Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Westworld

Kyrill

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 50
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Eerst dacht ik vandaag dat [spoiler=karakter uit serie]Men in Black met de hoed(Ed Harris) Wyatt zou zijn. Maar nu komt toch op neer dat hij Arnold is?

Maeve is tof maar vind haar wel teveel screentime krijgen.

[spoiler=theorie mib]Op Reddit gaan er al weken theorieën rond dat de MiB die William is, en dat die verhaallijn zich dus 30 jaar eerder afspeelt. Dit lijkt mij gezien de laatste paar afleveringen erg voor de hand liggend en zal denk ik onthuld of ontkracht worden in de laatste twee afleveringen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=theorie mib]Op Reddit gaan er al weken theorieën rond dat de MiB die William is, en dat die verhaallijn zich dus 30 jaar eerder afspeelt. Dit lijkt mij gezien de laatste paar afleveringen erg voor de hand liggend en zal denk ik onthuld of ontkracht worden in de laatste twee afleveringen.

Ooh. Dat snap ik maar vind ik eigenlijk heel teleurstellend :(

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

_O_

[spoiler= ]Moet haast ook wel een William = MiB onthulling omvatten, ben daar nu 99% zeker van

[spoiler=spoilert theorie]sowieso, kwam net dit tegen op reddit: ttps://i.imgur.com/Wl9DY95.jpg

In het kort: Dit fotootje vond Dolores' vader bij hun ranch. Deze aflevering liet Logan hem aan William zien, het is Logans zus (en Williams soon to be wife). Die vader vond hem net nadat MiB daar geweest was in aflevering 2

Toch heerlijk dit soort kleine details hé, echt genieten:<.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel een goeie laatste aflevering, mooi opgebouwd naar het einde. Hele verhaal van Maeve had er wel uit gemogen van mij, dat was echt boring. Vraag blijft wel [tekst]hoe bewust de hosts nu zijn. Maeve was ook geprogrammeerd door Ford, misschien Dolores en de rest ook wel gewoon.[/tekst] Benieuwd welke weg S2 op gaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke serie :

3367052-westworlds2poster.jpg

Zie nu ook dat Ramin Djawadi de muziek verzorgd. Heeft die bij GoT heerlijk gedaan iig

sjVqDg32_8s

Ik kan echt niet wachten. Al is het alleen al voor Tessa Thompson en Evan Rachel Wood :love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste seizoen er nog eens doorgejaagd voor ik aan seizoen twee begin. Toch wel genoeg stukken waar het enorm sleepte, die hele Maeve verhaallijn is zo boring als wat. Stukken met Ford wel heel boeiend, mag hopen dat ze in seizoen twee de discussies over vrije wil/bewustwijn blijven behouden want anders ga ik het niet lang volhouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites