Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Person Of Interest

JanVertonghen

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 76
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Banshee gezien? Denk dat je die dan ook heel erg kunt waarderen. Vind ik misschien nog bruter dan POI.

Nee, nog nooit van gehoord ook. Kun je me een beetje vertellen waar het over gaat? Het vette aan POI is dat er zo veel vette personages zijn, levert ook nooit aan niveau in zoals [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; al eerder zei.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, nog nooit van gehoord ook. Kun je me een beetje vertellen waar het over gaat? Het vette aan POI is dat er zo veel vette personages zijn, levert ook nooit aan niveau in zoals [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; al eerder zei.

Banshee is an American action television series created by Jonathan Tropper and David Schickler originally appearing on the Cinemax network beginning on January 11, 2013. Set in the small town of Banshee in Pennsylvania Amish country, the series' main character is an enigmatic ex-con (Antony Starr), who assumes the identity of Lucas Hood, the town's murdered sheriff, to hide from powerful crime lord Rabbit (Ben Cross). Imposing his own brand of justice, Hood attempts to reconcile with his former lover, Rabbit's daughter, Anastasia (Ivana Miličević), who has herself adopted an assumed identity, married, and raised a family during Hood's incarceration. Hood struggles to maintain his new identity while still embracing crime alongside his partners Job (Hoon Lee) and Sugar (Frankie Faison), and coming into conflict with local kingpin Kai Proctor (Ulrich Thomsen).

Veel actie, heerlijk over de top en gruwelijke personages. Check bijvoorbeeld deze scene uit seizoen één:

[spoiler=Filmpje][YOUTUBE]xoeL_Y8D1SE[/YOUTUBE]

Je moet er van houden natuurlijk. De serie zit eigenlijk vol met dit soort momenten. Ik zou zeggen, kijk de eerste drie episodes. Denk dat je dan wel om bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongekend dit hè :< Reese, Shaw en Root zijn hier de favorietjes. Niet alleen de cast/personages, maar ook de storyline/het plot is gewoon geweldig.

Bedankt voor de tip trouwens [MENTION=16195]Beppu[/MENTION];, heb hem even op mijn lijstje gezet. Ziet er goed uit die serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ongekend dit hè :< Reese, Shaw en Root zijn hier de favorietjes. Niet alleen de cast/personages, maar ook de storyline/het plot is gewoon geweldig.

Bedankt voor de tip trouwens [MENTION=16195]Beppu[/MENTION];, heb hem even op mijn lijstje gezet. Ziet er goed uit die serie.

Ziekste moment in de eerste episode natuurlijk "You can just call me Root bitch" in die subway huhu, ongekend hoe vet zij is.

Huhuhu, wat een guur filmpje zeg [MENTION=16195]Beppu[/MENTION];. Ziet er wel tof uit voor de rest, maar eens checken binnenkort.

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

S5E2 ook gezien inmiddels. Goede episode, misschien wat minder actie dan de eerste maar zit zeker een lijn in het verhaal.

S05E03 is ook al uit, waren schijnbaar twee afleveringen de afgelopen dagen. Ga ze straks eens even bekijken, ongekend veel zin in weer :< Zo jammer dat het al bijna afgelopen is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag ook maar eens de derde bekijken, nu dus al drie afleveringen in 6 dagen, heel terecht.

[spoiler=S5E3]Toch wel weer opmerkelijk hoe ze deze show in elkaar zetten. Goede mix tussen actie en emotionele scenes. Best scene van deze episode blijft toch wel hoe Reese de dood van Paul Duncan 'uitlegde', die emotie in z'n ogen erbij ook. Ook wel fijn dat het John & Iris afgelopen is, vond dat altijd maar een beetje time wasting, goede zaak dit.

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sluit me volledig aan bij Flight. Enorm goede afwisseling tussen actie-scènes en emotionele scènes en het verhaal blijft leuk om te volgen. Wordt niet eentonig of saai, maar wordt spannend en dynamisch gehouden. Elke episode is weer een kleine drie kwartier genieten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Promo van S5E4]:<

[YOUTUBE]QmDOcOJdnq8[/YOUTUBE]

[MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; [MENTION=16195]Beppu[/MENTION];

[spoiler=S5E4]Zo voorspelbaar dat 't allemaal fake was. Gore vent blijft die Greer ook.

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Spoiler S05E04 & S05E05]Was wel voorspelbaar inderdaad. Die 'seksscène' van Root en Shaw :D Die kan genomineerd worden voor de slechtste van het jaar hoor. Verder weer top, ruim 80 minuten genoten. Volgende week 3 episodes, nu al zin in zeg :< Hoop ook dat we nog genoeg van Shaw gaan zien, echt een heerlijke vrouw is dat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S5E7]Root :< Een van de betere episodes van 't seizoen hoor. Jammer van Fusco, zat er wel aan te komen maar denk dat 't beter voor hem is op deze manier. Was natuurlijk ook voorspelbaar dat 't geen simulation was toen Shaw die researcher killde, mja, blijft Samaritan hè.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Loop een beetje achter, ben nog bij aflevering vier geloof ik. Hoop dat ik volgende week weer een beetje bij ben. Goeie avatar trouwens [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; :D.

Huhuhu, zag 'm voorbij komen en kon 't niet laten.

[spoiler=S5E8, niet aanklikken want major spoiler]Volgens mij is Shaw dus wel ontsnapt, goede zaak dit.

bewerkt door Root
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de eps van vorige week maandag en dinsdag gekeken (Banshee kwam er even tussendoor :D), prima eps hoor. Vind het wel steeds beter dat het einde eraan komt, want ik denk niet dat je dit nog veel langer interessant kunt houden.

[spoiler=Spoiler S05E08!]Hopen dat Shaw terugkomt, leek in ieder geval geen simulatie, maar sluit niet uit dat Samaritan haar alsnog ergens oppakt. Ze zal dan waarschijnlijk wel al een boodschap naar Root of iemand anders van 'het team' hebben gestuurd, zoiets vermoed ik in ieder geval. Fusco ben ik ook wel benieuwd wat daarmee gaat gebeuren, geen idee of we die helemaal niet meer gaat zien of dat hij toch nog terug gaat keren.

Vandaag en morgen een episode, daarna nog 3 weken 1 episode per week. Kijk alvast uit naar de komende episodes :<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de eps van vorige week maandag en dinsdag gekeken (Banshee kwam er even tussendoor :D), prima eps hoor. Vind het wel steeds beter dat het einde eraan komt, want ik denk niet dat je dit nog veel langer interessant kunt houden.

[spoiler=Spoiler S05E08!]Hopen dat Shaw terugkomt, leek in ieder geval geen simulatie, maar sluit niet uit dat Samaritan haar alsnog ergens oppakt. Ze zal dan waarschijnlijk wel al een boodschap naar Root of iemand anders van 'het team' hebben gestuurd, zoiets vermoed ik in ieder geval. Fusco ben ik ook wel benieuwd wat daarmee gaat gebeuren, geen idee of we die helemaal niet meer gaat zien of dat hij toch nog terug gaat keren.

Vandaag en morgen een episode, daarna nog 3 weken 1 episode per week. Kijk alvast uit naar de komende episodes :<

[spoiler=S5E8 en trailer S5E9]Herinner je die Wit-Rus nog? Toen Root als danseres in dat kamertje zat. Ze had met hem een afspraak om naar zo'n park in Litouwen te gaan, in opdracht van The Machine. Zal geheid somehow connected zijn met 't ontsnappen van Shaw dus daar kijk ik naar uit. Verder keert Fusco terug, in de trailer van E9 zag je dat Fusco en Reese werden aangevallen door Samaritan-operatives in 't politiebureau dus dat belooft sowieso (niet) veel goeds.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S5E10]Goh, konden ze Shaw niet dood laten gaan of desnoods Fusco i.p.v dit?

[spoiler=S05E10]Mochten van mij allebei wel blijven leven hoor. Wel echt zonde dit, had nog wel meer momenten tussen haar en Shaw willen zien. Verder echt stukgegaan om die gunfights in S05E09 en S05E10, die hadden wel ietsjes beter gekund. Nog maar 3 episodes, ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren. Sluit niet uit dat zowel Finch, Reese als Shaw doodgaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=S05E10]Mochten van mij allebei wel blijven leven hoor. Wel echt zonde dit, had nog wel meer momenten tussen haar en Shaw willen zien. Verder echt stukgegaan om die gunfights in S05E09 en S05E10, die hadden wel ietsjes beter gekund. Nog maar 3 episodes, ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren. Sluit niet uit dat zowel Finch, Reese als Shaw doodgaan.

We hebben nu fragmenten uit de jeugd van Finch, Shaw en Root gezien, maar helemaal niets van Reese. De show begon met hem (subway scene) dus hoop ook dat het 'eindigt' met hem in de zin van dat we eens iets te zien krijgen uit z'n verleden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

We hebben nu fragmenten uit de jeugd van Finch, Shaw en Root gezien, maar helemaal niets van Reese. De show begon met hem (subway scene) dus hoop ook dat het 'eindigt' met hem in de zin van dat we eens iets te zien krijgen uit z'n verleden.

[spoiler=Spoiler Reese]Mwa, is best veel langsgekomen over Reese zijn verleden hoor. Dat gezeik met zijn meid toen, periodes bij het leger en de CIA, dingen uit zijn jeugd enzo. Hoop ook dat Reese in leven blijft, maar zou me niks verbazen als ze hem ook dood laten gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=Spoiler Reese]Mwa, is best veel langsgekomen over Reese zijn verleden hoor. Dat gezeik met zijn meid toen, periodes bij het leger en de CIA, dingen uit zijn jeugd enzo. Hoop ook dat Reese in leven blijft, maar zou me niks verbazen als ze hem ook dood laten gaan.

[spoiler=Reese]Niet mee eens. Wat ik bedoel is zijn jeugd, dus als tiener zijnde. Van Root, Finch en in mindere maten Shaw hebben we dat gezien. Bij Reese alleen wat flashbacks van de CIA toen hij allang volwassen was. Wel hebben we te horen gekregen dat hij geadopteerd is en een zus heeft. Bij Finch hebben we uitgebreid die periode met z'n pa (geheugenverlies) gezien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites