Titan Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 15 uur geleden zei ElPrincipito: Stoor me wel aan het feit dat het allemaal mensen uit het oosten (oostuh) zijn. Niks mis mee, maar dan zit je een uur naar dat dialect te luisteren. Jong, dit is het enige moment van de week waarop ik switch van RTV Oost of TV Gelderland naar de landelijke zenders. Begrijp er anders niets van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 14 oktober 2023 Share Geplaatst 14 oktober 2023 1 uur geleden zei Hwb: Kijk ook nog steeds. Zat nog even terug te lezen, maar van Bastiaan en Milou hadden we wel aardig gezien. Die Milou is trouwens tegenwoordig lijstduwer bij BBB. Ik lees het nu ook ja, wij hebben er echt verstand van hè. Orakels van MU! Gisteren even het huidige seizoen bij gekeken. Viel niet tegen, je ziet altijd wel dezelfde dingen terugkomen; mannen die geen vragen stellen. Dat zit er bij boeren denk ik nog wat meer in, dat heeft ook wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 26 maart Share Geplaatst 26 maart Ben begonnen aan de Belgische versie. Mooi man, weer heerlijke tv. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten