoceren gesproken, waar is @Azpi? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 12 minuten geleden zei Djurovski: Moest van @Satyrvragen hoeveel het bij Arsenal staat @Kyrill Je moest helemaal niks, want exact wat La Pulga zegt. Nergens voor nodig. 2 minuten geleden zei La Pulga: Over provoceren gesproken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Fantasy: Je moest helemaal niks, want exact wat La Pulga zegt. Nergens voor nodig. Een dolletje moet kunnen he 4 april 2022 bewerkt door Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 18 minuten geleden zei Djurovski: Een dolletje moet kunnen he Vanzelfsprekend, maar pick your dolletjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 4 april 2022 Share Geplaatst 4 april 2022 @Kyrill het was een grapje niks persoonlijk en om eerlijk te zijn geen flauw idee wat de score is. Waarschijnlijk niet zo goed. Dus nogmaals excuses Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 8 uur geleden zei Fantasy: Vanzelfsprekend, maar pick your dolletjes Werk je ook al bij de Lidl? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 8 uur geleden zei Djurovski: @Kyrill het was een grapje niks persoonlijk en om eerlijk te zijn geen flauw idee wat de score is. Waarschijnlijk niet zo goed. Dus nogmaals excuses Geen probleem maat. Heb niet eens gelezen. En ga zo beginnen met werken. Maak je niet dik En Satyr zei niks uit maakt wat Arsenal speelt als we maar niet kampioen worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 2 minuten geleden zei Kyrill: Geen probleem maat. Heb niet eens gelezen. En ga zo beginnen met werken. Maak je niet dik En Satyr zei niks uit maakt wat Arsenal speelt als we maar niet kampioen worden Dan ben je te laat . Je werkt toch van 8:30 - 17:00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Hij stuurde dat bericht om 8.29 uur dus dan is hij volgens mij juist exact op tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 10 minuten geleden zei Tim': Hij stuurde dat bericht om 8.29 uur dus dan is hij volgens mij juist exact op tijd Bij mij was het toen 1 minuut en dat was op 8:31 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten