Tom. Geplaatst 28 januari 2016 Share Geplaatst 28 januari 2016 Als die eerste eenmaal is gegooid is de druk er ook af, en zal je ze vaker gaan gooien. Tenminste, dat ging bij mij zo. Zelf inmiddels op 63, waarvan 20 in 2016. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Gisteren twee mooie legs achter elkaar gegooid: 140-140-100, daarna enkele 20, T17, bull gemist. 45 over. D5 - S3 - D16 voor een 15 darter. Daarna: 100-100-100-100-65-36, 16 darter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Netjes :) Ik gooide laatst ook een 15 darter, hadden er 11 kunnen zijn. 140-140-180 - 9-0-0 - 0-0-D16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 En ik nog steeds wachten op mijn eerste 180 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Netjes :) Ik gooide laatst ook een 15 darter, hadden er 11 kunnen zijn. 140-140-180 - 9-0-0 - 0-0-D16 Waar gooi je? Welke klasse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Waar gooi je? Welke klasse? Dit was gewoon thuis, gooi (nog) geen competitie. Ik wil wel aan (single) toernooien meedoen maar hier in Den Haag zijn die niet veel te vinden helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 29 januari 2016 Share Geplaatst 29 januari 2016 Dit was gewoon thuis, gooi (nog) geen competitie. Ik wil wel aan (single) toernooien meedoen maar hier in Den Haag zijn die niet veel te vinden helaas. Als je echt zo goed gooit: http://www.goudenregenbardenhaag.nl/dartteams/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Luke. Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Dit was gewoon thuis, gooi (nog) geen competitie. Ik wil wel aan (single) toernooien meedoen maar hier in Den Haag zijn die niet veel te vinden helaas. Lol. De bond in Den Haag is imo de sterkste die dr is. Als je vrijwel elke dag 180 gooit en boven de 63 gm zit lijkt t mij dat je dat wel weet maargoed. Mocht je dat inderdaad niet weten had ik een keer bij de gouden regenbar een keer naar binnen gelopen. Daar loopt echt van alles. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Thornton - Chisnall, first to 10. 8-0 voor Thornton, hij mist tops voor 9-0. Chisnall pakt de leg en voila, het staat ineens 8-6. 9-9 nu :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Thornton :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Hahaha, 10-9 Chizzy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Sinds ik nieuwe pijlen heb vliegen bij bijna elke beurt er wel 1 of meerdere flights eraf. Het zijn plastic shafts met een soort ijzertje eromheen. Dit had ik eerst niet en toen had ik nergens last van, doe ik iets verkeerd? Zelf als de pijlen elkaar niet raken vliegt hij er wel eens af.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Als je dat ijzertje eraf haalt kunnen de flights er dieper in dacht ik. Lol. De bond in Den Haag is imo de sterkste die dr is. Als je vrijwel elke dag 180 gooit en boven de 63 gm zit lijkt t mij dat je dat wel weet maargoed. Mocht je dat inderdaad niet weten had ik een keer bij de gouden regenbar een keer naar binnen gelopen. Daar loopt echt van alles. Dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde gewoon losse toernooien buiten de competitie om. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Als je dat ijzertje eraf haalt kunnen de flights er dieper in dacht ik. Thanks, weet je ook waarom dat ijzertje erop zit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Thanks, weet je ook waarom dat ijzertje erop zit? Om de flight te laten zitten, hahaha. Je moet je flight even goed aandrukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Om de flight te laten zitten, hahaha. Je moet je flight even goed aandrukken. Ben erachter gekomen dat die shaft gewoon drama was. Het was een plastic shaft en die gooide ik meteen kapot toen ik hem erachterin gooide. Nu nieuwe aluminium shafts erop gezet en de flight is er geen een keer meer uitgesprongen. Vandaag een paar keer staan gooien en veel 140ers, en 100s gegooid. Ook een aantal dubbels met 1 of 2 pijlen geraakt. Merk echt dat de nieuwe pijlen even stabieler zijn, ik krijg er nu 3 beter bij elkaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Ben erachter gekomen dat die shaft gewoon drama was. Het was een plastic shaft en die gooide ik meteen kapot toen ik hem erachterin gooide. Nu nieuwe aluminium shafts erop gezet en de flight is er geen een keer meer uitgesprongen. Let wel op dat aluminium shafts scheef gaan staan, soms al als je ze 1x raakt. Dan gaat je pijl zwabberen. Ik gooi altijd met plastic shafts en ingeknipte flights. Nergens last van en de shafts gaan nooit stuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Let wel op dat aluminium shafts scheef gaan staan, soms al als je ze 1x raakt. Dan gaat je pijl zwabberen. Ik gooi altijd met plastic shafts en ingeknipte flights. Nergens last van en de shafts gaan nooit stuk Als je achterin een shaft gooit ook niet? Bij mij brak hij de eerste keer meteen af. Bij aluminium gaan die tandjes inderdaad uit elkaar staan, maar er is dan nog wel goed mee te gooien, met plastic is het dan meteen afgelopen. Wat knip je in dan in je shaft om hem beter te laten zitten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Als je achterin een shaft gooit ook niet? Ik heb de flights geknipt. Dan zit het metalen ringetje er als bescherming van de shaft. Dat is zo sterk dat een pijl er niet ingaat, maar afketst. Ik denk dat ik sowieso dit jaar nog geen shaft heb vervangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Ik heb de flights geknipt. Dan zit het metalen ringetje er als bescherming van de shaft. Dat is zo sterk dat een pijl er niet ingaat, maar afketst. Ik denk dat ik sowieso dit jaar nog geen shaft heb vervangen. Kun je eens een fotootje hiervan plaatsen? Ik gooi zelf ook altijd met plastic shafts, maar als ik er eentje bovenop gooi moet ik hem eigenlijk al vervangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Goh, er geeft momenteel even iemand een showtje weg. Die Bunting is he-le-maal nergens. Mist zelfs een negendarter op D15 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Kun je eens een fotootje hiervan plaatsen? Ik gooi zelf ook altijd met plastic shafts, maar als ik er eentje bovenop gooi moet ik hem eigenlijk al vervangen. Het ringetje zit in de flight en knijpt de shaft dicht. Bij elke worp gaat dit strakker zitten. Daar komt geen pijl meer in en ik gooi dus nog zelden shafts stuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tom. Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 Ik ga een nieuw bord kopen, heb nu een Winmau Blade 3 die echt aan vervanging toe is. Ga denk ik voor de Blade 4 Dual Core, heeft iemand die? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Het ringetje zit in de flight en knijpt de shaft dicht. Bij elke worp gaat dit strakker zitten. Daar komt geen pijl meer in en ik gooi dus nog zelden shafts stuk. Handig, misschien ook maar eens proberen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dr. Bibber Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Het ringetje zit in de flight en knijpt de shaft dicht. Bij elke worp gaat dit strakker zitten. Daar komt geen pijl meer in en ik gooi dus nog zelden shafts stuk. Ah dan snap ik wat je bedoelt, wel eens voorbij zien komen inderdaad. Is toch een speciale knipper voor nodig toch? Sent from my iPhone using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten