iSimic Geplaatst 14 november 2016 Share Geplaatst 14 november 2016 Geweldige serie so far. Hopkins ook _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 18 november 2016 Share Geplaatst 18 november 2016 Gekke plottwist hoor. Gaap. Begon zo interessant, nu weinig meer dan 'spannend hoe het nu allemaal op elkaar zit zeg'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 november 2016 Share Geplaatst 21 november 2016 Heerlijke aflevering weer zeg, ongekend. Dit is zeker mijn favo serietje op het moment. Ook lekker veel gebeurd weer. Kan niet wachten op de laatste twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 21 november 2016 Share Geplaatst 21 november 2016 Die Sylvester en Felix zijn wel echt gruwelijk irritant.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 november 2016 Share Geplaatst 21 november 2016 Ja klein beetje ongeloofwaardig wordt dat wel hé met die Maeve:D. Hoeveel kansen hebben die kneusies gehad om haar gewoon uit te schakelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2016 Auteur Share Geplaatst 21 november 2016 Eerst dacht ik vandaag dat [spoiler=karakter uit serie]Men in Black met de hoed(Ed Harris) Wyatt zou zijn. Maar nu komt toch op neer dat hij Arnold is? Maeve is tof maar vind haar wel teveel screentime krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 november 2016 Share Geplaatst 21 november 2016 Eerst dacht ik vandaag dat [spoiler=karakter uit serie]Men in Black met de hoed(Ed Harris) Wyatt zou zijn. Maar nu komt toch op neer dat hij Arnold is? Maeve is tof maar vind haar wel teveel screentime krijgen. [spoiler=theorie mib]Op Reddit gaan er al weken theorieën rond dat de MiB die William is, en dat die verhaallijn zich dus 30 jaar eerder afspeelt. Dit lijkt mij gezien de laatste paar afleveringen erg voor de hand liggend en zal denk ik onthuld of ontkracht worden in de laatste twee afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 november 2016 Auteur Share Geplaatst 21 november 2016 (bewerkt) [spoiler=theorie mib]Op Reddit gaan er al weken theorieën rond dat de MiB die William is, en dat die verhaallijn zich dus 30 jaar eerder afspeelt. Dit lijkt mij gezien de laatste paar afleveringen erg voor de hand liggend en zal denk ik onthuld of ontkracht worden in de laatste twee afleveringen. Ooh. Dat snap ik maar vind ik eigenlijk heel teleurstellend :( 21 november 2016 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 Holy shit:D. Wat een aflevering toch jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 Worden ff meerdere theorieën bevestigd of voor 99% bevestigd :D:D mooi man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 @Kweekie Volgende week krijgen we een aflevering van 90 minuten ter afsluiting:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 [quote name='Beppu']@Kweekie Volgende week krijgen we een aflevering van 90 minuten ter afsluiting:<[/QUOTE] _O_ [spoiler= ]Moet haast ook wel een William = MiB onthulling omvatten, ben daar nu 99% zeker van[/spoiler] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 november 2016 Share Geplaatst 28 november 2016 _O_ [spoiler= ]Moet haast ook wel een William = MiB onthulling omvatten, ben daar nu 99% zeker van [spoiler=spoilert theorie]sowieso, kwam net dit tegen op reddit: ttps://i.imgur.com/Wl9DY95.jpg In het kort: Dit fotootje vond Dolores' vader bij hun ranch. Deze aflevering liet Logan hem aan William zien, het is Logans zus (en Williams soon to be wife). Die vader vond hem net nadat MiB daar geweest was in aflevering 2 Toch heerlijk dit soort kleine details hé, echt genieten:<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 29 november 2016 Share Geplaatst 29 november 2016 Dat dat die foto was wist ik, maar dat tweede niet, nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 Jezus, dat einde:cab:. Dat zag ik toch niet aankomen zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 5 december 2016 Share Geplaatst 5 december 2016 Jezus, dat einde:cab:. Dat zag ik toch niet aankomen zeg. Echt hoor Ik ga even 'freeze all motor functions' tot seizoen 2, brr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 december 2016 Auteur Share Geplaatst 9 december 2016 Wat een seizoen was het, genieten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 december 2016 Auteur Share Geplaatst 10 december 2016 Beppu en Kweekie wat vinden jullie van t einde/laatste episode? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 Beppu en Kweekie wat vinden jullie van t einde/laatste episode? Anderhalf uur geboeid zitten kijken. Ben ook erg benieuwd waar het nu heen gaat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 10 december 2016 Share Geplaatst 10 december 2016 Wel een goeie laatste aflevering, mooi opgebouwd naar het einde. Hele verhaal van Maeve had er wel uit gemogen van mij, dat was echt boring. Vraag blijft wel [tekst]hoe bewust de hosts nu zijn. Maeve was ook geprogrammeerd door Ford, misschien Dolores en de rest ook wel gewoon.[/tekst] Benieuwd welke weg S2 op gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 14 december 2016 Share Geplaatst 14 december 2016 Ben bij aflevering 6 nu, het is wel heerlijk intrigerend hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 23 december 2016 Share Geplaatst 23 december 2016 Onlangs eindelijk uitgekeken. Maar na de enorm sterke start vond ik het wat terugvallen, dus wat moeite met de laatste episodes. Hopen dat de komende seizoenen toch net wat boeiender wordt, ze hebben er iig genoeg stof voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 maart 2018 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2018 Heerlijke serie : Zie nu ook dat Ramin Djawadi de muziek verzorgd. Heeft die bij GoT heerlijk gedaan iig sjVqDg32_8s Ik kan echt niet wachten. Al is het alleen al voor Tessa Thompson en Evan Rachel Wood :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 1 april 2018 Share Geplaatst 1 april 2018 Had best wel wat kritiek op het eerste seizoen, maar kijk hier wel naar uit. Qua sfeer en acteerwerk toch wel een van de betere dingen van de laatste jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hansje Geplaatst 21 mei 2018 Share Geplaatst 21 mei 2018 Eerste seizoen er nog eens doorgejaagd voor ik aan seizoen twee begin. Toch wel genoeg stukken waar het enorm sleepte, die hele Maeve verhaallijn is zo boring als wat. Stukken met Ford wel heel boeiend, mag hopen dat ze in seizoen twee de discussies over vrije wil/bewustwijn blijven behouden want anders ga ik het niet lang volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten